11 uur ondervraagd, nog een paar uur in een cel gezet en toen op een vliegtuig terug naar Istanboel gezet zonder opgaaf van redenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:34 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat hij de schijn tegen heeft nadat hij eerder dit soort dingen over Somali's gezegd heeft:
[..]
Misschien belangrijk toe te voegen trouwens, deze man heeft een diplomatiek paspoort. Dat is (normaal gesproken) iets waard.
quote:"I had the right papers and everything. I had the right visa," Mr. Artan said, adding that he had also showed documentation from FIFA as well as photographs of his career of over a decade as a professional referee. Border officials also checked online material detailing Mr. Artan's career, he said. He was named referee of the year in 2025 by the Confederation of African Football, which governs soccer in Africa.
The immigration interview ended after 11 hours, Mr. Artan said, and he was then taken to a separate holding cell where he was detained for several further hours before being put on a flight back to Istanbul. He said that officials did not give him a reason for refusing him entry.
U.S. Customs and Border Protection said in a statement that decisions were made on a case-by-case basis and did not provide details about why Mr. Artan had been denied entry.
"The traveler underwent additional inspection, a routine part of C.B.P.'s inspection process when officers need to verify information or determine admissibility," the statement said. "Following inspection, the traveler, a referee for the FIFA World Cup, was determined to be inadmissible due to vetting concerns and was denied entry."
Mr. Artan said, "I think that they have a problem with my country," adding that he would return to the Somali capital, Mogadishu, on Wednesday. He said that he had been preparing for the World Cup for four years, taking courses with FIFA in Qatar and in the United Arab Emirates.
NYT
quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Als ze al zo met een internationaal erkende scheidsrechter omgaan, gaat het een feest worden voor supporters uit landen die trump niet ziet zitten.
Wat mij betreft trekken we ons terug.quote:With the recent surprising security checks conducted on the Senegal and Uzbekistan teams, fans were also recently made aware of Somalia referee Omar Artan getting denied entry into the USA for the World Cup. Iraq's striker Aymen Hussein was also held at the airport and questioned for nearly seven hours. And now, reports have emerged that FIFA has revoked the ticket allocation for Iranian fans at their team's three World Cup games taking place in the United States.bron
Ik zou als supporter alleen maar naar wedstrijden gaan die in Mexico of Canada gespeeld worden. Maar die keus heb je niet altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft trekken we ons terug.
Volgens CNN 37 keer ...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben even de tel kwijt, hoe vaak hebben we dit nu al gehoord?
OBLIBERATEDtmquote:Op woensdag 10 juni 2026 01:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Volgens CNN 37 keer ...
How many times has Trump claimed an Iran deal is around the corner?
[ afbeelding ]
Geloof me, de maga crowd gaat tijdens en na de midterms massaal fraude claimen/framen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Helemaal niet racistisch hoor want het heeft niets met hun huidskleur te maken!
Dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 10 juni 2026 02:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, de maga crowd gaat tijdens en na de midterms massaal fraude claimen/framen.
En nu wel volledig achter hem gaan staan, domme Dems! De kans om Maine te flippen.quote:
Waarom is de opinie van deze loser van belang? Waarom geven ze deze loser nog steeds een stem?quote:
Die overwinning is wel heel ruim. Ik dacht dat het als close voorspeld was?quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
En nu wel volledig achter hem gaan staan, domme Dems! De kans om Maine te flippen.
En daar gaat het gewoon om, winnen en beleid doordrukken...pack the courts, tax the billionaires en alle corrupte gekken in de bak.
Voor Amerika geldt momenteel: ethiek en een beschaafdheid zijn voor na de uitroeiing van het Trumpisme. Nu in '26 en '28 is het maar één ding...winnen! En Platner is iemand die voor je wint
Het Dem Establishment hoopte dat het close zou zijn...quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die overwinning is wel heel ruim. Ik dacht dat het als close voorspeld was?
Ik zag wel veel bots op internet over zijn tattoo.
Misschien moeten die bots even over de tattoos van Hegseth beginnenquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die overwinning is wel heel ruim. Ik dacht dat het als close voorspeld was?
Ik zag wel veel bots op internet over zijn tattoo.
Ik snap dat je het vervelend en beangstigend vind dat er landen bestaan die grensbewaking wel serieus nemen. Het kan zomaar zijn dat er een hoop ellende word voorkomen met het uitsluiten van bepaalde mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Geen zorgen mensen. De zwarte, getatoeëerde en Colombiaanse kameraad van Chivaz kwam zonder problemen de VS binnen. Alle zorgen over Amerikaans beleid dat is gestoeld is etniciteit en nationaliteit zijn derhalve ongegrond.
Ondertussen in de echte wereld:
WK voetbal als verbindend evenement? Strenge Amerikaanse immigratieregels houden vooral veel mensen buiten
Ja, een gelauwerde scheidsrechter weren, dat voorkomt vast een boel elende!quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:25 schreef Chivaz het volgende:
Het kan zomaar zijn dat er een hoop ellende word voorkomen met het uitsluiten van bepaalde mensen.
En welke ellende wordt voorkomen door een internationaal gerespecteerde scheidsrechter niet binnen te laten voor een voetbaltoernooitje? Onterechte penalty's? Onjuist fluiten voor buitenspel?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend en beangstigend vind dat er landen bestaan die grensbewaking wel serieus nemen. Het kan zomaar zijn dat er een hoop ellende word voorkomen met het uitsluiten van bepaalde mensen.
Idee achter zulke evenementen is nou juist dat de organiserende landen zich openstellen voor de hele wereld. Zelfs China en Rusland deden dat tijdens het WK en de OS. Dus zo veel mogelijk mensen welkom heten, zonder restricties.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend en beangstigend vind dat er landen bestaan die grensbewaking wel serieus nemen. Het kan zomaar zijn dat er een hoop ellende word voorkomen met het uitsluiten van bepaalde mensen.
quote:"I had the right papers and everything. I had the right visa," Mr. Artan said, adding that he had also showed documentation from FIFA as well as photographs of his career of over a decade as a professional referee. Border officials also checked online material detailing Mr. Artan's career, he said. He was named referee of the year in 2025 by the Confederation of African Football, which governs soccer in Africa.
Het verschil:quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs China en Rusland deden dat tijdens het WK en de OS. Dus zo veel mogelijk mensen welkom heten, zonder restricties.
Als je daar geen trek in hebt, moet je zulke sportevenementen lekker buiten de deur houden.
Misschien wel, niemand weet waarom hij is geweigerd dus we kunnen er rustig vanuit gaan dat er iets niet in de haak zat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, een gelauwerde scheidsrechter weren, dat voorkomt vast een boel elende!
Je bij elkaar gefantaseerde mattie, "lol"?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:41 schreef Chivaz het volgende:
Men weigert mensen echt niet op basis van vibes, als dat het geval was was mijn mattie nooit de VS binnen gekomen lol.
Het staat ook open voor de hele wereld mits je door de screening heen komt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Idee achter zulke evenementen is nou juist dat de organiserende landen zich openstellen voor de hele wereld. Zelfs China en Rusland deden dat tijdens het WK en de OS. Dus zo veel mogelijk mensen welkom heten, zonder restricties.
Als je daar geen trek in hebt, moet je zulke sportevenementen lekker buiten de deur houden.
Dit heeft dan ook geen ene reet met grenscontroles te maken.
Whats next, moet ik nu soms een foto posten? Lolquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bij elkaar gefantaseerde mattie, "lol"?
[ afbeelding ]
Nee, AI slob is al een enorm probleem anno nu, hoeven we niet meer van.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Whats next, moet ik nu soms een foto posten? Lol
Zeur dan ook niet of beter nog projecteer je eigen gebrek van een sociaal leven niet op een ander.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, AI slob is al een enorm probleem anno nu, hoeven we niet meer van.
Zoek betere vrienden dan lol, blijkbaar ga je niet met al te frisse mensen om.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:45 schreef ExTec het volgende:
Had ik al verteld over "mijn mattie" die met MAGA petje op zelfs geweigerd werd?
Nou, ik had "een mattie", die is een beetje zoals meneer chivaz, en die werd gewoon geweigerd, met maga petje en alles!
Ik draai het liever om. Als een regering het problematisch vindt dat 'ongewenste nationaliteiten' het land binnenkomen, dan moet je geen internationale toernooien organiseren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het staat ook open voor de hele wereld mits je door de screening heen komt.
Als je het problematisch vind dat een land een bepaald beleid handhaaft staat het je vrij om niet naar het WK te kijken.
Ik zeur niet, "lol".quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet of beter nog projecteer je eigen gebrek van een sociaal leven niet op een ander.
Waar haal je deze info vandaan? Ik kan namelijk niets vinden over de bevindingen van deze screening en of die wel of niet valide was.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik draai het liever om. Als een regering het problematisch vindt dat 'ongewenste nationaliteiten' het land binnenkomen, dan moet je geen internationale toernooien organiseren.
Want laten we wel wezen: uit niets blijkt dat die screening valide is. De scheidsrechter die is geweerd is niet een of andere terrorist of gelukszoeker die in de VS achter wil blijven.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zoek betere vrienden dan lol, blijkbaar ga je niet met al te frisse mensen om.
Welnee.quote:
Een bijzonder knappe sympathieke kerel met een ontwapenende lach? Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Hij is net als jij.......?
Ow, dus de rest mag maar gaan bewijzen dat hij wel pluis is, ipv dat de partij die dat bepaald aannemelijk maakt waarom hij niet pluis is?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waar haal je deze info vandaan? Ik kan namelijk niets vinden over de bevindingen van deze screening en of die wel of niet valide was.
Leer voor jezelf denken. De man is een gerespecteerde arbiter, uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Afrika. De FIFA staat voor hem in, en hij heeft niets op z'n kerfstok.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waar haal je deze info vandaan? Ik kan namelijk niets vinden over de bevindingen van deze screening en of die wel of niet valide was.
Vele malen meer dan jij.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een bijzonder knappe sympathieke kerel met een ontwapenende lach? Dat lijkt mij sterk.
Dat is nog maar de vraag. Constante schandalen helpen niet en hij is duidelijk een enorme idioot. Collins is niet zo makkelijk verslagen. Zelfs als hij wint moet je je afvragen wat je er aan hebt, Fetterman was ook een tijdlang de darling van de progressieven maar is nu gehaat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
En nu wel volledig achter hem gaan staan, domme Dems! De kans om Maine te flippen.
En daar gaat het gewoon om, winnen en beleid doordrukken...pack the courts, tax the billionaires en alle corrupte gekken in de bak.
Voor Amerika geldt momenteel: ethiek en een beschaafdheid zijn voor na de uitroeiing van het Trumpisme. Nu in '26 en '28 is het maar één ding...winnen! En Platner is iemand die voor je wint
Dat weet jij natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik draai het liever om. Als een regering het problematisch vindt dat 'ongewenste nationaliteiten' het land binnenkomen, dan moet je geen internationale toernooien organiseren.
Want laten we wel wezen: uit niets blijkt dat die screening valide is. De scheidsrechter die is geweerd is niet een of andere terrorist of gelukszoeker die in de VS achter wil blijven.
En wat deed jou gekleurde Colombiaanse drugsdealer eigenlijk in de VS.quote:
De FIFA staat voor de man in, hij heeft een uitstekende reputatie.quote:
Is de FIFA accreditatie nog wat waard, of weten de mouthbreathers die qua opleidingsniveau schijten waar ze staan het soms beter....?quote:
Oh de VS is de wereld een uitleg schuldig omdat een scheidsrechter het land niet binnen mag? Hoe rijm je dat?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus de rest mag maar gaan bewijzen dat hij wel pluis is, ipv dat de partij die dat bepaald aannemelijk maakt waarom hij niet pluis is?
Dus je weet het niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De FIFA staat voor de man in, hij heeft een uitstekende reputatie.
Het is niet bijster ingewikkeld allemaal: hij is geweigerd omdat hij uit Somalië komt.
Hun bepalen toch dat hij blijkbaar niet ok is, of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh de VS is de wereld een uitleg schuldig omdat een scheidsrechter het land niet binnen mag? Hoe rijm je dat?
Op zich is dat wel netjes als je een WK organiseert en de mensen die dat mogelijk maken gaat weigeren aan de poort, maar goed. Verspilde moeite dit natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh de VS is de wereld een uitleg schuldig omdat een scheidsrechter het land niet binnen mag?
Jij weet blijkbaar meer van deze kwestie gezien je eerdere post waar je stelde dat de screening niet valide was. Wellicht kan jij beter uitleggen waarom die man geweigerd is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leer voor jezelf denken. De man is een gerespecteerde arbiter, uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Afrika. De FIFA staat voor hem in, en hij heeft niets op z'n kerfstok.
Dus vertel jij eens waarom hij geweigerd is.
Kan jij ook niet he?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef Chivaz het volgende:
Wellicht kan jij beter uitleggen waarom die man geweigerd is.
Dat klopt, maar is de staat dan verplicht om het uit te leggen? Ze hebben toch verteld dat hij niet naar de screening kwam, wat precies de reden is dat weten we niet en doet er eerlijk gezegd ook niet meer toe.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hun bepalen toch dat hij blijkbaar niet ok is, of niet?
De FIFA niet, die man wel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.Vind het altijd zo maf, die stelligheid zonder feiten. Aan beide kanten overigens.
Maar laten we nou niet doen alsof de FIFA een geweldige reputie heeft en betrouwbaar is
Nee dat kan ik niet, hij kwam niet door de screening heen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan jij ook niet he?
Anders dan dat de laagopgeleidde mensen met hun powertripjes dat wel ff bepaald hebben.
Nee, maar iedereen hier mag wel uitleggen waarom hij blijkbaar wel pluis is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:00 schreef Chivaz het volgende:
Dat klopt, maar is de staat dan verplicht om het uit te leggen?
Jij vindt het blijkbaar normaal dat deze man is geweigerd. Dus het lijkt mij logischer dat jij die uitleg geeft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar meer van deze kwestie gezien je eerdere post waar je stelde dat de screening niet valide was. Wellicht kan jij beter uitleggen waarom die man geweigerd is.
Niemand heeft een glazen bol, dat klopt. En Fetterman heeft een hele vreemde draai gemaakt, tegen de publieke opinie in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Constante schandalen helpen niet en hij is duidelijk een enorme idioot. Collins is niet zo makkelijk verslagen. Zelfs als hij wint moet je je afvragen wat je er aan hebt, Fetterman was ook een tijdlang de darling van de progressieven maar is nu gehaat.
Er is nog tijd voor Platner om er uit te stappen, maar dan moet er wel eerst een betere kandidaat gevonden worden.
Ik weet dat je lekker obstinaat wil zijn. Stoer een tegengestelde positie innemen. Soort van het redelijke midden innemen.quote:
Hoe moet ik nu weten of het normaal is als ik niet weet waarom die man geweigerd is? Hij is niet door een screening heen gekomen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Daar moeten we het mee doen en eerlijk gezegd is dat goed genoeg voor mij. Er zijn genoeg goede scheidsrechters die wel het land binnen kunnen komen zonder problemen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar normaal dat deze man is geweigerd. Dus het lijkt mij logischer dat jij die uitleg geeft.
Somalie stond al op de zwarte lijst ja, dat was bekend. Heeft verder niets met mij te maken hoor, dit soort dingen zijn gewoon voer posters die hun (terechte) haat voor Trump alles laten overheersen. Over een weekje hoor je niets meer over deze kerel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat je lekker obstinaat wil zijn. Stoer een tegengestelde positie innemen. Soort van het redelijke midden innemen.
Maar een patroon wordt zichtbaar. Bepaalde nationaliteiten worden geweigerd of het wordt ze heel moeilijk gemaakt binnen te komen.
Wat de Mainers willen weten we nog niet, het feit dat Mills nog stemmen krijgt terwijl ze al heel lang uit de race is gestapt maakt dat we helemaal geen conclusies kunnen trekken. Ik snap dat zo'n rare vent als Platner je enthousiast maakt, maar hij is echt een 'liability'.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Niemand heeft een glazen bol, dat klopt. En Fetterman heeft een hele vreemde draai gemaakt, tegen de publieke opinie in.
Die zal nooit de Maga stem krijgen en vervreemdt zich in tussentijd van zijn achterban.
Blijkbaar willen de Mainers niet dat hij eruit stapt, maar dat hij Collins verslaat. Die kans is er zeker, maar je weet het nooit zeker
Ja, het uitgespoken racisme was genoegzaam bekend, dus waar hebben we het over....quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Somalie stond al op de zwarte lijst ja, dat was bekend. Heeft verder niets met mij te maken hoor, dit soort dingen zijn gewoon voer posters die hun (terechte) haat voor Trump alles laten overheersen. Over een weekje hoor je niets meer over deze kerel.
Mills doet gewoon mee. Maar niet voor de Dems. Kan dus een hoop stemmen wegtrekken zo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:12 schreef MoreDakka het volgende:
Wat de Mainers willen weten we nog niet, het feit dat Mills nog stemmen krijgt terwijl ze al heel lang uit de race is gestapt maakt dat we helemaal geen conclusies kunnen trekken.
Volgens mij niet, ze heeft haar campagne al maanden geleden opgeschort. Ik zie geen nieuws dat ze als independent mee gaat doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Mills doet gewoon mee. Maar niet voor de Dems. Kan dus een hoop stemmen wegtrekken zo.
Leftwing msm. Zegt niets.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef ExTec het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Maar de mouthbreathers weten het heus beter hoor.
Echt.
Ah ja, dan las ik deze quote verkeerd:quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze heeft haar campagne al maanden geleden opgeschort. Ik zie geen nieuws dat ze als independent mee gaat doen.
quote:But multiple Maine Democrats had raised the prospect that the negative stories could lead to a sizable protest vote in the race. Mills even teased the idea.
“People have the impression that I ‘withdrew’ or ‘dropped out,’” Mills said. “But I simply suspended active campaigning. I am still on the ballot.”
Ah ja, dat was voor de primary. Die is inmiddels geweest, Mills kan nog steeds mee doen als independent in november maar die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah ja, dan las ik deze quote verkeerd:
[..]
Idd op de door maga geliefde Fox propaganda zender hebben ze het er niet over dus bestaat dat gewoon niet. En jullie extreem linksen hier die zielige magas maar het vuur aan de schenen leggen dat ze moeten uitleggen waar ze niets van meekrijgen in hun media bubbel.quote:
Nu vertrouw ik de Trump-mannen ook totaal niet, maar de eerste drie dingen zeggen natuurlijk totaal niets, en dat laatste weet je niet. Overigens was dat 'beste scheidsrechter' in 2023 en is hij in 2025 door de CAF eruit geknikkerd voor de kwartfinale vanwege sponsorissues.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Leer voor jezelf denken. De man is een gerespecteerde arbiter, uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Afrika. De FIFA staat voor hem in, en hij heeft niets op z'n kerfstok.
Dat het goed genoeg voor jou is zegt genoeg. Je hebt al vaak genoeg laten zien dat je informatie niet goed kunt verwerken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten of het normaal is als ik niet weet waarom die man geweigerd is? Hij is niet door een screening heen gekomen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Daar moeten we het mee doen en eerlijk gezegd is dat goed genoeg voor mij. Er zijn genoeg goede scheidsrechters die wel het land binnen kunnen komen zonder problemen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hun Zij bepalen toch dat hij blijkbaar niet ok is, of niet?
Maar ra ra politiepet, men weigert die redenen te geven. En de man komt uit Somalië. Dan lijkt me 1+1 heel makkelijk uit te rekenen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten of het normaal is als ik niet weet waarom die man geweigerd is? Hij is niet door een screening heen gekomen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn.
Referee OK or not OK?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar ra ra politiepet, men weigert die redenen te geven. En de man komt uit Somalië. Dan lijkt me 1+1 heel makkelijk uit te rekenen.
quote:
Waarom hebben deze mensen nog zo ontzettend veel gelovers, kijkers en supporters? Wat een domme tijd leven we toch in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Helemaal niet racistisch hoor want het heeft niets met hun huidskleur te maken!
Als internet één ding duidelijk heeft gemaakt, is het dat een groot deel van de mensheid onbeschrijfelijk achterlijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben deze mensen nog zo ontzettend veel gelovers, kijkers en supporters? Wat een domme tijd leven we toch in.
Het is blijkbaar erg moeilijk om voor te stellen hoe dat al die andere jaren is gegaan bij wk's?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.Vind het altijd zo maf, die stelligheid zonder feiten. Aan beide kanten overigens.
Maar laten we nou niet doen alsof de FIFA een geweldige reputie heeft en betrouwbaar is
Yup.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar erg moeilijk om voor te stellen hoe dat al die andere jaren is gegaan bij wk's?
En nu door de FIFA gewoon voorgedragen als scheidsrechter. Als 'sponsorissues' of andersoortige corruptie een bezwaar vormen, dan kunnen de Amerikanen dat toch gewoon zeggen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Nu vertrouw ik de Trump-mannen ook totaal niet, maar de eerste drie dingen zeggen natuurlijk totaal niets, en dat laatste weet je niet. Overigens was dat 'beste scheidsrechter' in 2023 en is hij in 2025 door de CAF eruit geknikkerd voor de kwartfinale vanwege sponsorissues.
De FIFA vind ik hier ook uiterst slap in. Ik vraag mij af hoe Infantino zelf straks omgaat met Trump, eerder al met pijn en moiete van het podium afgekregen. Snel een peace prize verzonnen in de hoop dat ie mee gaat werken, maar wat je ook aan Trump geeft, morgen wil ie weer wat anders van je. Infantino voelt zich overal een soort eindbaas, maar hij heeft Trump niet in zijn pocket. Sterker nog, ik weet zeker dat ie bang is voor de onvoorspelbaarheid die de aankomende weken met zich mee gaat brengen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.
Nooit problemen met scheidsrechters en andere officials (wilde ook supporters noemen, maar we hebben vaak genoeg meegemaakt dat 'fans' de boel kort en klein sloegen'.
Maar nu het WK in de VS wordt gehouden zijn er plots problemen met scheidsrechters en andere officials. Rara politiepetje.
Nogmaals, je wil de FIFA echt niet gebruiken als voorbeeld van hoe het wel moet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu door de FIFA gewoon voorgedragen als scheidsrechter.
Dat is het punt niet van die zin, ik had wel iets meer van jou verwacht.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nogmaals, je wil de FIFA echt niet gebruiken als voorbeeld van hoe het wel moet.
We hoeven niet te doen alsof Iran anders wel een enigszins competitief team zou zijn. Het is walgelijk wat er gebeurt, maar op sportieve gronden hoeft het niet echt aangepakt te worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe blij kan je zijn als ploeg of als land als jouw niet moegereisde team het wint van een team dat na elke wedstrijd naar Mexico wordt uitgevlogen en pas vlak voor de wedstrijd weer terug komt?
Daar kan je toch niet echt voor juichen? Dan maken enthousiaste commentatoren en interviews je toch kots![]()
![]()
Normaal is de bewijslast idd andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus de rest mag maar gaan bewijzen dat hij wel pluis is, ipv dat de partij die dat bepaald aannemelijk maakt waarom hij niet pluis is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |