Oh de VS is de wereld een uitleg schuldig omdat een scheidsrechter het land niet binnen mag? Hoe rijm je dat?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus de rest mag maar gaan bewijzen dat hij wel pluis is, ipv dat de partij die dat bepaald aannemelijk maakt waarom hij niet pluis is?
Dus je weet het niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De FIFA staat voor de man in, hij heeft een uitstekende reputatie.
Het is niet bijster ingewikkeld allemaal: hij is geweigerd omdat hij uit Somalië komt.
Hun bepalen toch dat hij blijkbaar niet ok is, of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh de VS is de wereld een uitleg schuldig omdat een scheidsrechter het land niet binnen mag? Hoe rijm je dat?
Op zich is dat wel netjes als je een WK organiseert en de mensen die dat mogelijk maken gaat weigeren aan de poort, maar goed. Verspilde moeite dit natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh de VS is de wereld een uitleg schuldig omdat een scheidsrechter het land niet binnen mag?
Jij weet blijkbaar meer van deze kwestie gezien je eerdere post waar je stelde dat de screening niet valide was. Wellicht kan jij beter uitleggen waarom die man geweigerd is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leer voor jezelf denken. De man is een gerespecteerde arbiter, uitgeroepen tot beste scheidsrechter van Afrika. De FIFA staat voor hem in, en hij heeft niets op z'n kerfstok.
Dus vertel jij eens waarom hij geweigerd is.
Kan jij ook niet he?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef Chivaz het volgende:
Wellicht kan jij beter uitleggen waarom die man geweigerd is.
Dat klopt, maar is de staat dan verplicht om het uit te leggen? Ze hebben toch verteld dat hij niet naar de screening kwam, wat precies de reden is dat weten we niet en doet er eerlijk gezegd ook niet meer toe.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hun bepalen toch dat hij blijkbaar niet ok is, of niet?
De FIFA niet, die man wel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.Vind het altijd zo maf, die stelligheid zonder feiten. Aan beide kanten overigens.
Maar laten we nou niet doen alsof de FIFA een geweldige reputie heeft en betrouwbaar is
Nee dat kan ik niet, hij kwam niet door de screening heen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan jij ook niet he?
Anders dan dat de laagopgeleidde mensen met hun powertripjes dat wel ff bepaald hebben.
Nee, maar iedereen hier mag wel uitleggen waarom hij blijkbaar wel pluis is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:00 schreef Chivaz het volgende:
Dat klopt, maar is de staat dan verplicht om het uit te leggen?
Jij vindt het blijkbaar normaal dat deze man is geweigerd. Dus het lijkt mij logischer dat jij die uitleg geeft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar meer van deze kwestie gezien je eerdere post waar je stelde dat de screening niet valide was. Wellicht kan jij beter uitleggen waarom die man geweigerd is.
Niemand heeft een glazen bol, dat klopt. En Fetterman heeft een hele vreemde draai gemaakt, tegen de publieke opinie in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Constante schandalen helpen niet en hij is duidelijk een enorme idioot. Collins is niet zo makkelijk verslagen. Zelfs als hij wint moet je je afvragen wat je er aan hebt, Fetterman was ook een tijdlang de darling van de progressieven maar is nu gehaat.
Er is nog tijd voor Platner om er uit te stappen, maar dan moet er wel eerst een betere kandidaat gevonden worden.
Ik weet dat je lekker obstinaat wil zijn. Stoer een tegengestelde positie innemen. Soort van het redelijke midden innemen.quote:
Hoe moet ik nu weten of het normaal is als ik niet weet waarom die man geweigerd is? Hij is niet door een screening heen gekomen en daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Daar moeten we het mee doen en eerlijk gezegd is dat goed genoeg voor mij. Er zijn genoeg goede scheidsrechters die wel het land binnen kunnen komen zonder problemen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar normaal dat deze man is geweigerd. Dus het lijkt mij logischer dat jij die uitleg geeft.
Somalie stond al op de zwarte lijst ja, dat was bekend. Heeft verder niets met mij te maken hoor, dit soort dingen zijn gewoon voer posters die hun (terechte) haat voor Trump alles laten overheersen. Over een weekje hoor je niets meer over deze kerel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat je lekker obstinaat wil zijn. Stoer een tegengestelde positie innemen. Soort van het redelijke midden innemen.
Maar een patroon wordt zichtbaar. Bepaalde nationaliteiten worden geweigerd of het wordt ze heel moeilijk gemaakt binnen te komen.
Wat de Mainers willen weten we nog niet, het feit dat Mills nog stemmen krijgt terwijl ze al heel lang uit de race is gestapt maakt dat we helemaal geen conclusies kunnen trekken. Ik snap dat zo'n rare vent als Platner je enthousiast maakt, maar hij is echt een 'liability'.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Niemand heeft een glazen bol, dat klopt. En Fetterman heeft een hele vreemde draai gemaakt, tegen de publieke opinie in.
Die zal nooit de Maga stem krijgen en vervreemdt zich in tussentijd van zijn achterban.
Blijkbaar willen de Mainers niet dat hij eruit stapt, maar dat hij Collins verslaat. Die kans is er zeker, maar je weet het nooit zeker
Ja, het uitgespoken racisme was genoegzaam bekend, dus waar hebben we het over....quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Somalie stond al op de zwarte lijst ja, dat was bekend. Heeft verder niets met mij te maken hoor, dit soort dingen zijn gewoon voer posters die hun (terechte) haat voor Trump alles laten overheersen. Over een weekje hoor je niets meer over deze kerel.
Mills doet gewoon mee. Maar niet voor de Dems. Kan dus een hoop stemmen wegtrekken zo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:12 schreef MoreDakka het volgende:
Wat de Mainers willen weten we nog niet, het feit dat Mills nog stemmen krijgt terwijl ze al heel lang uit de race is gestapt maakt dat we helemaal geen conclusies kunnen trekken.
Volgens mij niet, ze heeft haar campagne al maanden geleden opgeschort. Ik zie geen nieuws dat ze als independent mee gaat doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Mills doet gewoon mee. Maar niet voor de Dems. Kan dus een hoop stemmen wegtrekken zo.
Leftwing msm. Zegt niets.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef ExTec het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Maar de mouthbreathers weten het heus beter hoor.
Echt.
Ah ja, dan las ik deze quote verkeerd:quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze heeft haar campagne al maanden geleden opgeschort. Ik zie geen nieuws dat ze als independent mee gaat doen.
quote:But multiple Maine Democrats had raised the prospect that the negative stories could lead to a sizable protest vote in the race. Mills even teased the idea.
“People have the impression that I ‘withdrew’ or ‘dropped out,’” Mills said. “But I simply suspended active campaigning. I am still on the ballot.”
Ah ja, dat was voor de primary. Die is inmiddels geweest, Mills kan nog steeds mee doen als independent in november maar die kans lijkt me klein.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah ja, dan las ik deze quote verkeerd:
[..]
Idd op de door maga geliefde Fox propaganda zender hebben ze het er niet over dus bestaat dat gewoon niet. En jullie extreem linksen hier die zielige magas maar het vuur aan de schenen leggen dat ze moeten uitleggen waar ze niets van meekrijgen in hun media bubbel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |