abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220950463
Lijkt mij dat Tudor en Pinarello 36.5 wel een gooi gaan doen naar de WT op deze manier. Wie zou er dan op Picnic na een logische degradant zijn? Ploegen als Uno-X en Jayco zijn aardig begonnen aan de nieuwe cyclus en ik kan me niet voorstellen dat een EF Education niet nog gaat klimmen.
pi_220950825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:20 schreef Funzel het volgende:
Lijkt mij dat Tudor en Pinarello 36.5 wel een gooi gaan doen naar de WT op deze manier. Wie zou er dan op Picnic na een logische degradant zijn? Ploegen als Uno-X en Jayco zijn aardig begonnen aan de nieuwe cyclus en ik kan me niet voorstellen dat een EF Education niet nog gaat klimmen.
Lotto-Intermarché.
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 16:14:58 #53
451829 crew  H.Vviv
pi_220951261
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alpecin grijpt wel echt overal naast. Je begint het idee te krijgen dat ze nog steeds geen budget hebben, ondanks de bijdrage van Premier Tech. Grofs is niet echt een verlies aangezien hij toch altijd geblesseerd is, er zijn alleen niet veel renners meer beschikbaar die zijn rol kunnen overnemen. Dan kom je al uit bij een Bittner, die ondertussen ook wel een keer andere oorden zal gaan opzoeken.
Van Uden zou volgens Benson naar Alpecin gaan. Bittner kan naar Q36.5.

Jegat zou een contract voor vier jaar tekenen bij Lidl :D
pi_220951500
Van Uden wint volgend jaar San Remo dus, RoodhooftjesGoden
Jack does it in real time...
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:53:00 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220951512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Van Uden zou volgens Benson naar Alpecin gaan. Bittner kan naar Q36.5.

Jegat zou een contract voor vier jaar tekenen bij Lidl :D
Nee Jegat moet een leuke misschien net top 10 renner zijn, niet slaaf uithangen straks bij Lidl -O-
pi_220951519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Van Uden zou volgens Benson naar Alpecin gaan. Bittner kan naar Q36.5.

Jegat zou een contract voor vier jaar tekenen bij Lidl :D
Is dat nou zijn grote update?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:41:48 #57
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220951803
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Van Uden zou volgens Benson naar Alpecin gaan. Bittner kan naar Q36.5.

Jegat zou een contract voor vier jaar tekenen bij Lidl :D
Als de Roodhooftjes Van Uden halen verlies ik al mijn vertrouwen in ze.

Na het gefaalde experiment Thijssen moet je niet nog een keer zo'n derderangs sprinter halen en die dan hopen te revitaliseren.

Steek dat geld dan maar een keer in iets van ondersteuning voor Mathieu.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:42:25 #58
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220951810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee Jegat moet een leuke misschien net top 10 renner zijn, niet slaaf uithangen straks bij Lidl -O-
Jegat werd eerst gelinkt aan Decathlon, dus slaaf zijn is blijkbaar sowieso zijn toekomst.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 17:58:00 #59
451829 crew  H.Vviv
pi_220951901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Is dat nou zijn grote update?
Samenvatting is te lezen op legruppetto.

https://legruppetto.fr/forum/viewtopic.php?f=12&t=180&start=74257
pi_220955993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:58 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Samenvatting is te lezen op legruppetto.

https://legruppetto.fr/forum/viewtopic.php?f=12&t=180&start=74257
Jakobsen zal wel stoppen toch? Die lijkt er ook niet veel zin meer in te hebben.
pi_220957036
ZOnder Bittner en Van Uden blijft er wel écht helemaal niks over bij Picnic hé. Stop er maar meteen mee.
pi_220957734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef Funzel het volgende:
ZOnder Bittner en Van Uden blijft er wel écht helemaal niks over bij Picnic hé. Stop er maar meteen mee.
Er zijn nog best veel goede renners zonder contract voor 2027, daar zou je een mooi team van kunnen maken. Maar de vraag is of die renners voor Picnic willen kiezen en of daar überhaupt budget voor is.

En ze hebben ook nog geen licentie voor volgend jaar, geloof ik..
pi_220957804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:07 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Er zijn nog best veel goede renners zonder contract voor 2027, daar zou je een mooi team van kunnen maken. Maar de vraag is of die renners voor Picnic willen kiezen en of daar überhaupt budget voor is.

En ze hebben ook nog geen licentie voor volgend jaar, geloof ik..
Gelukkig maar dat de contracten van Barguil en Degenkolb nog doorlopen en dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van een airbag voor wielrenners.

Sponsorcontract van Post NL loopt trouwens ook af. Dus ze zullen nog een nieuwe subsponsor moeten vinden. Als ze buiten de top 30 donderen (al zal dat wel niet gebeuren), komen ze ook niet in aanmerking voor grote rondes.

Misschien maar gewoon verder gaan als pro team en dan mikken op jonge renners die een beetje tussen de WT en de CT vallen.

Dan kun je het ook wel af met wat minder renners. Er lopen 14 contracten af. Bittner zal wel weggaan. Groot deel van de rest kun je lozen.

Ze hebben elke keer met afkoopsommen wat gaatjes kunnen dichten, maar er valt nu eigenlijk niks meer te verkopen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 4 juni 2026 @ 12:24:35 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220957833
twitter
pi_220958156
Suter (Tudor) gestopt. Vervangen door Jasch uit het opleidingsteam.
pi_220963450
Volgens WF geruchten dat VolkerWessels ermee gaat stoppen. Dat hangt natuurlijk wel in de lucht. Voorheen werd er weleens gesproken over ambities om door te groeien naar een pro team, maar de ploeg lijkt elk jaar wat minder te worden.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:19:41 #67
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220963971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:24 schreef Halcon het volgende:
Volgens WF geruchten dat VolkerWessels ermee gaat stoppen. Dat hangt natuurlijk wel in de lucht. Voorheen werd er weleens gesproken over ambities om door te groeien naar een pro team, maar de ploeg lijkt elk jaar wat minder te worden.
Ik heb enkele jaren voor een onderdeel van Volker Wessels (VW)gewerkt.
In een van de jaarmeetings (jaar of 4 geleden) werd ook aangegeven dat ze op termijn wilde doorgroeien naar Pro continentaal.

Echter is sinds (eind) 2024 een deel van VW verkocht, en zal dit ook een strategische keuze zijn
Net efkes anges
pi_220964916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:19 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Ik heb enkele jaren voor een onderdeel van Volker Wessels (VW)gewerkt.
In een van de jaarmeetings (jaar of 4 geleden) werd ook aangegeven dat ze op termijn wilde doorgroeien naar Pro continentaal.

Echter is sinds (eind) 2024 een deel van VW verkocht, en zal dit ook een strategische keuze zijn
Klopt. Het heeft alles te maken met de verkoop waar ze mee bezig zijn. Vrouwenploeg zou wel doorgaan als Reggeborgh.

Je bent er als ploeg maar afhankelijk van of de nieuwe eigenaar iets met wielrennen heeft.

Ploeg heeft de afgelopen jaren al een jasje uitgedaan. Voor het beperkte Nederlandse continentale circuit zijn er op zich ook wel genoeg ploegen.
pi_220970200
Roy Hoogendoorn wordt genoemd bij Picnic en Q36.5.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 12:45:12 #70
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220985290
twitter


Je verwacht het niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220993035
Rubio en Hessmann verlengen bij Movistar
pi_221026197
quote:
Een deelname aan de Tour de France 2026 is een race tegen de klok voor Pavel Bittner, maar de 23-jarige Tsjech heeft wel zo goed als zeker zijn toekomst verzekerd. Meerdere bronnen bevestigen dit aan Wielerflits. De renner van Picnic PostNL gaat het Nederlandse WorldTeam verlaten en hij is dicht bij een akkoord met Pinarello-Q36.5, de ploeg van kopman Tom Pidcock.
pi_221036329
Zimmermann naar Lidl of Red Bull.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 10:26:19 #74
451829 crew  H.Vviv
pi_221036650
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:46 schreef Halcon het volgende:
Zimmermann naar Lidl of Red Bull.
Lotto houdt echt niks over.
  zondag 14 juni 2026 @ 10:28:48 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221036670
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:26 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Lotto houdt echt niks over.
Dewulf en Mauri komen, en Milan Donie, Cuylits, Driesen en nog een paar stromen door.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 10:29:39 #76
451829 crew  H.Vviv
pi_221036681
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dewulf en Mauri komen, en Milan Donie, Cuyliets, Driesen en nog een paar stromen door.
En Molano niet te vergeten. Daarmee ga je het inderdaad mee redden.
  Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 13:56:09 #77
451829 crew  H.Vviv
pi_221037844
quote:
Garcia Cortina zou volgens Marca bij verschillende ploegen terecht kunnen, maar de krant schrijft dat Alpecin-Premier Tech op dit moment de belangrijkste gegadigde is.
pi_221059923
quote:
De wielerploeg VolkerWessels voor mannen stopt ermee na het seizoen 2026. Dat heeft de ploeg bekendgemaakt in een persbericht. Er gingen al langer geruchten over de toekomst van het continentale team. De vrouwenploeg van VolkerWessels gaat wel door in 2027.
Dat zat er al een beetje aan te komen. Op zich zijn er in Nederland ook wel genoeg continentale ploegen gezien het beperkte continentale circuit in Nederland.
pi_221060627
Bitnner en Crabbe naar Q36.5.
  Redactie Sport dinsdag 16 juni 2026 @ 17:57:13 #80
451829 crew  H.Vviv
pi_221062082
twitter

twitter

twitter
pi_221131517
twitter
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:44:22 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221135546
twitter


Het gaat tovenaar Spekenbrink gewoon weer lukken. :')

Lekker miljoenen pompen in een failliete handel zonder enig perspectief, hoe is het mogelijk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:58:46 #83
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221135649
Als je daar geld in steekt ben je ook wel rijp voor het gesticht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:42:46 #84
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221137220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Het gaat tovenaar Spekenbrink gewoon weer lukken. :')

Lekker miljoenen pompen in een failliete handel zonder enig perspectief, hoe is het mogelijk?
Of het is pure bluf, daar zie ik die engnek ook wel voor aan.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:19:24 #85
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221143531
twitter


Jeetje, Ibon Ruiz naar Astana.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221147167
Hindley zou nu weer gaan bijtekenen bij Red Bull.

Benno L. waarschijnlijk terug naar Decathlon.

Doug zou geprobeerd hebben Pol binnen te halen door hem de best betaalde wielrenner van het peloton te maken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')