Kerckhaert rijdt al jaren geen deuk in een pakje boter en nu ineens kan ie het hele seizoen al prima met de WT profs meequote:Op woensdag 1 juli 2026 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een breuk met het verleden. Toen was Beat eigenlijk vooral een voorbode voor einde loopbaan.
Huh? Vorig jaar toch al een duidelijke stap gezet t.o.v. daarvoor en hij zet dat dit jaar alleen maar door.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kerckhaert rijdt al jaren geen deuk in een pakje boter en nu ineens kan ie het hele seizoen al prima met de WT profs meeLeg maar uit?
Volgens Thijs in zijn podcast kwam dat deels omdat hij nogal dom met zijn energie om ging. Positionering is ook nog een probleem, hij zei zelf dat doordat bij het NK zo snel uit elkaar viel het voor hem makkelijker werd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kerckhaert rijdt al jaren geen deuk in een pakje boter en nu ineens kan ie het hele seizoen al prima met de WT profs meeLeg maar uit?
Reed vorig jaar voor Beat-begrippen niet heel slecht. Volgens Thijs Z. rijdt hij nu ook beter in het peloton en is er wat gewerkt aan z'n koersinzicht...quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb hier een continentale Belg die anderhalf jaar geleden 2 leuke uitslagen heeft gereden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is er eentje voor @:mani89
Decathlon CMA CGM.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:19 schreef H.Vviv het volgende:
O'Connor gaat volgens lequipe weer terug naar AG2R.
Wat?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat?
Dit gaat Plugge nooit accepteren.
Plugge is de grootste racist in het peloton.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 juli 2026 17:55 schreef H.Vviv het volgende:
Landa terug naar Euskaltel
https://www.deia.eus/cicl(...)kaltel-11287508.html
De notoir wisselvallige Abel gaat dus vanaf nu ook iedere koers winnen. Leuk.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:43 schreef wimderon het volgende:
Balderstone, ondanks een lopend contract, voor drie jaar naar UAE.
@:Rellende_Rotscholier
Laten we hopen dat ze van Garcia Pierna afblijven.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De notoir wisselvallige Abel gaat dus vanaf nu ook iedere koers winnen. Leuk.
Carlos Garcia Pierna?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze van Garcia Pierna afblijven.
Raul. Lijkt me typisch zo'n renner die UAE overneemt. Heeft nog wat marge, kan goed tijdrijden en kan aardig klimmen. Dan heb je weer zo'n monster in de trein.quote:
Nog even een paar kilo kwijtraken en hij vliegt.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Raul. Lijkt me typisch zo'n renner die UAE overneemt. Heeft nog wat marge, kan goed tijdrijden en kan aardig klimmen. Dan heb je weer zo'n monster in de trein.
Ze hebben Frigo al gehaald, laten we hopen dat ze het daar bij laten.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Raul. Lijkt me typisch zo'n renner die UAE overneemt. Heeft nog wat marge, kan goed tijdrijden en kan aardig klimmen. Dan heb je weer zo'n monster in de trein.
Vingegaard richting Uno-X als hij de Tour niet wint las ik ergensquote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:57 schreef Halcon het volgende:
De hele transfermarkt lijkt momenteel te draaien rondom Paul Seixas. Pas na de Tour de France vervolgt het 19-jarige Franse wonderkind de onderhandelingen met de geïnteresseerde ploegen. Ook Visma | Lease a Bike is met de Fransman in gesprek. Dit is binnen de Nederlandse ploeg aan Wielerflits bevestigd.
Plugge heeft ergens een zak met geld gevonden?
Als dat klopt, dan gaat hij dus, normaal gesproken, naar Uno-X. Gaat van Visma misschien een iets leukere ploeg maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Vingegaard richting Uno-X als hij de Tour niet wint las ik ergens
Als mede-Scandinaviërs snappen die zijnTrine's eisen om 40 weken per jaar thuis te zijn om IKEA-kasten in elkaar te schroeven?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:25 schreef Funzel het volgende:
Waarom zou Jonas in vredesnaam naar Uno-X gaan? Is dat enkel de link met zijn thuisland?
Ik vraag dit als sympathisant van Uno-X overigens.
Normaal gesproken rijden de mannen van Tettema volgend jaar de Tour toch wel? Geen zekerheid, want vierde Pro Team op de ranking en Tudor, Q36.5 en Cofidis zullen ze wel niet meer inhalen... Vraag (?) is of Total Energies nog doorgaat en of Picnic volgend jaar nog WT is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:17 schreef franklop het volgende:
Volgens onze vrienden van WF zou Movistar Dylan Groenewegen willen halen.
Casper is een high-potential.quote:Eerste transfer bij Alpecin-Premier Tech: Casper van Uden wordt vervanger van Kaden Groves
In navolging van de contractverlenging van Ramses Debruyne (tot eind 2028) heeft Alpecin-Premier Tech volgens onze informatie ook een eerste transfer beet voor het seizoen 2027. Casper van Uden (24) maakt de overstap van Picnic PostNL. De 24-jarige Nederlandse sprinter won vorig jaar een rit in de Giro en de Rund um Köln, maar heeft volgens waarnemers nog een groot potentieel dat nog niet tot uiting is gekomen.
Bij Alpecin-Premier Tech moet Van Uden de natuurlijke vervanger worden van Kaden Groves. De 27-jarige Australiër maakt net als onze landgenoot Arnaud De Lie een transfer naar het Zwitserse Team Tudor.
Groves rijdt sinds 2023 bij de ploeg van de broers Philip en Christoph Roodhooft en won voor hen twaalf koersen, waaronder een rit in de Tour, twee ritten in de Giro en zes ritten in de Vuelta. Dit seizoen kon hij door een knieblessure en nadien een val in de Giro nog maar weinig potten breken.
Van Uden, die net als Groves ook uit de voeten kan in het klassieke werk, moet in de pikorde bij Alpecin-Premier Tech de tweede sprinter worden na Jasper Philipsen. In de winter werd Gerben Thijssen binnengehaald als derde sprinter, maar de 28-jarige Limburger kon dit seizoen nog geen potten breken. In juni laste Thijssen een break in door de naweeën van een hersenschudding.
Met de transfer van Van Uden is het geraamte van Alpecin-Premier Tech voor 2027 klaar. Kopmannen Mathieu van der Poel en Philipsen liggen nog vast tot eind 2028. Dat geldt ook voor lead-out Jonas Rickaert en de klimmers Emiel Verstrynge, Senna Remijn en Debruyne.
Het middenveld met Tour-renners Silvan Dillier, Oscar Riesebeek, Tim Marsman plus Jonas Geens, Lindsay De Vylder en de jongeren Aaron Dockx, Sente Sentjens, Lennert Belmans en Francesco Busatto ligt ook nog onder contract tot eind 2027.
Ook Tibor Del Grosso heeft nog een verbintenis tot eind 2027. Zowel in de cross als op de weg staat de 22-jarige Nederlander geboekstaafd als toptalent, maar hij bleek nog niet ‘klaar’ om te debuteren in deze Tour. Het openbreken van het contract van Del Grosso is de volgende opdracht van ploegmanagers Philip en Christoph Roodhooft, want er liggen kapers op de kust.
Wanbeleid, Van Uden kan er niets van.quote:
Neen, Ibon Ruiz samen met Cristian Rodriguez naar Bahrain.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jeetje, Ibon Ruiz naar Astana.
WT-ploegen die in de rij staan voor Ruiz stond niet op mijn bingokaart. Bij Bahrein hadden ze blijkbaar na het stoppen van Bilbao een nieuwe Bask nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen, Ibon Ruiz samen met Cristian Rodriguez naar Bahrain.
[ x ]
Wel gewoon etappewinnaar in de Giro.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanbeleid, Van Uden kan er niets van.
Nee, gewoon een beperkte sprinter. Ook bepaald geen waardige vervanger van Grofs, op andere terreinen kun hem al zeker niet uitspelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel gewoon etappewinnaar in de Giro.
Misschien dat rijden voor een iets minder kansloze ploeg hem goed zal doen.
Je denkt niet dat het aan Picnic-PostNL ligt?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gewoon een beperkte sprinter. Ook bepaald geen waardige vervanger van Grofs, op andere terreinen kun hem al zeker niet uitspelen.
Het ligt sowieso ook aan de ploeg, maar hier zit geen progressie meer in à la Lund.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je denkt niet dat het aan Picnic-PostNL ligt?
Kan wel mooie taferelen opleveren met Demi.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een vrouwentransfer tussendoor:
Ostolaza naar FDJ-Suez. Wat lelijk zeg.
Urteaga moet haar dan gaan vervangen bij Laboral Kutxa.
Euskaltel heeft ook nog geprobeerd voor Izagirre, maar die blijft voorlopig vasthouden dat dit jaar zijn laatste jaar is.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa heeft altijd gezegd dat hij zijn carrière af wilde sluiten bij Euskaltel, maar het begon wel ieder jaar steeds meer de vraag te worden of het ook echt zou gaan gebeuren. Ik was er vooral bang voor dat hij er na dit jaar mee zou stoppen, zeker omdat hij de afgelopen twee jaar vooral in de lappenmand heeft gelegen. Dan kun je er wel een keertje klaar mee zijn, maar het lijkt erop dat Landa toch woord wil houden. Echte Bask, hier kunnen Izagirre en Bilbao nog iets van leren.
Niet voor niets ook een paar jaar voorzitter geweest van de stichting achter de ploeg, totdat de UCI ingreep. Een deel van zijn geld ook gestopt in de vrouwenploeg van Laboral Kutxa, Mikel is een echte. Ik hoop dat ze bij Euskaltel hun best gaan doen om hier een epische aankondiging van te maken, dit moet groots gevierd worden. En ik hoop dat de renners van Euskaltel de komende maanden extra hun best gaan doen om een plaats bij de beste 30 ploegen in de wacht te slepen, dan kan Mikel volgend jaar mooi afsluiten in de Vuelta. Aupa!
Dit gaat echt een boost betekenen voor Euskaltel, dit is zo'n beetje de enige manier om deze chronisch onderpresterende ploeg van een impuls te voorzien. Mikel, onze verlosser.
quote:Schaatser en wielrenner Thijs Wiersma heeft een contract met onmiddellijke ingang bij Visma | Lease a Bike Development Team getekend. Wiersma is amper 18 jaar, maar ontwikkelt zich in de twee disciplines.
Tja, ik weet niet over hoeveel miljoen het nog gaat, maar de hoofdprijs investeren zou wel lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Bahrain wil graag de nodige miljoenen over de balk gooien.
Gratis UCI punten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn dus wel weer op vlaggetjesjacht.
Zou hij nog zin hebben om als continentale renner te gaan rijden?quote:Op zondag 12 juli 2026 09:37 schreef Steven184 het volgende:
Wie gaat er in nog 4/5 jaar Fabio trappen?
BEAT?quote:Op zondag 12 juli 2026 09:37 schreef Steven184 het volgende:
Wie gaat er in nog 4/5 jaar Fabio trappen?
Dat is op die leeftijd dan eigenlijk wel klaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou hij nog zin hebben om als continentale renner te gaan rijden?
Fabio en Thijs samen? Thijs is best kritisch op Fabio.quote:
Lijkt me ook wel. Er zal ook wel iets zijn, anders rijdt hij zo slecht niet. Lijkt vooral een motivatieprobleem te zijn. Dat wordt niet beter als hij continentaal gaat rijden. En hij lijkt me ook niet het type dat a la Salby in Azië gaat knallen in de vlakke ritten daar.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is op die leeftijd dan eigenlijk wel klaar.
[..]
Fabio en Thijs samen? Thijs is best kritisch op Fabio.
Als je eenmaal tourritten heb gewonnen, ga dan maar eens helemaal uit het uiterste om de Ster van Zwolle te winnen....quote:Op zondag 12 juli 2026 11:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Er zal ook wel iets zijn, anders rijdt hij zo slecht niet. Lijkt vooral een motivatieprobleem te zijn. Dat wordt niet beter als hij continentaal gaat rijden. En hij lijkt me ook niet het type dat a la Salby in Azië gaat knallen in de vlakke ritten daar.
Thijs is kritisch, maar als je Jakobsen aan de praat krijgt, heb je er in het continentale circuit in Nederland en België wel een goeie aan. Maar ja, als….
Ja, idd. Als hij zich nu al niet meer kan opladen voor WT-koersen….quote:Op zondag 12 juli 2026 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je eenmaal tourritten heb gewonnen, ga dan maar eens helemaal uit het uiterste om de Ster van Zwolle te winnen....
Donie is het maatje van kopman Jarno.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:55 schreef TheArt het volgende:
Volgens Directvelo stromen Milan Donie, Niels Driesen, Kamiel Eeman en Viktor Vaneeckhoutte door naar het WorldTour-team van Lotto Intermarché en worden volgend jaar dus prof.
https://www.directvelo.co(...)ez-lotto-intermarche
Voor Driesen en Eeman is dat logisch. Donie heeft dit jaar echt niets laten zien en Vaneeckhoutte kan er sowieso niet veel van. Dan had ik eerder een Solen verwacht.
Eigenlijk zou je een soort Tour de France moeten organiseren voor renners die de echte Tour qua niveau niet meer aankunnen. Lijkt me schitterend. Een soort Tour voor B-teams. Dan krijgen we kopmannen Roglic, Bernal en Alaphilippe.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Bahrain wil graag de nodige miljoenen over de balk gooien.
Hoe komt een mens op het idee om Top Twintig Teutenberg te halen? Lekker renner voor Unibet, meer niet.quote:
Misschien maakt Chris Froome dan zijn rentree...quote:Op maandag 13 juli 2026 16:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een soort Tour de France moeten organiseren voor renners die de echte Tour qua niveau niet meer aankunnen. Lijkt me schitterend. Een soort Tour voor B-teams. Dan krijgen we kopmannen Roglic, Bernal en Alaphilippe.
Intermarche wil Fransen. En de spoeling is blijkbaar dun.quote:
Tot nu toe alleen als hij op zoek is naar een nieuw contract.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel erg streng, geen slechte renner.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien maakt Chris Froome dan zijn rentree...
Links bedrijf. Al jarenlang doelbewust aandeelhouderswaarde aan het vernietigen, dus dit lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de paddock van de Tour de France horen we dat naamgevend sponsor PostNL haar aflopende contract bij het Nederlandse team gaat verlengen. Daarnaast zou co-sponsor Raisin een grotere rol krijgen dan het nu heeft. Het Europees online spaarplatform prijkt sinds de Giro d’Italia op de schouders van het ploegshirt.
Die klootzakken van PostNL weigeren tegenwoordig post te bezorgen, maar ze gooien wel nog wat extra miljoenen in deze bodemloze put.
Spekenbrink blijkt opnieuw een tovenaar te zijn. Zomermaand en de zoon van Snuffel tekenen zelfs langdurige contracten.
Ze hebben enkel een WT-licentie voor dit jaar toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:02 schreef Halcon het volgende:
Vlot en De Ceuster hebben ook getekend (voor twee jaar).
Het zal me wel benieuwen. Het is wel sneu dat zo'n ploeg nog twee jaar World Tour is, terwijl ze net bij de beste 30 staan.
Dat klopt, maar ik neem aan dat als ze aan de financiele voorwaarden voldoen, die wel verlengd gaat worden? Ook al eindigen ze niet bij de beste 18.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben enkel een WT-licentie voor dit jaar toch?
'The Art of the Deal' by Ds. I. Spekenbrink. We kunnen ook de komende jaren weer blijven genieten van deze sekte, dat tovert toch een glimlach op mijn aangezicht.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de paddock van de Tour de France horen we dat naamgevend sponsor PostNL haar aflopende contract bij het Nederlandse team gaat verlengen. Daarnaast zou co-sponsor Raisin een grotere rol krijgen dan het nu heeft. Het Europees online spaarplatform prijkt sinds de Giro d’Italia op de schouders van het ploegshirt.
Die klootzakken van PostNL weigeren tegenwoordig post te bezorgen, maar ze gooien wel nog wat extra miljoenen in deze bodemloze put.
Spekenbrink blijkt opnieuw een tovenaar te zijn. Zomermaand en de zoon van Snuffel tekenen zelfs langdurige contracten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |