Garcia Cortina zag ik niet aankomen zeg. Zal wel typisch Alpecin zijn als die zijn benen gaat terugvinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De Roodhooftjes zowaar met een aankondiging op 1 augustus in plaats van 31 december.
Al had ik Van Uden pas heel laat aangekondigd, persoonlijk. Nu al de miskoop van het jaar, ik schat hem lager in dan Thijssen. Mihkels heeft wel wat potentie, al zit er de laatste tijd weinig progressie in. Garcia Cortina heeft wel goed haar om Alpecin te promoten, maar vooral ook een nuttige kracht voor de klassiekers.
Lachwekkend.quote:Op maandag 3 augustus 2026 06:51 schreef H.Vviv het volgende:
Jakobsen naar Visma.
Wat ze daar mee moeten geen idee.
Wat een schande.quote:Op maandag 3 augustus 2026 06:51 schreef H.Vviv het volgende:
Jakobsen naar Visma.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 06:51 schreef H.Vviv het volgende:
Jakobsen naar Visma.
Jakobsen naar Visma.
Zou Alpecin de ambitie hebben om straks in een koers te starten met alleen maar sprinters?quote:Op maandag 3 augustus 2026 06:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een schande.
En blijkbaar wilde de Roodhooftjes hem ook dolgraag hebben. (lol)
Jakobsen naar Visma.
Ik kan me wel voorstellen dat Picnic op allerlei vlakken totaal achterloopt. Dat was toch ook een van de weinige teams waar geen ketonen worden gebruikt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]dit kan echt niet
En als ze hem toch aan de gang krijgen, is Picnic ook totaal uitgespeeld.
Groenewegen had een Jumbo shirtje aan ten tijde van het ongeval. Zou het daar nog iets mee te maken kunnen hebben dat ze hem de kans willen geven?quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ergens wel mooi dat ze hem die kans gunnen na alle pech die hij heeft gehad in zijn carrière. Het zou ook triest zijn als dit zijn afscheid al zou betekenen van het profwielrennen. Laten we hopen dat het VismaLAB hem op de een of andere manier klaar kan stomen.
Ik dacht eigenlijk dat Jakobsen door dat ongeval een tyfushekel had een Visma/Plugge, maar dat valt dus wel mee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Groenewegen had een Jumbo shirtje aan ten tijde van het ongeval. Zou het daar nog iets mee te maken kunnen hebben dat ze hem de kans willen geven?
Misschien wel. Maar ik vind het sowieso wel een ploeg om te zeggen: deze jongen heeft potentie, wij kunnen wel een sprinter gebruiken voor kleinere koersen en gaan kijken of er met onze strategie en kunde nog iets van te maken valt. Visma is altijd wel een ploeg met de menselijke maat geweest. Dat is wel mooi. Ik gun het Jakobsen ook echt wel dat hij toch weer naar zijn oude niveau weet op te klimmen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Groenewegen had een Jumbo shirtje aan ten tijde van het ongeval. Zou het daar nog iets mee te maken kunnen hebben dat ze hem de kans willen geven?
Mwaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De Roodhooftjes zowaar met een aankondiging op 1 augustus in plaats van 31 december.
Al had ik Van Uden pas heel laat aangekondigd, persoonlijk. Nu al de miskoop van het jaar, ik schat hem lager in dan Thijssen. Mihkels heeft wel wat potentie, al zit er de laatste tijd weinig progressie in. Garcia Cortina heeft wel goed haar om Alpecin te promoten, maar vooral ook een nuttige kracht voor de klassiekers.
Het is inderdaad geen renner die een paar maanden niet goed heeft gepresteerd waarvan je weet dat hij fysiek nog wel in staat is om op het hoogste niveau mee te doen. Bij Jakobsen is het al jaren niks en ook nadat de “oorzaak” was verholpen, gaat het niet beter, eigenlijk alleen maar slechter.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk prestigeproject misschien om te kijken of je hem aan praat krijgt. Heb er wel een hard hoofd in. Hij is fysiek en mentaal zo ver verwijderd van topniveau en dan is algemene niveau alleen maar gestegen afgelopen jaren.
Mathieu Heijboeredquote:Bronnen binnen Visma | Lease a Bike geven aan Wielerflits aan dat het een uiterst afgewogen beslissing is geweest om de Nederlandse sprinter in te lijven. Jakobsen woont niet ver van Mathieu Heijboer, Head of Performance, met wie hij zijn hele loopbaan al regelmatig in de regio fietst, waardoor er altijd korte lijntjes met de ploeg zijn geweest.
Als je dichtbij iemand woont, betekent het toch niet dat de lijntjes kort zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |