Goede transfers, moet gezegd worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:36 schreef TheArt het volgende:
Venturini en Rasenberg naar Unibet Rose Rockets als 29e en 30e renner volgens Wielerflits. Die zitten daarmee vol.
Als de financiële problemen groot genoeg zijn en er is geen zicht op een flinke extra sponsor dan hebben ze misschien weinig keuze meer als ze anders de WT licentie eind 2026 kwijt zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Picnic heeft toch ook nog wat renners specifiek voor Onley gehaald? Zou wat dat betreft een bijzondere move zijn, zo snel al.
Nouja, James Knox. Daar zou ik niet speciaal voor blijven.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Picnic heeft toch ook nog wat renners specifiek voor Onley gehaald? Zou wat dat betreft een bijzondere move zijn, zo snel al.
Welke klassementsrenner die wel een grote ronde kan willen zouden ze dan moeten verleiden? Pog, de Visafslag en God zijn niet beschikbaar dus dan kom je meteen in de categorie talent en hoop uit. Zeker omdat ook Ayuso en Del Toro voorlopig niet beschikbaar komen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, James Knox. Daar zou ik niet speciaal voor blijven.
Volgens mij hebben ze het geld gewoon nodig en bij Ineos zijn ze altijd op zoek naar klassementsrenners die geen grote ronde kunnen winnen.
Op zich is Onley natuurlijk wel een goede renner om binnen te halen, maar als je de keuze hebt tussen een (paar) miljoen stukslaan op Derek Gee of het geld steken in betere omkadering zou ik het wel weten. Het budget kan op meerdere manieren ingezet worden, veel geld betalen voor B-garnituur is dan niet altijd de beste optie.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welke klassementsrenner die wel een grote ronde kan willen zouden ze dan moeten verleiden? Pog, de Visafslag en God zijn niet beschikbaar dus dan kom je meteen in de categorie talent en hoop uit. Zeker omdat ook Ayuso en Del Toro voorlopig niet beschikbaar komen.
Dan moet je de centjes even in de zak houden en wachten tot er wel wat vrij komt en/of het via junioren proberen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welke klassementsrenner die wel een grote ronde kan willen zouden ze dan moeten verleiden? Pog, de Visafslag en God zijn niet beschikbaar dus dan kom je meteen in de categorie talent en hoop uit. Zeker omdat ook Ayuso en Del Toro voorlopig niet beschikbaar komen.
Dan hebben ze straks met Vauqelin, Gee en Onley in één keer drie goede klassementsrenners binnen gehaald, maar ook drie renners die niet mee kunnen met de echte top. Tsja.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich is Onley natuurlijk wel een goede renner om binnen te halen, maar als je de keuze hebt tussen een (paar) miljoen stukslaan op Derek Gee of het geld steken in betere omkadering zou ik het wel weten. Het budget kan op meerdere manieren ingezet worden, veel geld betalen voor B-garnituur is dan niet altijd de beste optie.
quote:Op maandag 15 december 2025 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit kan alleen maar goed aflopen.
Dit wordt echt zo'n leuke rubriek, zware drinker Thomas die zomaar de baas wordt van alle ploegleiders.quote:Op maandag 15 december 2025 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi dronkemansplannetje van Thomas zo op een zondagavond in een Britse pub
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Normaal kopen renners een plekje bij deze ploeg, maar ik denk dat Intermarche in dit geval het plekje voor Bonneu heeft gekocht. Creatieve oplossing!
Het zat net even allemaal tegen, maar Kamiel gaat zich tonen met dichte ereplaatsen of zeges.quote:Bewuste stap terug
“Bij quasi ieder team kreeg ik dezelfde boodschap: ‘Wij zitten vol voor volgend seizoen’. Bijgevolg heb ik niet lang nagedacht toen ik vernam dat ik voor één seizoen terechtkon bij Solution Tech-Nippo-Rali, een Italiaans ProTeam dat vorig jaar nog door het leven ging als Solution Tech-Vini Fantini”, vertelt Bonneu, die in 2026 bewust een stap terugzet van een World- naar een ProTeam.
“Na het voorbije seizoen, waarin ik mijn kwaliteiten niet kon tonen door tal van blessures op vervelende momenten, leek het me aangewezen om op een lager niveau opnieuw aan te knopen met dichte ereplaatsen of zeges. En dat in koersen die op mijn klimmerslijf geschreven zijn. In 2025 reed de ploeg een overwegend Italiaans programma met koersen als Trofeo Laigueglia, Milaan-Turijn, Internationale wielerweek Coppi e Bartali, Tour of the Alps en ga zo maar door… Het is in dit soort type wedstrijden dat ik mij opnieuw op het voorplan wil fietsen. Hopelijk kan ik er mijn voordeel mee doen. Mijn ambitie blijft alleszins ongewijzigd: presteren op WorldTour-niveau.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |