Nu vertrouw ik de Trump-mannen ook totaal niet, maar de eerste drie dingen zeggen natuurlijk totaal niets, en dat laatste weet je niet. Overigens was dat 'beste scheidsrechter' in 2023 en is hij in 2025 door de CAF eruit geknikkerd voor de kwartfinale vanwege sponsorissues.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Leer voor jezelf denken. De man is een gerespecteerde arbiter, uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Afrika. De FIFA staat voor hem in, en hij heeft niets op z'n kerfstok.
Dat het goed genoeg voor jou is zegt genoeg. Je hebt al vaak genoeg laten zien dat je informatie niet goed kunt verwerken.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten of het normaal is als ik niet weet waarom die man geweigerd is? Hij is niet door een screening heen gekomen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Daar moeten we het mee doen en eerlijk gezegd is dat goed genoeg voor mij. Er zijn genoeg goede scheidsrechters die wel het land binnen kunnen komen zonder problemen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hun Zij bepalen toch dat hij blijkbaar niet ok is, of niet?
Maar ra ra politiepet, men weigert die redenen te geven. En de man komt uit Somalië. Dan lijkt me 1+1 heel makkelijk uit te rekenen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten of het normaal is als ik niet weet waarom die man geweigerd is? Hij is niet door een screening heen gekomen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn.
Referee OK or not OK?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar ra ra politiepet, men weigert die redenen te geven. En de man komt uit Somalië. Dan lijkt me 1+1 heel makkelijk uit te rekenen.
quote:
Waarom hebben deze mensen nog zo ontzettend veel gelovers, kijkers en supporters? Wat een domme tijd leven we toch in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Helemaal niet racistisch hoor want het heeft niets met hun huidskleur te maken!
Als internet één ding duidelijk heeft gemaakt, is het dat een groot deel van de mensheid onbeschrijfelijk achterlijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben deze mensen nog zo ontzettend veel gelovers, kijkers en supporters? Wat een domme tijd leven we toch in.
Het is blijkbaar erg moeilijk om voor te stellen hoe dat al die andere jaren is gegaan bij wk's?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.Vind het altijd zo maf, die stelligheid zonder feiten. Aan beide kanten overigens.
Maar laten we nou niet doen alsof de FIFA een geweldige reputie heeft en betrouwbaar is
Yup.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar erg moeilijk om voor te stellen hoe dat al die andere jaren is gegaan bij wk's?
En nu door de FIFA gewoon voorgedragen als scheidsrechter. Als 'sponsorissues' of andersoortige corruptie een bezwaar vormen, dan kunnen de Amerikanen dat toch gewoon zeggen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Nu vertrouw ik de Trump-mannen ook totaal niet, maar de eerste drie dingen zeggen natuurlijk totaal niets, en dat laatste weet je niet. Overigens was dat 'beste scheidsrechter' in 2023 en is hij in 2025 door de CAF eruit geknikkerd voor de kwartfinale vanwege sponsorissues.
De FIFA vind ik hier ook uiterst slap in. Ik vraag mij af hoe Infantino zelf straks omgaat met Trump, eerder al met pijn en moiete van het podium afgekregen. Snel een peace prize verzonnen in de hoop dat ie mee gaat werken, maar wat je ook aan Trump geeft, morgen wil ie weer wat anders van je. Infantino voelt zich overal een soort eindbaas, maar hij heeft Trump niet in zijn pocket. Sterker nog, ik weet zeker dat ie bang is voor de onvoorspelbaarheid die de aankomende weken met zich mee gaat brengen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.
Nooit problemen met scheidsrechters en andere officials (wilde ook supporters noemen, maar we hebben vaak genoeg meegemaakt dat 'fans' de boel kort en klein sloegen'.
Maar nu het WK in de VS wordt gehouden zijn er plots problemen met scheidsrechters en andere officials. Rara politiepetje.
Nogmaals, je wil de FIFA echt niet gebruiken als voorbeeld van hoe het wel moet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu door de FIFA gewoon voorgedragen als scheidsrechter.
Dat is het punt niet van die zin, ik had wel iets meer van jou verwacht.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nogmaals, je wil de FIFA echt niet gebruiken als voorbeeld van hoe het wel moet.
We hoeven niet te doen alsof Iran anders wel een enigszins competitief team zou zijn. Het is walgelijk wat er gebeurt, maar op sportieve gronden hoeft het niet echt aangepakt te worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe blij kan je zijn als ploeg of als land als jouw niet moegereisde team het wint van een team dat na elke wedstrijd naar Mexico wordt uitgevlogen en pas vlak voor de wedstrijd weer terug komt?
Daar kan je toch niet echt voor juichen? Dan maken enthousiaste commentatoren en interviews je toch kots![]()
![]()
Normaal is de bewijslast idd andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus de rest mag maar gaan bewijzen dat hij wel pluis is, ipv dat de partij die dat bepaald aannemelijk maakt waarom hij niet pluis is?
Dat lijkt mij ook makkelijk, hoogst waarschijnlijk heeft hij contacten met onfrisse figuren wellicht mensen op de terreurlijst of oplichters.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar ra ra politiepet, men weigert die redenen te geven. En de man komt uit Somalië. Dan lijkt me 1+1 heel makkelijk uit te rekenen.
Of DHS heeft weer een fluïde relatie met de waarheid, zoals ze afgelopen jaar wel vaker hebben laten zien. Dat is ondertussen net zo aannemelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook makkelijk, hoogst waarschijnlijk heeft hij contacten met onfrisse figuren wellicht mensen op de terreurlijst of oplichters.
Nee, dat is jouw gehersenspoelde sekte vooringenomenheid.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook makkelijk, hoogst waarschijnlijk heeft hij contacten met onfrisse figuren wellicht mensen op de terreurlijst of oplichters.
Aldus de zeer neutrale vetinari die zonder bewijs meteen racisme meent te zien lol.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw gehersenspoelde sekte vooringenomenheid.
Heeft je fictionele mattie dat gezegd?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:17 schreef Chivaz het volgende:
hoogst waarschijnlijk heeft hij contacten met onfrisse figuren wellicht mensen op de terreurlijst of oplichters.
Chivaz en z'n "zwarte colombiaanse getatoeëerde beste maat"quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heeft je fictionele mattie dat gezegd?
Nee deze zeer aannemelijke theorie komt van de zeer aimabele en vriendelijke Chivaz. Het is ieder geval een betere theorie dan het wensdenken dat muh racisme de boosdoener is lol.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heeft je fictionele mattie dat gezegd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |