Hij kon ooit hard fietsen als hij daar zin in had en een periode eens echt getraind (of “getraind”) had, dan moet hij ook wel een goede CEO zijn!quote:Op maandag 1 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.
Dat kan toch niet jongens.
Vandaar de snor, meteen die zakelijke look.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met Marc Reef aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Ik zie het al, Visma gaat vanaf nu ALLES winnen.
De oude Marc "home alone" Reef look was veel beter. Alsof het de broer van Thijs Z was.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaar de snor, meteen die zakelijke look.
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De oude Marc "home alone" Reef look was veel beter. Alsof het de broer van Thijs Z was.
Google Lens geeft als eerste hit bij die bovenste foto:quote:Op maandag 1 juni 2026 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marc heeft wel een redelijke glow-up gehad ja.
Bij mij komt ie hier mee.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Google Lens geeft als eerste hit bij die bovenste foto:
[ afbeelding ]
Niet geheel toevallig dat straks de grote man Rohregger in een team heeft gezeten met de broertjes Schleck.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.
Dat kan toch niet jongens.
Heerlijk stukje nepotisme dus, dit gaat ongetwijfeld een grandioos groot succes worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig dat straks de grote man Rohregger in een team heeft gezeten met de broertjes Schleck.
Rohrregger is blijkbaar marketingmannetje Head of Brand Partnerships bij Lidl en degene die verantwoordelijk is geweest voor het overkopen van de ploeg van Trek.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.
Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
Haalt ie dan ook zijn voormalige dokter, de heer Mark Schmidt, binnen? Die zal ondertussen ook wel weer op vrije voeten zijn. #dtvquote:Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Rohrregger is blijkbaar marketingmannetje Head of Brand Partnerships bij Lidl en degene die verantwoordelijk is geweest voor het overkopen van de ploeg van Trek.
Dus die gaat nu blijkbaar al zijn (Duitstalige) vriendjes binnenhalen.
How about Bernard Kohl, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Georg Totschnig?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.
Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
Zou hij na een paar jaar niet gewoon terugkeren?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je oneindige budget stukslaan op Grischa Niermann terwijl je ook gewoon Rolf Aldag had kunnen halen.
Deze snap ik vanuit Niermann wel. Na 100 jaar een keer een andere uitdaging, en dat tegen een buitengewoon riante vergoeding waarschijnlijk.
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haalt ie dan ook zijn voormalige dokter, de heer Mark Schmidt, binnen? Die zal ondertussen ook wel weer op vrije voeten zijn. #dtv
Stefan Denifl, Georg Preidler, Pirmin Lang, Kristijan Durasek, Kristijan Koren.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
How about Bernard Kohl, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Georg Totschnig?
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?
Kan je gelijk door met een bezoek aan Johnny Hoogerland voor een welverdiende fietsvakantie.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Ik lees nu dat Frank Schleck sinds dit jaar de manager is van de vrouwenploeg van Trek, dat had ik ook helemaal gemist. En Rohregger is ook degene die Bernie Eisel naar binnen heeft geloodst bij de ploeg.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Bart Buijk van d'n Aldi.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij mij komt ie hier mee.
[ afbeelding ]
Rohregger was ook verantwoordelijk voor het parcours van het WK in Innsbruck, geen fenomeen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik lees nu dat Frank Schleck sinds dit jaar de manager is van de vrouwenploeg van Trek, dat had ik ook helemaal gemist. En Rohrregger is ook degene die Bernie Eisel naar binnen heeft geloodst bij de ploeg.
Mogen we al stellen dat Rohregger een ongekende fraud is?
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fietsenwinkel.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?
Zou er nog een functie in het verschiet liggen voor GroningerMonegask Bauke Mollema? Chief Tax Evasion ofzo?quote:
Als Mollema Duits spreekt dan zal er wel een plekje vrij zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zou er nog een functie in het verschiet liggen voor GroningerMonegask Bauke Mollema? Chief Tax Evasion ofzo?
MilramGoden-revisited, Lidl gaat ongekend schroeienquote:Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stefan Denifl, Georg Preidler, Pirmin Lang, Kristijan Durasek, Kristijan Koren.
We noteren de volgende in het rijtje die naar Lidl-Trek gaat: Martijn Redegeld, voormalig head of nutrition bij Visma en de afgelopen anderhalf jaar werkzaam bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Totale willekeurig beleid is het wel van LIDL-Trek. Twintig kopmannen, tienmiljoenmiljard ploegleiders.
Bij Tietema hebben ze de buschauffeur van Arkeaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
En Visma heeft dan weer allemaal mensen van Tietema gehaald deze winter.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Tietema hebben ze de buschauffeur van ArkeaToch wel bijzonder hoe dat gaat.
Die zullen ook allemaal wel een prima salaris hebben wat lastig te overbieden is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
Structuur incl. expertise opbouwen kost tijd natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef TAmaru het volgende:
Het lijkt nu vooral alsof Lidl en Bora heel veel geld ertegenaan gooien maar de structuur gewoon niet op orde hebben. Die teams zijn echt een chaos. Wat hebben ze in de Giro nu gepresteerd met al hun toprenners? Vrij weinig zou ik zeggen.
Het is tegenwoordig eigenlijk vooral zo dat als je geen Pogi, Vingegaard, Van Aert of Van der Poel in je team hebt, je al 90% van de echt belangrijke koersen niet kunt winnen.
Lotto-Intermarché.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:20 schreef Funzel het volgende:
Lijkt mij dat Tudor en Pinarello 36.5 wel een gooi gaan doen naar de WT op deze manier. Wie zou er dan op Picnic na een logische degradant zijn? Ploegen als Uno-X en Jayco zijn aardig begonnen aan de nieuwe cyclus en ik kan me niet voorstellen dat een EF Education niet nog gaat klimmen.
Van Uden zou volgens Benson naar Alpecin gaan. Bittner kan naar Q36.5.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alpecin grijpt wel echt overal naast. Je begint het idee te krijgen dat ze nog steeds geen budget hebben, ondanks de bijdrage van Premier Tech. Grofs is niet echt een verlies aangezien hij toch altijd geblesseerd is, er zijn alleen niet veel renners meer beschikbaar die zijn rol kunnen overnemen. Dan kom je al uit bij een Bittner, die ondertussen ook wel een keer andere oorden zal gaan opzoeken.
Nee Jegat moet een leuke misschien net top 10 renner zijn, niet slaaf uithangen straks bij Lidlquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Van Uden zou volgens Benson naar Alpecin gaan. Bittner kan naar Q36.5.
Jegat zou een contract voor vier jaar tekenen bij Lidl
Is dat nou zijn grote update?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als de Roodhooftjes Van Uden halen verlies ik al mijn vertrouwen in ze.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Jegat werd eerst gelinkt aan Decathlon, dus slaaf zijn is blijkbaar sowieso zijn toekomst.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee Jegat moet een leuke misschien net top 10 renner zijn, niet slaaf uithangen straks bij Lidl
Samenvatting is te lezen op legruppetto.quote:
Jakobsen zal wel stoppen toch? Die lijkt er ook niet veel zin meer in te hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Samenvatting is te lezen op legruppetto.
https://legruppetto.fr/forum/viewtopic.php?f=12&t=180&start=74257
Er zijn nog best veel goede renners zonder contract voor 2027, daar zou je een mooi team van kunnen maken. Maar de vraag is of die renners voor Picnic willen kiezen en of daar überhaupt budget voor is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef Funzel het volgende:
ZOnder Bittner en Van Uden blijft er wel écht helemaal niks over bij Picnic hé. Stop er maar meteen mee.
Gelukkig maar dat de contracten van Barguil en Degenkolb nog doorlopen en dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van een airbag voor wielrenners.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn nog best veel goede renners zonder contract voor 2027, daar zou je een mooi team van kunnen maken. Maar de vraag is of die renners voor Picnic willen kiezen en of daar überhaupt budget voor is.
En ze hebben ook nog geen licentie voor volgend jaar, geloof ik..
Ik heb enkele jaren voor een onderdeel van Volker Wessels (VW)gewerkt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:24 schreef Halcon het volgende:
Volgens WF geruchten dat VolkerWessels ermee gaat stoppen. Dat hangt natuurlijk wel in de lucht. Voorheen werd er weleens gesproken over ambities om door te groeien naar een pro team, maar de ploeg lijkt elk jaar wat minder te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |