Die heeft toch wel goede periodes gehad? Vooral het laatste jaar bij Wanty met P2 in LBL en een heleboel ereplaatsen in andere koersen. Heeft alleen een stap achteruit gezet ipv vooruit bij Alpecinquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet elke veldrijder is een succes op de weg.
Aantal mooie ereplaatsen, had misschien meer zeges verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft toch wel goede periodes gehad? Vooral het laatste jaar bij Wanty met P2 in LBL en een heleboel ereplaatsen in andere koersen. Heeft alleen een stap achteruit gezet ipv vooruit bij Alpecin
Dit was hier al bij velen voor de Tour bekend. Per saldo is mijn inziens Planckaert de grootste aderlating. Gianni Vermeersch komt op leeftijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
De leegloop van Alpecin blijft maar doorgaan.
Als je jezelf wil kwellen kan je gewoon de toekomstige transfers van Visma voorspellen door zijn podcastje te luisteren. Alle renners waar hij lyrisch over is haalt hij binnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:07 schreef wimderon het volgende:
Een heuse reconstructie van de Fiorelli-transfer, Patrick Broe zit er weer voor iets tussen:
https://bici.pro/focus/st(...)-competenza-stupore/
Bloem een jaar verlengd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef Halcon het volgende:
Toupalik ook gewoon tot 2027. Ze waren zeker bang dat iemand anders er mee vandoor ging![]()
Bloem loopt ook af. Die draait ook niet denderend. Aantal Fransen in de kern zal wel opgevoerd gaan worden in de jacht op een wild card.
Het wordt FDJ voor Koch, die ook al fenomeen Dickson hebben binnengehaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:59 schreef wimderon het volgende:
Uiteindelijk kwam de ploegauto toch maar zeggen dat Niedermaier niet meer over moest nemen, zodat Canyon met drie vooraan kwam tegen Koch. Maar er volgde een disasterclass van Canyon met slecht geplande, getelefoneerde aanvallen. Koch is er nu op 2 kilometer van de streep alleen vandoor en gaat haar titel verlengen.
Welke topploeg gaat haar binnenhalen?
Melk vergeten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:59 schreef Kopiko het volgende:
Diario AS meldt dat Ayuso (in zijn eentje) op weg is naar LIDL.
Ik snap LIDL in dezen wel, gezien hun budget en de ambities die ze hebben. Alleen zit je ook met Milan die bijna een hele ploeg mee moet hebben omdat hij het anders niet redt en Pedersen die zich niet elk jaar met Giro/Vuelta zal laten afschepen. Als Ciccone en Skjelmose dan voor eigen rekening gaan rijden in Giro en Vuelta dan wordt de ondersteuning bergop wel erg karig. Al is dat eigenlijk ook niet eens nodig zolang Pogacar (en Vingegaard) een paar stappen beter is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:59 schreef Kopiko het volgende:
Diario AS meldt dat Ayuso (in zijn eentje) op weg is naar LIDL.
Dan zou eigenlijk het meest logisch zijn dat je Milan thuis laat voor de Tourquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap LIDL in dezen wel, gezien hun budget en de ambities die ze hebben. Alleen zit je ook met Milan die bijna een hele ploeg mee moet hebben omdat hij het anders niet redt en Pedersen die zich niet elk jaar met Giro/Vuelta zal laten afschepen. Als Ciccone en Skjelmose dan voor eigen rekening gaan rijden in Giro en Vuelta dan wordt de ondersteuning bergop wel erg karig. Al is dat eigenlijk ook niet eens nodig zolang Pogacar (en Vingegaard) een paar stappen beter is.
Financieel bedoelt hij misschien.quote:Op maandag 1 september 2025 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Een team waar ik me verder kan ontwikkelen."
Lolll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |