Die Vlasov, dat is toch ook echt ... een mysterie ...quote:
Echt iets voor Astana dusquote:Op donderdag 23 juli 2026 07:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Die Vlasov, dat is toch ook echt ... een mysterie ...
Astana is, op Kanter na, wel echt heel matig deze Tour.quote:
Ik heb het idee dat HUUB gewoon bij de Lotto blijft. Gemiste kans voor een hoop ploegen.quote:Door het vertrek van kopman Arnaud De Lie (stapt over naar Tudor) ontstaat er ruimte binnen de hiërarchie, en lijkt Artz goed gepositioneerd om die op te vullen. Zijn ploeg heeft de knop inmiddels omgezet: waar Artz voorheen vooral een ondersteunende rol vervulde, krijgt hij nu meer vrijheid en steun om zelf voor resultaten te gaan. “Hij heeft hier in de sprints al bevestigd dat hij op termijn één van onze kopmannen zal worden. En dat in combinatie met zijn tijdrit, op bepaalde rittenwedstrijden kan hij gewoon heel hoog mikken”, aldus Van de Wouwer.
Hier is toch helemaal niks bijzodners aan? Klinkt mij juist heel logisch.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:39 schreef Mykonos het volgende:
Madouas gaat alvast afbouwen bij Cofidis, bijzondere keuze
quote:EF Education-EasyPost won met Richard Carapaz een rit in de Tour, maar ziet een andere sterkhouder vertrekken. Volgens onze info is Michael Valgren rond met Netcompany Ineos.
De Deen is al 34 jaar, maar bij de Britse ploeg lijkt leeftijd geen barema. Valgren won dit jaar al een rit in Tirreno-Adriatico en de Giro. Eerder haalde Netcompany Ineos ook al Harold Tejada van Astana binnen.
Madouas was tot voor kort nog een zeer goede renner en pas 30 en kon naar verluid ook naar betere ploegen. Dan had hij misschien nog iets uit zijn carrière kunnen halen, nu kiest hij voor de comfortabele optie waar hij nog jaren zonder druk rond kan rijden en misschien af en toe nog een resultaat haalt. Ik snap de keus heus wel, maar ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:59 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hier is toch helemaal niks bijzodners aan? Klinkt mij juist heel logisch.
Daar zal hij niet voor zijn eigen kans kunnen gaan, dus lijkt me niet logisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 03:24 schreef TAmaru het volgende:
Er waren toch geruchten dat Roglic naar UAE zou gaan?
Misschien soms wel, in koersen waar Del Toro en Pogacar er niet bij zijn. En dat zijn toch de enige koersen die Roglic nog kan winnen. Daarnaast kan hij superknecht spelen voor zijn landgenoot. Maar heel logisch is het misschien niet nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 06:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zal hij niet voor zijn eigen kans kunnen gaan, dus lijkt me niet logisch.
Hij wil graag nog 1x voor de Tour gaan, werd gezegd. Dan kun je zeggen dat UAE niet de meest logische optie isquote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien soms wel, in koersen waar Del Toro en Pogacar er niet bij zijn. En dat zijn toch de enige koersen die Roglic nog kan winnen. Daarnaast kan hij superknecht spelen voor zijn landgenoot. Maar heel logisch is het misschien niet nee.
Volgens mij is dat ook een gerucht, maar het lijkt me hoe dan ook behoorlijk kansloos met deze vorm.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij wil graag nog 1x voor de Tour gaan, werd gezegd. Dan kun je zeggen dat UAE niet de meest logische optie is
Dat lijkt mij wel sterk, waar komen die geruchten van? Het lijkt mij niet een verstandige keuze.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 03:24 schreef TAmaru het volgende:
Er waren toch geruchten dat Roglic naar UAE zou gaan?
Meen dat hij door wil om voor zijn eigen kansen te gaan. Dan kan er door UAE wel een streep.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien soms wel, in koersen waar Del Toro en Pogacar er niet bij zijn. En dat zijn toch de enige koersen die Roglic nog kan winnen. Daarnaast kan hij superknecht spelen voor zijn landgenoot. Maar heel logisch is het misschien niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |