abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218989057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Bizar zeg, hij tekende bij Quick Step want dat was altijd zijn droomploeg, en dan tijdens de Vuelta bedenken dat de ploeg waar je al jaren voor rijdt ineens toch de ploeg is waar je wil blijven?

Nou, belangrijke slag voor Alpecin in ieder geval. Als hij het niveau van dit jaar weet te bevestigen kun je bijna geen betere knecht hebben. Als ze bij Quick Step zo dom zijn om hem te laten lopen en Rex te halen daalt Fore nog verder in mijn achting.
Ik denk dat vooral in het voorjaar meespeelde, dat de gebroeders Roodhooft toen onzeker waren over het budget voor 2026 door het vertrek van Deceuninck als hoofdsponsor, en daardoor toen geen echt concreet hogere aanbieding aan Planckaert konden geven. Daarna zijn bij ADC veel andere renners gaan vertrekken, zoals Vermeersch en Meurisse, waardoor de gebroeders Roodhooft toen wel meer ruimte kregen om Planckaert een hogere aanbieding te kunnen geven.
Tenminste, zo interpreteer ik het artikel van HLN.

BTW: is er al een nieuwe co-hoofdsponsor gevonden bij ADC?
pi_218989309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:51 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik denk dat vooral in het voorjaar meespeelde, dat de gebroeders Roodhooft toen onzeker waren over het budget voor 2026 door het vertrek van Deceuninck als hoofdsponsor, en daardoor toen geen echt concreet hogere aanbieding aan Planckaert konden geven. Daarna zijn bij ADC veel andere renners gaan vertrekken, zoals Vermeersch en Meurisse, waardoor de gebroeders Roodhooft toen wel meer ruimte kregen om Planckaert een hogere aanbieding te kunnen geven.
Tenminste, zo interpreteer ik het artikel van HLN.

BTW: is er al een nieuwe co-hoofdsponsor gevonden bij ADC?
:Y En nog geen nieuwe subsponsor, althans daar hebben ze niks over nar buiten gebracht.
pi_218989340
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
:Y En nog geen nieuwe subsponsor, althans daar hebben ze niks over nar buiten gebracht.
Deceuninck heeft wel waar voor hun geld als co-hoofdsponsor gekregen. Ze kreeg twee van de drie hoofdletters van het team.
pi_218989378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Deceuninck heeft wel waar voor hun geld als co-hoofdsponsor gekregen. Ze kreeg twee van de drie hoofdletters van het team.
Je zou zeggen dat het voor Intermarché of Wanty interessanter is om subsponsor te worden bij Alpecin dat Lotto.
pi_219003078
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:12 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DPoqcKVjQ_B

Bomboi
Budding
Huyet
Inkelaar
Kyffin
Nielsen
Paige
Stokbro