U vraagt, Wielerflits draait.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar dagen op Wielerflits te lezen dat Unibet volgens bronnen interesse heeft in Victor Lafay.
Lees: Youri heeft tegen die tijd net als ik het transfertopic van legruppetto.fr weer bijgelezen.
Dit is eigenlijk nog te bescheiden. Aanhalingstekens, geen eigen bronnen, Unibet niet genoemd. Teleurgesteld.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
U vraagt, Wielerflits draait.
https://www.wielerflits.n(...)chter-zijn-carriere/
Ze pakken, nu ze toch bezig zijn, ook Venturini nog even mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
@:ontdekkervanroglic
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een paar dagen op Wielerflits te lezen dat Unibet volgens bronnen interesse heeft in Victor Lafay.
Lees: Youri heeft tegen die tijd net als ik het transfertopic van legruppetto.fr weer bijgelezen.
Als dat betekent dat Pogacar niet wint, kan ik niet tegen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar op Montjuic in een truitje van Unibet?
Ik vind dat weekend in het Baskenland echt een van de meest waanzinnige pieken van het afgelopen decennium. Dit doet niet onder voor Padun in de Dauphine.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar op Montjuic in een truitje van Unibet?
veel erger dan RB Bora's flater kan het toch niet worden. Zouden ze bij Tietema de kennis hebben om het bloedpaspoort te controleren? Zou mij verbazen.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel oprecht razend benieuwd naar het bloedpaspoort van Victor 'knieblessure' Lafay. Je moet het toch maar durven, na het experiment Carboni.
Heb je die kennis nodig om te weten dat je bepaalde renners beter niet kunt halen?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
veel erger dan RB Bora's flater kan het toch niet worden. Zouden ze bij Tietema de kennis hebben om het bloedpaspoort te controleren? Zou mij verbazen.
Ik zou er ook niet aan beginnen. Maar de upside kan als ze de Tour wildcard krijgen enorm zijn en daar kan Lafey wel aan bijdragen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je die kennis nodig om te weten dat je bepaalde renners beter niet kunt halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |