abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221000076
Maar de extreem laag opgeleidde mouthbreathers van ICE/CBP weten het natuurlijk beter.

quote:
"I had the right papers and everything. I had the right visa," Mr. Artan said, adding that he had also showed documentation from FIFA as well as photographs of his career of over a decade as a professional referee. Border officials also checked online material detailing Mr. Artan's career, he said. He was named referee of the year in 2025 by the Confederation of African Football, which governs soccer in Africa.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221000113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Zelfs China en Rusland deden dat tijdens het WK en de OS. Dus zo veel mogelijk mensen welkom heten, zonder restricties.

Als je daar geen trek in hebt, moet je zulke sportevenementen lekker buiten de deur houden.

Het verschil:

twitter

Vreemd dat het in mexico wel kan.

Maar die zullen zich wel veel "elende" op de hals halen door al die vermaledijde voetballers zomaar binnen te laten.

:')
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221000130
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, een gelauwerde scheidsrechter weren, dat voorkomt vast een boel elende!

:')
Misschien wel, niemand weet waarom hij is geweigerd dus we kunnen er rustig vanuit gaan dat er iets niet in de haak zat.
Men weigert mensen echt niet op basis van vibes, als dat het geval was was mijn mattie nooit de VS binnen gekomen lol.
pi_221000138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:41 schreef Chivaz het volgende:

Men weigert mensen echt niet op basis van vibes, als dat het geval was was mijn mattie nooit de VS binnen gekomen lol.
Je bij elkaar gefantaseerde mattie, "lol"?

pi_221000143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Idee achter zulke evenementen is nou juist dat de organiserende landen zich openstellen voor de hele wereld. Zelfs China en Rusland deden dat tijdens het WK en de OS. Dus zo veel mogelijk mensen welkom heten, zonder restricties.

Als je daar geen trek in hebt, moet je zulke sportevenementen lekker buiten de deur houden.

Dit heeft dan ook geen ene reet met grenscontroles te maken.
Het staat ook open voor de hele wereld mits je door de screening heen komt.
Als je het problematisch vind dat een land een bepaald beleid handhaaft staat het je vrij om niet naar het WK te kijken.
pi_221000153
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:42 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je bij elkaar gefantaseerde mattie, "lol"?

[ afbeelding ]
Whats next, moet ik nu soms een foto posten? Lol
pi_221000154
Had ik al verteld over "mijn mattie" die met MAGA petje op zelfs geweigerd werd? :{

Nou, ik had "een mattie", die is een beetje zoals meneer chivaz, en die werd gewoon geweigerd, met maga petje en alles!

:{
pi_221000156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Whats next, moet ik nu soms een foto posten? Lol
Nee, AI slob is al een enorm probleem anno nu, hoeven we niet meer van.
pi_221000158
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, AI slob is al een enorm probleem anno nu, hoeven we niet meer van.
Zeur dan ook niet of beter nog projecteer je eigen gebrek van een sociaal leven niet op een ander.
pi_221000159
quote:
15s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:45 schreef ExTec het volgende:
Had ik al verteld over "mijn mattie" die met MAGA petje op zelfs geweigerd werd? :{

Nou, ik had "een mattie", die is een beetje zoals meneer chivaz, en die werd gewoon geweigerd, met maga petje en alles!

:{
Zoek betere vrienden dan lol, blijkbaar ga je niet met al te frisse mensen om.
pi_221000163
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het staat ook open voor de hele wereld mits je door de screening heen komt.
Als je het problematisch vind dat een land een bepaald beleid handhaaft staat het je vrij om niet naar het WK te kijken.
Ik draai het liever om. Als een regering het problematisch vindt dat 'ongewenste nationaliteiten' het land binnenkomen, dan moet je geen internationale toernooien organiseren.

Want laten we wel wezen: uit niets blijkt dat die screening valide is. De scheidsrechter die is geweerd is niet een of andere terrorist of gelukszoeker die in de VS achter wil blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221000168
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zeur dan ook niet of beter nog projecteer je eigen gebrek van een sociaal leven niet op een ander.
Ik zeur niet, "lol".
pi_221000172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik draai het liever om. Als een regering het problematisch vindt dat 'ongewenste nationaliteiten' het land binnenkomen, dan moet je geen internationale toernooien organiseren.

Want laten we wel wezen: uit niets blijkt dat die screening valide is. De scheidsrechter die is geweerd is niet een of andere terrorist of gelukszoeker die in de VS achter wil blijven.
Waar haal je deze info vandaan? Ik kan namelijk niets vinden over de bevindingen van deze screening en of die wel of niet valide was.
pi_221000174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zoek betere vrienden dan lol, blijkbaar ga je niet met al te frisse mensen om.
Hoezo niet? :{

Hij is net als jij.......? :{
pi_221000177
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zeur niet, "lol".
Je zuigt, letterlijk en figuurlijk.
pi_221000184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Welnee.

Maar de waarheid komt hard aan, we weten het.
pi_221000185
quote:
15s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoezo niet? :{

Hij is net als jij.......? :{
Een bijzonder knappe sympathieke kerel met een ontwapenende lach? Dat lijkt mij sterk.
pi_221000190
quote:

[..]
Waar haal je deze info vandaan? Ik kan namelijk niets vinden over de bevindingen van deze screening en of die wel of niet valide was.
Ow, dus de rest mag maar gaan bewijzen dat hij wel pluis is, ipv dat de partij die dat bepaald aannemelijk maakt waarom hij niet pluis is?
pi_221000191
quote:

[..]
Leer voor jezelf denken. De man is een gerespecteerde arbiter, uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Afrika. De FIFA staat voor hem in, en hij heeft niets op z'n kerfstok.

Dus vertel jij eens waarom hij geweigerd is.
pi_221000192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een bijzonder knappe sympathieke kerel met een ontwapenende lach? Dat lijkt mij sterk.
Vele malen meer dan jij.

Vanzelfsprekend :)
pi_221000193
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 07:58 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
En nu wel volledig achter hem gaan staan, domme Dems! De kans om Maine te flippen.
En daar gaat het gewoon om, winnen en beleid doordrukken...pack the courts, tax the billionaires en alle corrupte gekken in de bak.

Voor Amerika geldt momenteel: ethiek en een beschaafdheid zijn voor na de uitroeiing van het Trumpisme. Nu in '26 en '28 is het maar één ding...winnen! En Platner is iemand die voor je wint ^O^
Dat is nog maar de vraag. Constante schandalen helpen niet en hij is duidelijk een enorme idioot. Collins is niet zo makkelijk verslagen. Zelfs als hij wint moet je je afvragen wat je er aan hebt, Fetterman was ook een tijdlang de darling van de progressieven maar is nu gehaat.

Er is nog tijd voor Platner om er uit te stappen, maar dan moet er wel eerst een betere kandidaat gevonden worden.
pi_221000196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat weet jij natuurlijk ook niet.
pi_221000198
quote:

[..]
En wat deed jou gekleurde Colombiaanse drugsdealer eigenlijk in de VS.

Zo als je eerlijk bent bij een esta aanvraag en je fok account geeft kom jij de vs ook niet meer in.. :P
pi_221000204
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De FIFA staat voor de man in, hij heeft een uitstekende reputatie.

Het is niet bijster ingewikkeld allemaal: hij is geweigerd omdat hij uit Somalië komt.
pi_221000207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Is de FIFA accreditatie nog wat waard, of weten de mouthbreathers die qua opleidingsniveau schijten waar ze staan het soms beter....?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')