abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220938257
U moet hier zijn voor al het tranfernieuws in het wielerpeloton.



https://www.procyclingstats.com/teams/transfers
pi_220938263
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.

Dat kan toch niet jongens.
pi_220938324
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.

Dat kan toch niet jongens.
Hij kon ooit hard fietsen als hij daar zin in had en een periode eens echt getraind (of “getraind”) had, dan moet hij ook wel een goede CEO zijn!
pi_220938325
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Met Marc Reef aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Ik zie het al, Visma gaat vanaf nu ALLES winnen.
Vandaar de snor, meteen die zakelijke look.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:28:02 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220938362
Je oneindige budget stukslaan op Grischa Niermann terwijl je ook gewoon Rolf Aldag had kunnen halen. :')

Deze snap ik vanuit Niermann wel. Na 100 jaar een keer een andere uitdaging, en dat tegen een buitengewoon riante vergoeding waarschijnlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 1 juni 2026 @ 21:30:37 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220938377
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:21 schreef wimderon het volgende:

[..]
Vandaar de snor, meteen die zakelijke look.
De oude Marc "home alone" Reef look was veel beter. Alsof het de broer van Thijs Z was.
pi_220938427
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De oude Marc "home alone" Reef look was veel beter. Alsof het de broer van Thijs Z was.



Marc heeft wel een redelijke glow-up gehad ja.
  maandag 1 juni 2026 @ 21:42:46 #8
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220938460
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:38 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Marc heeft wel een redelijke glow-up gehad ja.
Google Lens geeft als eerste hit bij die bovenste foto:
  maandag 1 juni 2026 @ 21:46:05 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220938474
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Google Lens geeft als eerste hit bij die bovenste foto:
[ afbeelding ]
Bij mij komt ie hier mee.

  Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 21:47:57 #10
451829 crew  H.Vviv
pi_220938478
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.

Dat kan toch niet jongens.
Niet geheel toevallig dat straks de grote man Rohregger in een team heeft gezeten met de broertjes Schleck.
pi_220938495
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:47 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Niet geheel toevallig dat straks de grote man Rohregger in een team heeft gezeten met de broertjes Schleck.
Heerlijk stukje nepotisme dus, dit gaat ongetwijfeld een grandioos groot succes worden.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:58:29 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220938521
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.

Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220938538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.

Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
Rohrregger is blijkbaar marketingmannetje Head of Brand Partnerships bij Lidl en degene die verantwoordelijk is geweest voor het overkopen van de ploeg van Trek.

Dus die gaat nu blijkbaar al zijn (Duitstalige) vriendjes binnenhalen.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 22:05:15 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220938557
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Rohrregger is blijkbaar marketingmannetje Head of Brand Partnerships bij Lidl en degene die verantwoordelijk is geweest voor het overkopen van de ploeg van Trek.

Dus die gaat nu blijkbaar al zijn (Duitstalige) vriendjes binnenhalen.
Haalt ie dan ook zijn voormalige dokter, de heer Mark Schmidt, binnen? Die zal ondertussen ook wel weer op vrije voeten zijn. #dtv
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:07:38 #15
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220938567
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.

Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
How about Bernard Kohl, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Georg Totschnig?
pi_220938572
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je oneindige budget stukslaan op Grischa Niermann terwijl je ook gewoon Rolf Aldag had kunnen halen. :')

Deze snap ik vanuit Niermann wel. Na 100 jaar een keer een andere uitdaging, en dat tegen een buitengewoon riante vergoeding waarschijnlijk.
Zou hij na een paar jaar niet gewoon terugkeren?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220938579
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Haalt ie dan ook zijn voormalige dokter, de heer Mark Schmidt, binnen? Die zal ondertussen ook wel weer op vrije voeten zijn. #dtv
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?
pi_220938586
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
How about Bernard Kohl, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Georg Totschnig?
Stefan Denifl, Georg Preidler, Pirmin Lang, Kristijan Durasek, Kristijan Koren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 22:12:23 #19
451829 crew  H.Vviv
pi_220938597
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:
Bernhard Kohl
Fietsjes verkopen. Grootste fietswinkel in Oostenrijk.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 22:12:45 #20
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220938599
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?


Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:15:32 #21
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220938611
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Kan je gelijk door met een bezoek aan Johnny Hoogerland voor een welverdiende fietsvakantie.
pi_220938617
Kohl heeft er wel eens slechter uitgezien inderdaad.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:16:42 #23
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220938619
Dit assortiment is niet zo groot, maar onder de toonbank heeft Bernie vast nog wel andere Nahrungsergänzungen in de aanbieding.
pi_220938621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Ik lees nu dat Frank Schleck sinds dit jaar de manager is van de vrouwenploeg van Trek, dat had ik ook helemaal gemist. En Rohregger is ook degene die Bernie Eisel naar binnen heeft geloodst bij de ploeg.

Mogen we al stellen dat Rohregger een ongekende fraud is?
pi_220938630
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Bij mij komt ie hier mee.

[ afbeelding ]
Bart Buijk van d'n Aldi.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 22:19:40 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220938634
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:17 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik lees nu dat Frank Schleck sinds dit jaar de manager is van de vrouwenploeg van Trek, dat had ik ook helemaal gemist. En Rohrregger is ook degene die Bernie Eisel naar binnen heeft geloodst bij de ploeg.

Mogen we al stellen dat Rohregger een ongekende fraud is?
Rohregger was ook verantwoordelijk voor het parcours van het WK in Innsbruck, geen fenomeen.

Bernie Eisel binnenhalen is wel de grootste blunder tot nu toe. Je snapt wel waarom ze er bij Lidl niets van bakken, met je oneindige budget alleen vriendjes binnenhalen is echt chanant.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220938642
twitter


Een goed getimede vormpiek!
pi_220938666
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!


Bernhard zag er eerder altijd uit als iemand met een paar chromosomen te veel.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 22:31:10 #29
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220938674
Een klein baardje is het antwoord op alles?
pi_220938704
twitter
pi_220939119
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?
Fietsenwinkel.
pi_220942727
https://www.teamvismaleas(...)-visma-lease-a-bike/

Visma is viesmad en gunt Niermann nog net een paar zinnen. Geinig om het contrast met het afscheid van Zeeman te zien.

Grischa en Lidl-Trek komen op de zwarte lijst.
pi_220942957
twitter


Lidl gaat alles en iedereen kopen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:12:29 #34
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220943028
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]

Lidl gaat alles en iedereen kopen.
Zou er nog een functie in het verschiet liggen voor GroningerMonegask Bauke Mollema? Chief Tax Evasion ofzo?
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:31:05 #35
451829 crew  H.Vviv
pi_220943136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:12 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Zou er nog een functie in het verschiet liggen voor GroningerMonegask Bauke Mollema? Chief Tax Evasion ofzo?
Als Mollema Duits spreekt dan zal er wel een plekje vrij zijn.
pi_220943796
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:

[..]
Stefan Denifl, Georg Preidler, Pirmin Lang, Kristijan Durasek, Kristijan Koren.
MilramGoden-revisited, Lidl gaat ongekend schroeien _O_
Jack does it in real time...
pi_220944654
De moeder van Stefan Schumacher als teamarts.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:10:35 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220945066
Totale willekeurig beleid is het wel van LIDL-Trek. Twintig kopmannen, tienmiljoenmiljard ploegleiders.
pi_220945127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Totale willekeurig beleid is het wel van LIDL-Trek. Twintig kopmannen, tienmiljoenmiljard ploegleiders.
We noteren de volgende in het rijtje die naar Lidl-Trek gaat: Martijn Redegeld, voormalig head of nutrition bij Visma en de afgelopen anderhalf jaar werkzaam bij Ajax.

Het is toch allemaal wel een tikkeltje lachwekkend.
pi_220945144
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:28:14 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220945155
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
Bij Tietema hebben ze de buschauffeur van Arkea :D Toch wel bijzonder hoe dat gaat.
pi_220945180
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Bij Tietema hebben ze de buschauffeur van Arkea :D Toch wel bijzonder hoe dat gaat.
En Visma heeft dan weer allemaal mensen van Tietema gehaald deze winter.
pi_220948894
twitter
pi_220948952
Vervanger van De Lie?
pi_220949072
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
Die zullen ook allemaal wel een prima salaris hebben wat lastig te overbieden is.
pi_220949230
twitter
pi_220949344
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Is in elk geval vaker beschikbaar dan Arnaudje.
pi_220949354
Het lijkt nu vooral alsof Lidl en Bora heel veel geld ertegenaan gooien maar de structuur gewoon niet op orde hebben. Die teams zijn echt een chaos. Wat hebben ze in de Giro nu gepresteerd met al hun toprenners? Vrij weinig zou ik zeggen.

Het is tegenwoordig eigenlijk vooral zo dat als je geen Pogi, Vingegaard, Van Aert of Van der Poel in je team hebt, je al 90% van de echt belangrijke koersen niet kunt winnen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220949379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef TAmaru het volgende:
Het lijkt nu vooral alsof Lidl en Bora heel veel geld ertegenaan gooien maar de structuur gewoon niet op orde hebben. Die teams zijn echt een chaos. Wat hebben ze in de Giro nu gepresteerd met al hun toprenners? Vrij weinig zou ik zeggen.

Het is tegenwoordig eigenlijk vooral zo dat als je geen Pogi, Vingegaard, Van Aert of Van der Poel in je team hebt, je al 90% van de echt belangrijke koersen niet kunt winnen.
Structuur incl. expertise opbouwen kost tijd natuurlijk.

Ja, dat is zo. Daarom is het zaak om zo'n topper op proberen te leiden. Toprenners wisselen nu niet zo snel meer van team, omdat daar best wel wat veranderingen bij komen kijken. En waarom zou je dat doen als Pogacar, Vingegaard, van Aert of v/d Poel. En ze zullen alle vier ook een prima salaris hebben.
pi_220949972
Kaden Groves naar Tudor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')