Rohregger was ook verantwoordelijk voor het parcours van het WK in Innsbruck, geen fenomeen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik lees nu dat Frank Schleck sinds dit jaar de manager is van de vrouwenploeg van Trek, dat had ik ook helemaal gemist. En Rohrregger is ook degene die Bernie Eisel naar binnen heeft geloodst bij de ploeg.
Mogen we al stellen dat Rohregger een ongekende fraud is?
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Fietsenwinkel.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?
Zou er nog een functie in het verschiet liggen voor GroningerMonegask Bauke Mollema? Chief Tax Evasion ofzo?quote:
Als Mollema Duits spreekt dan zal er wel een plekje vrij zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zou er nog een functie in het verschiet liggen voor GroningerMonegask Bauke Mollema? Chief Tax Evasion ofzo?
MilramGoden-revisited, Lidl gaat ongekend schroeienquote:Op maandag 1 juni 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stefan Denifl, Georg Preidler, Pirmin Lang, Kristijan Durasek, Kristijan Koren.
We noteren de volgende in het rijtje die naar Lidl-Trek gaat: Martijn Redegeld, voormalig head of nutrition bij Visma en de afgelopen anderhalf jaar werkzaam bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Totale willekeurig beleid is het wel van LIDL-Trek. Twintig kopmannen, tienmiljoenmiljard ploegleiders.
Bij Tietema hebben ze de buschauffeur van Arkeaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
En Visma heeft dan weer allemaal mensen van Tietema gehaald deze winter.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Tietema hebben ze de buschauffeur van ArkeaToch wel bijzonder hoe dat gaat.
Die zullen ook allemaal wel een prima salaris hebben wat lastig te overbieden is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het ook wel komisch dat Red Bull en Lidl-Trek allemaal figuren van andere topploegen proberen te jatten in hun jacht naar succes, maar dat werkelijk niemand zijn handen durft te branden aan de stafleden van UAE.
Structuur incl. expertise opbouwen kost tijd natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:45 schreef TAmaru het volgende:
Het lijkt nu vooral alsof Lidl en Bora heel veel geld ertegenaan gooien maar de structuur gewoon niet op orde hebben. Die teams zijn echt een chaos. Wat hebben ze in de Giro nu gepresteerd met al hun toprenners? Vrij weinig zou ik zeggen.
Het is tegenwoordig eigenlijk vooral zo dat als je geen Pogi, Vingegaard, Van Aert of Van der Poel in je team hebt, je al 90% van de echt belangrijke koersen niet kunt winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |