Hij kon ooit hard fietsen als hij daar zin in had en een periode eens echt getraind (of “getraind”) had, dan moet hij ook wel een goede CEO zijn!quote:Op maandag 1 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.
Dat kan toch niet jongens.
Vandaar de snor, meteen die zakelijke look.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met Marc Reef aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Ik zie het al, Visma gaat vanaf nu ALLES winnen.
De oude Marc "home alone" Reef look was veel beter. Alsof het de broer van Thijs Z was.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaar de snor, meteen die zakelijke look.
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De oude Marc "home alone" Reef look was veel beter. Alsof het de broer van Thijs Z was.
Google Lens geeft als eerste hit bij die bovenste foto:quote:Op maandag 1 juni 2026 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marc heeft wel een redelijke glow-up gehad ja.
Bij mij komt ie hier mee.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Google Lens geeft als eerste hit bij die bovenste foto:
[ afbeelding ]
Niet geheel toevallig dat straks de grote man Rohregger in een team heeft gezeten met de broertjes Schleck.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Benson wordt Andy Schleck de nieuwe CEO van Lidl-Trek.
Dat kan toch niet jongens.
Heerlijk stukje nepotisme dus, dit gaat ongetwijfeld een grandioos groot succes worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig dat straks de grote man Rohregger in een team heeft gezeten met de broertjes Schleck.
Rohrregger is blijkbaar marketingmannetje Head of Brand Partnerships bij Lidl en degene die verantwoordelijk is geweest voor het overkopen van de ploeg van Trek.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.
Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
Haalt ie dan ook zijn voormalige dokter, de heer Mark Schmidt, binnen? Die zal ondertussen ook wel weer op vrije voeten zijn. #dtvquote:Op maandag 1 juni 2026 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Rohrregger is blijkbaar marketingmannetje Head of Brand Partnerships bij Lidl en degene die verantwoordelijk is geweest voor het overkopen van de ploeg van Trek.
Dus die gaat nu blijkbaar al zijn (Duitstalige) vriendjes binnenhalen.
How about Bernard Kohl, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Georg Totschnig?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Rohregger iets te zeggen had bij Lidl. Dan snap ik de interesse in Gall ineens wel.
Wel leuk, Niermann, Schleck en Rohregger. Volgespoten ploegje.
Zou hij na een paar jaar niet gewoon terugkeren?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je oneindige budget stukslaan op Grischa Niermann terwijl je ook gewoon Rolf Aldag had kunnen halen.
Deze snap ik vanuit Niermann wel. Na 100 jaar een keer een andere uitdaging, en dat tegen een buitengewoon riante vergoeding waarschijnlijk.
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haalt ie dan ook zijn voormalige dokter, de heer Mark Schmidt, binnen? Die zal ondertussen ook wel weer op vrije voeten zijn. #dtv
Stefan Denifl, Georg Preidler, Pirmin Lang, Kristijan Durasek, Kristijan Koren.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
How about Bernard Kohl, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Georg Totschnig?
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou Bernhard Kohl tegenwoordig uitspoken?
Kan je gelijk door met een bezoek aan Johnny Hoogerland voor een welverdiende fietsvakantie.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Ik lees nu dat Frank Schleck sinds dit jaar de manager is van de vrouwenploeg van Trek, dat had ik ook helemaal gemist. En Rohregger is ook degene die Bernie Eisel naar binnen heeft geloodst bij de ploeg.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bernhard, die ook een glow up heeft gehad, heeft een fietsenzaak! Je kunt bij hem persoonlijk terecht voor een bikefitting, aanrader!
Bart Buijk van d'n Aldi.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij mij komt ie hier mee.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |