Uit je dikke duim dus.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee deze zeer aannemelijke theorie komt van de zeer aimabele en vriendelijke Chivaz. Het is ieder geval een betere theorie dan het wensdenken dat muh racisme de boosdoener is lol.
Even verbeterdquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is wat een theorie is hè lampie, je maakt een aanname op de feiten die er wel niet zijn.
Recht door zee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:00 schreef AnneX het volgende:
Tralalala man man man…
Chivaz is superieur met zijn meningen. Laat hem links 😉 liggen.
Oh sorry Rechts.
Ah de man is dus niet geweerd op het vliegveld omdat hij niet door de screening kwam. Ik ben erg benieuwd waar je deze info vandaan haalt.quote:
Kiek, daar is je dikke duim weer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah de man is dus niet geweerd op het vliegveld omdat hij niet door de screening kwam. Ik ben erg benieuwd waar je deze info vandaan haalt.
Luister, griezel. Deze man uit Somalië, gerespecteerd binnen de voetbalwereld, krijgt een visum en wordt desondanks ineens niet toegelaten. Men weigert echter te vertellen, wat er mis zou zijn met deze man, maar het is wel opvallend, dat deze meneer uit Somalië komt en dus redelijk gekleurd is. Voeg dit even bij de intelligentie van de beleidsmakers onder Trump en de eerdere uitspraken over niet al te witte personen en ik denk dat je een aardige case kunt maken voor racisme in dit geval.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee deze zeer aannemelijke theorie komt van de zeer aimabele en vriendelijke Chivaz. Het is ieder geval een betere theorie dan het wensdenken dat muh racisme de boosdoener is lol.
Nee, domme lul. Een theorie wordt gebouwd op basis van verifieerbare gegevens, zodat iemand anders je theorie kan checken op basis van dezelfde data. Iets uit je duim zuigen noemt men een 'verzinsel' of een 'sprookje' en in heel uitzonderlijke gevallen een 'leugen'.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is wat een theorie is hè lampie, je maakt een aanname op de feiten die er wel zijn.
Like the Titanic did.quote:
Ja, die lopen dit nog goed te praten ook.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:48 schreef Gunner het volgende:
Dat is toch raar. Je geeft hem een visum en nu ineens heeft ie banden met leden van een terroristische organisatie.
Daar kom je dan toch tijdens dat eerdere proces achter.
En sommigen trappen er met open ogen in.
Zou me niet eens verbazen als ergens in België een flesje bubbels is opengegaan vanwege deze overwinning op Somalië. 🇸🇴quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die lopen dit nog goed te praten ook.
Sorry, je fictionele mattie was geloofwaardiger.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Overwinning op Somalië lol, ik had echt geen idee dat mensen zo emotioneel zouden worden omdat een fucking scheidsrechter uit Somalië niet welkom is in de VS.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als ergens in België een flesje bubbels is opengegaan vanwege deze overwinning op Somalië. 🇸🇴
Recht in de zee had je moeten zeggen, was een leuke comeback toen van die dikke moslim tegen Rita Verdonk.quote:
gaat me niet over Somalië maar om het grotere punt daarachter wat je weer eens volledig mist.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Overwinning op Somalië lol, ik had echt geen idee dat mensen zo emotioneel zouden worden omdat een fucking scheidsrechter uit Somalië niet welkom is in de VS.
Echt jongens ga eens een keer naar buiten, geniet een beetje van het leven, het leven is echt te kort om je druk te maken over een scheidsrechter die de VS niet binnenkomt.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:34 schreef Sjemmert het volgende:
Lees in de AD dat het vanwege mogelijke banden met terroristen was ?
Artan, vorig jaar nog door de Afrikaanse voetbalbond uitgeroepen tot scheidsrechter van het jaar, werd op het vliegveld van Miami tegengehouden om veronderstelde "banden met vermoedelijke leden van terroristische organisaties", bleek woensdag.
https://www.ad.nl/wk-voet(...)%2Fduckduckgo.com%2F
Called it, dit was ook veruit de meest logische verklaring.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook makkelijk, hoogst waarschijnlijk heeft hij contacten met onfrisse figuren wellicht mensen op de terreurlijst of oplichters.
Wel aandoenlijk dat ze hier weer dachten dat het om huidskleur zou gaan. Hoeveel zwarten komen er wel niet het land in elke dag daar lol.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Called it, dit was ook veruit de meest logische verklaring.
I know, je vind dat ik een soort van ongefundeerde haat op naar Somaliërs.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
gaat me niet over Somalië maar om het grotere punt daarachter wat je weer eens volledig mist.
maar het land is vooral jouw stokpaardje nietwaar. Vooral als hun inwoners in Minnesota wonen of niet. En dwing me niet om je posthistorie hier je te citeren
Ja ho ho dat past niet in het narratief. Je weet Trump, oranje racist en iets met laagopgeleide ICE figuren. En dan zo’n arme Somaliër die de toegang geweigerd word. Tja dan moet er wel racisme in het spel zijn. Erg lui, enorm voorspelbaar maar ergens ook wel hilarisch.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk dat ze hier weer dachten dat het om huidskleur zou gaan. Hoeveel zwarten komen er wel niet het land in elke dag daar lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |