abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220932445
https://www.rtvutrecht.nl(...)itie-start-onderzoek

quote:
Video toont agent die geweld gebruikt tegen zwangere vrouw, politie start onderzoek

Zeist - Aan de Kampweg in Zeist heeft de politie na een melding van vernieling en bedreiging geweld gebruikt. Op videobeelden is te zien dat een agent een zwangere vrouw aan de arm trekt waarna zij op de grond valt. Een man valt daarna de agent aan. De politie heeft dit bevestigd en gaat onderzoek doen naar het gebruikte geweld.



De melding kwam rond 21.15 uur op dinsdag 19 mei binnen bij de politie. Wat er precies werd vernield en wie er bedreigd werd, kan de politie niet delen omdat het onderzoek nog loopt.

De man is hiervoor aangehouden en inmiddels weer vrijgelaten, meldt de woordvoerder. Hij is 30 jaar en komt uit Zeist. Volgens het ANP was het voorval in het asielzoekerscentrum aan de Kampweg in Zeist.

De beelden op sociale media laten de situatie voor een deel zien, zegt de politie. Er is te zien dat de vrouw de agenten niet aanvalt, wat er gezegd wordt is onduidelijk. De videobeelden zijn bij de politie bekend.

"In die situatie hebben ze willen handelen op de veiligheid en dat is wat voor een deel te zien is op de beelden", zegt de woordvoerder. "Zij hebben in een dynamische situatie snel willen handelen voor de veiligheid van de aanwezigen en zichzelf", meldt de politie over de betrokken agenten.

Meer details kan de politie niet geven. "We gaan zorgvuldig kijken naar alle feiten en omstandigheden." Daarbij hoort ook het toetsen van het gebruikte geweld.

Niet gewond
Voor zover bekend is de zwangere vrouw niet gewond geraakt bij het incident, zegt de politiewoordvoerder. Over de betrokken agent en de man, kan de politie geen verdere informatie delen.

Bollendak-incident
Beelden van politiegeweld kunnen vragen oproepen en voor ophef zorgen. Dat gebeurde ook in februari. Een agent gebruikte toen geweld bij een aanhouding van een vrouw onder het Bollendak naast station Utrecht Centraal. Later werd bekend dat de agent voor een deel te veel geweld toepaste, waaronder een trap naar achteren die de vrouw raakte. De aanhouding was wel terecht, stelde politiechef van Midden-Nederland, Yvonne Hondema.
twitter


:N Had zomaar her einde kunnen zijn van de foetus. Hoog tijd voor een emotionele tests bij de politie. Extreem veel met een heel kort lontje. Dit is een gevaar voor de samenleving.

Intern "Onderzoek" van de politie... Hebben weinig mensen vertrouwen in denk ik.
pi_220932451
Ongeacht wie mijn potentiële vrouw zou slaan, ik zou mijn leven opofferen voor mijn vrouw.
Geen enkele hond en hont behandelt mijn vrouw als een hondt
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220932453
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat je het voor kunt zeggen betekend dat je het nog nooit gedaan hebt

that´s a good thing
Neuh, ik zou er het geduld niet voor hebben om dat werk te doen. In die gevallen echt petje af voor de politie.
pi_220932460
Politie wordt bedreigd;
https://nos.nl/artikel/26(...)-na-aanhouding-zeist

Maar hoogzwanger heeft agent dus moeten zien. Nog erger dan
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:29:32 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932465
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Neuh, ik zou er het geduld niet voor hebben om dat werk te doen. In die gevallen echt petje af voor de politie.
dat sowieso

maar als je iemand een klap moet geven voor je werk is dat nooit leuk want het heeft effect en je ziet dat effect logischerwijs van heel dichtbij

als je daarvan geniet ben je psychopaat en dat die er bij de politieacademie doorheendruppelen wil ik best geloven maar de ME is een trapje verder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:30:56 #6
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220932470
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:27 schreef cinderloom het volgende:
Politie wordt bedreigd;
https://nos.nl/artikel/26(...)-na-aanhouding-zeist

Maar hoogzwanger heeft agent dus moeten zien. Nog erger dan
Wat leven we inmiddels toch in een fijn land. Je hoeft je echt niet af te vragen uit welke hoek die bedreigingen komen. Het is echt te zot voor woorden dat dit getolereerd wordt!
"Hoka Hey!"
pi_220932493
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:30 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat leven we inmiddels toch in een fijn land. Je hoeft je echt niet af te vragen uit welke hoek die bedreigingen komen. Het is echt te zot voor woorden dat dit getolereerd wordt!
Voordat de asielzoekers hier waren was het toch al slecht voor normale mensen? Nergens kregen de normale mensen menswaardige woningen.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:38:02 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220932495
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:30 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat leven we inmiddels toch in een fijn land. Je hoeft je echt niet af te vragen uit welke hoek die bedreigingen komen. Het is echt te zot voor woorden dat dit getolereerd wordt!
dat zie je hier ook en dat komt volgens mij niet enkel uit ´een bepaalde hoek´
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220932706
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat sowieso

maar als je iemand een klap moet geven voor je werk is dat nooit leuk want het heeft effect en je ziet dat effect logischerwijs van heel dichtbij

als je daarvan geniet ben je psychopaat en dat die er bij de politieacademie doorheendruppelen wil ik best geloven maar de ME is een trapje verder
Bij de ME lopen de grootste klootzakken, die zoeken het op.
What Would Goku Do
  maandag 1 juni 2026 @ 00:05:56 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220932832
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:27 schreef cinderloom het volgende:
Politie wordt bedreigd;
https://nos.nl/artikel/26(...)-na-aanhouding-zeist

Maar hoogzwanger heeft agent dus moeten zien. Nog erger dan
Wat erg voor de politie. :')

Politie is nu slachtoffer!

"We houden u veilig om hoogzwangere vrouwen met geweld op de grond te werpen, en deze nare reacties zijn onze dank :'( "
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:07:42 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220932863
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:30 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat leven we inmiddels toch in een fijn land. Je hoeft je echt niet af te vragen uit welke hoek die bedreigingen komen. Het is echt te zot voor woorden dat dit getolereerd wordt!
Man ga toch weg.
Als je dit land fijn wil houden zou je dit soort politiegeweld moeten veroordelen. En dat zal waarschijnlijk daar op Facebook en Instagram gebeurd zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:11:05 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220932910
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Neuh, ik zou er het geduld niet voor hebben om dat werk te doen. In die gevallen echt petje af voor de politie.
In geweld situaties zou ik mijn hoofd wel koel houden denk ik. Ik laat me niet snel intimideren of zo.

Maar bij in beslag names van geld of drugs denk ik dat ik toch in de verleiding kom.
Als ik een berg geld vind zou ik een deel zelf houden. Als ik een berg drugs vind zou ik een deel zelf verkopen.

Geld is mijn valkuil. Dus ik zou een corrupte politieagent zijn. Dus ik ben ongeschikt.

Die gozer in de OP is ook ongeschikt, maar op een andere manier, die is uit op macht.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:24:12 #13
510771 Redlipslayd
Lippenstiftjunk
pi_220932945
En zoiets is dan een agent? Dit gaat echt alle perken te buiten. :N

Ontslag is hier het enige juiste.
Page not found.
pi_220932968
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:26 schreef Viesdik het volgende:
Ongeacht wie mijn potentiële vrouw zou slaan, ik zou mijn leven opofferen voor mijn vrouw.
Geen enkele hond en hont behandelt mijn vrouw als een hondt
Stoere man wel
pi_220932970
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat erg voor de politie. :')

Politie is nu slachtoffer!

"We houden u veilig om hoogzwangere vrouwen met geweld op de grond te werpen, en deze nare reacties zijn onze dank :'( "
Ik heb de politie vaak genoeg verdedigd maar ze mogen wel eens korte metten maken met collega's die buitenproportioneel handelen.

Misschien wordt het tijd dat we een keer vreedzaam protesteren, links en rechts tegen dom politiegeweld. Als Palestina en anti AZC wappies kan, waarom niet?
pi_220932978
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Stoere man wel
nee hoor
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220932992
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik heb de politie vaak genoeg verdedigd maar ze mogen wel eens korte metten maken met collega's die buitenproportioneel handelen.

Misschien wordt het tijd dat we een keer vreedzaam protesteren, links en rechts tegen dom politiegeweld. Als Palestina en anti AZC wappies kan, waarom niet?
Rechts Nederland wil toch niet gezien worden met vredelievende hippies, dus hoe moet men dan samen ergens protesteren?
pi_220933273
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Man ga toch weg.
Als je dit land fijn wil houden zou je dit soort politiegeweld moeten veroordelen. En dat zal waarschijnlijk daar op Facebook en Instagram gebeurd zijn.
Veroordelen door op te roepen naam en adres van de agent te achterhalen zodat men een volkstribunaal kan houden ja? Want dat is wat er gebeurde.

Je bent oké dat deze agent gelynched wordt door een hysterische menigte begrijp ik uit deze reactie ?
pi_220933277
Mevrouw zal het er wel naar gemaakt hebben.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220933280
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:52 schreef TAmaru het volgende:
Mevrouw zal het er wel naar gemaakt hebben.
Enige juiste reactie. Dit is niet iets wat je normaliter zomaar overkomt als je gewoon instructies opvolgt.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:58:23 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220933288
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:56 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Enige juiste reactie. Dit is niet iets wat je normaliter zomaar overkomt als je gewoon instructies opvolgt.
Enige juiste reactie als je op Dumpert zit ja.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220933293
Je moet ze natuurlijk ook met fluwelen handjes aanpakken zoals ze gewend zijn van de politie in de regio waar ze vandaan komen
pi_220933295
De politie wordt nu bedreigd. Echt wtf :')
pi_220933297
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:24 schreef Redlipslayd het volgende:
En zoiets is dan een agent? Dit gaat echt alle perken te buiten. :N

Ontslag is hier het enige juiste.
Ik durf gerust te stellen dat de vrouw meermaals gemaant is om te luisteren en mee te werken, ik zie de agent voor de rest helemaal geen geweld toepassen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:08:31 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933306
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik durf gerust te stellen dat de vrouw meermaals gemaant is om te luisteren en mee te werken, ik zie de agent voor de rest helemaal geen geweld toepassen.
Uit de lichaamstaal lees ook een beetje niet goedschiks dus kwaadschiks, die was er klaar mee

Dat ze dan struikelt en op dr koppie valt is lullig maar dat krijg je ervan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933312
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:02 schreef Bofjijff het volgende:
De politie wordt nu bedreigd. Echt wtf :')
Nee nee dat zie je verkeerd, zijn gewoon “veroordelingen”.
pi_220933317
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Uit de lichaamstaal lees ook een beetje niet goedschiks dus kwaadschiks, die was er klaar mee

Dat ze dan struikelt en op dr koppie valt is lullig maar dat krijg je ervan
Nouja, ook dat er kennelijk al een hondengeleider is ingeschakelt zegt meetal genoeg, die komen niet standaard bij een bezoekje van de politie, dan is er al meestal een melding: We hebben hier een (voor zich zelf) gevaarlijk persoon die absoluut niet mee werkt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:14:29 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933324
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nouja, ook dat er kennelijk al een hondengeleider is ingeschakelt zegt meetal genoeg, die komen niet standaard bij een bezoekje van de politie, dan is er al meestal een melding: We hebben hier een (voor zich zelf) gevaarlijk persoon die absoluut niet mee werkt.
Persoon in kwestie lijkt mee te werken maar mevrouw blijft zich ermee bemoeien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933356
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:56 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Enige juiste reactie. Dit is niet iets wat je normaliter zomaar overkomt als je gewoon instructies opvolgt.
Ze zal wel niet hebben geluisterd naar instructies. Maar ik zou wel graag meer willen horen over de omstandigheden.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 1 juni 2026 @ 07:31:30 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220933360
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:51 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Veroordelen door op te roepen naam en adres van de agent te achterhalen zodat men een volkstribunaal kan houden ja? Want dat is wat er gebeurde.

Je bent oké dat deze agent gelynched wordt door een hysterische menigte begrijp ik uit deze reactie ?
Nee dit moet de politie intern oplossen.
Ik snap de ophef echter wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220933372
Lol
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220933383
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee dit moet de politie intern oplossen.
Ik snap de ophef echter wel.
Noem het dan ook geen veroordelingen in een poging het tokkie gedrag goed te praten. Bedreigingen zijn bedreigingen en zijn nooit oké.
pi_220933386
Niet luisteren naar instructies is voor een agent nooit een vrijbrief om dit te doen. Mensen die dit verdedigen moeten eens bij zichzelf te rade gaan :r
What Would Goku Do
pi_220933400
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef viagraap het volgende:
Niet luisteren naar instructies is voor een agent nooit een vrijbrief om dit te doen. Mensen die dit verdedigen moeten eens bij zichzelf te rade gaan :r
4 agenten snappen dit. Maar nee hoor, half FoK! vindt weer dat die ene agent die zich er wel even mee komt bemoeien toch echt groot gelijk heeft, en scharen potentiele gevolgen onder 'dat krijg je er nou van'.

Nou, die 4 agenten zullen dan wel ongeschikt zijn voor hun vak, ofzo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220933403
Ik vind in dit geval de ophef wel terecht, dit lijkt mij echt een agent die in de VS nog wel meer buiten zijn boekje was gegaan.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:03:12 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933453
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:42 schreef probeer het volgende:

[..]
4 agenten snappen dit. Maar nee hoor, half FoK! vindt weer dat die ene agent die zich er wel even mee komt bemoeien toch echt groot gelijk heeft, en scharen potentiele gevolgen onder 'dat krijg je er nou van'.

Nou, die 4 agenten zullen dan wel ongeschikt zijn voor hun vak, ofzo.
Zolang je niet weet wat de afspraken onderling zijn kun je met geen enkele mogelijkheid vastellen of de rest het wel/niet/een beetje snapt en aan de hand van de beeëden kun je totaal niet vaststellen of ze wel of noet ongeschikt zijn

Je ziet een troep agenten en een dame
Een van de agenten lijkt de vrpuw te manen aan de kant te gaan, wuift ze weg, andere agent trwkt haar weg

Ze valt

Dan wil ik best in het midden laten of de agent te for# ingrijpt (denk het niet) maar ja dat krijg je er idd van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:08:16 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220933480
Het mooie van dit soort filmpjes is dat je eigenlijk nooit ziet wat er daarvoor gebeurde.

Ik vraag me af waarom
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220933494
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zolang je niet weet wat de afspraken onderling zijn kun je met geen enkele mogelijkheid vastellen of de rest het wel/niet/een beetje snapt
Klopt.

Al kan je wel prima vaststellen dat die 4 agenten toch andere gedachten hebben over hoe in dat moment te handelen, dan die ene agent met de hond. Zij zetten immers (nog) geen geweld in.

quote:
Je ziet een troep agenten en een dame
Een van de agenten lijkt de vrpuw te manen aan de kant te gaan, wuift ze weg, andere agent trwkt haar weg

Ze valt

Dan wil ik best in het midden laten of de agent te for# ingrijpt (denk het niet) maar ja dat krijg je er idd van
Huh, maar net wisten we toch niet wat de onderlinge afspraken waren? Waarom kan je dan nu opeens wel vaststellen dat het haar eigen schuld is?

Dat hele "we weten het niet" rijmt niet echt met "wel weten dat het haar eigen schuld is dat ze omver getrokken wordt". Dat 'niet oordelen over de agenten maar wel over de vrouw' is bizar.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 juni 2026 @ 08:10:52 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220933504
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef viagraap het volgende:
Niet luisteren naar instructies is voor een agent nooit een vrijbrief om dit te doen. Mensen die dit verdedigen moeten eens bij zichzelf te rade gaan :r
Ze mogen je zeker wel verwijderen uit een situatie waar je niet gewenst bent.

Een arrestatie hinderen is tevens strafbaar.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:12:01 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933521
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef probeer het volgende:

[..]
Klopt.

Al kan je wel prima vaststellen dat die 4 agenten toch andere gedachten hebben over hoe nu te handelen, dan die ene agent met de hond.
Zolang je niet weten wat de afspraken zijn kan je dat niet vaststellen

quote:
[..]
Huh, maar net wisten we toch niet wat de onderlinge afspraken waren? Waarom kan je dan nu opeens wel vaststellen dat het haar eigen schuld is?
Volgens mij staat dat gewoon in de quote
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:14:12 #41
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220933559
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:42 schreef probeer het volgende:

[..]
4 agenten snappen dit. Maar nee hoor, half FoK! vindt weer dat die ene agent die zich er wel even mee komt bemoeien toch echt groot gelijk heeft, en scharen potentiele gevolgen onder 'dat krijg je er nou van'.

Nou, die 4 agenten zullen dan wel ongeschikt zijn voor hun vak, ofzo.
Dan was ze al lang neergeschoten als jij zo met een arrestatie gaat bemoeien. Zeker als het een melding met wapen dreiging is.
pi_220933563
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zolang je niet weten wat de afspraken zijn kan je dat niet vaststellen
[..]
Volgens mij staat dat gewoon in de quote
Je zegt toch 'dat krijg je er van'?

Hoe valt dat anders te lezen dan 'wat haar aangedaan wordt is een gevolg van haar eigen gedrag'? Het is een schuldverwijt. Dat is wat de woorden "dat krijg je er van" betekenen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220933613
Man kwam naar eigen zeggen uit Gaza (of dat echt waar is, weten we niet) en zou dan via Egypte naar Turkije zijn gevlucht. Veilig dus!

Maar hij reist door naar Griekenland waar hij voor een delict maar liefst 4 jaar gevangenisstraf krijgt. Welk delict wil hij niet zeggen, maar wel dat hij onschuldig is.

Daarna reist hij door naar Berlijn waar hij de roodharige vrouw bezwangert en huwt. En vervolgens reist het echtpaar naar Zeist om uiteraard in Nederland asiel aan te vragen. Op dat moment verneemt hij dat zijn broer in Gaza is overleden, waarna hij een woede-uitbarsting krijgt en zijn gastverblijf kort en klein slaat.

Dan wordt de politie ingeschakeld.
  PR/Manusje van alles maandag 1 juni 2026 @ 08:18:38 #44
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_220933626
Goeie video voor de curus 'escaleren in één snelle actie' _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:19:06 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933635
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:14 schreef probeer het volgende:

[..]
Je zegt toch 'dat krijg je er van'?

Hoe valt dat anders te lezen dan 'wat haar aangedaan wordt is een gevolg van haar eigen gedrag'? Het is een schuldverwijt. Dat is wat de woorden "dat krijg je er van" betekenen.
Het is ook een schuldverwijt

Je ziet een troep agenten en een dame
Een van de agenten lijkt de vruw te manen aan de kant te gaan, wuift ze weg, andere agent trekt haar weg

Ze valt

Dat krijg je ervan, eigen schuld, had je gewoon braaf geluisterd net als meneer dan was het niet gebeurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933640
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dan was ze al lang neergeschoten als jij zo met een arrestatie gaat bemoeien. Zeker als het een melding met wapen dreiging is.
Ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen.

Terug naar mijn punt: ik zie 4 agenten die oordelen dat de situatie nog niet het punt bereikt heeft waarop die vrouw fysiek verwijderd / aangepakt dient te worden. En 1 agent die daar overduidelijk anders over denkt, en daarbij zelfs de hele stap van 'beetpakken en met lichte dwang verwijderen' overslaat.

Als die ene agent gelijk heeft, handelen die andere 4 dus overduidelijk niet voortvarend genoeg. Dan zijn zij veel te passief.

Of ... wellicht heeft die ene agent dus geen gelijk in hoe hij handelt.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 juni 2026 @ 08:20:25 #47
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220933661
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen.

Terug naar mijn punt: ik zie 4 agenten die oordelen dat de situatie nog niet het punt bereikt heeft waarop die vrouw fysiek verwijderd / aangepakt dient te worden. En 1 agent die daar overduidelijk anders over denkt, en daarbij zelfs de hele stap van 'beetpakken en met lichte dwang verwijderen' overslaat.

Als die ene agent gelijk heeft, handelen die andere 4 dus overduidelijk niet voortvarend genoeg. Dan zijn zij veel te passief.

Of ... wellicht heeft die ene agent dus geen gelijk in hoe hij handelt.
Er is altijd iemand eerst die gaat handelen. En die hadden een ander perspectief waardoor ze mischien inderdaad het langer door lieten gaan.
pi_220933670
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is ook een schuldverwijt

Je ziet een troep agenten en een dame
Een van de agenten lijkt de vruw te manen aan de kant te gaan, wuift ze weg, andere agent trekt haar weg

Ze valt

Dat krijg je ervan, eigen schuld, had je gewoon braaf geluisterd net als meneer dan was het niet gebeurt
Ok, dus we kunnen al wel oordelen over het handelen van de mensen in die video. Mooi, dat is alles wat ik je duidelijk probeerde te maken.

Als je oordeelt over de vermeende schuld van de vrouw. Dan kan dat natuurlijk ook over enige vermeende schuld van de agenten. En gaat 'zolang je niet weet wat de afspraken zijn' dus niet op.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 juni 2026 @ 08:21:52 #49
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220933694
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:17 schreef Kottnauer het volgende:
Op dat moment verneemt hij dat zijn broer in Gaza is overleden, waarna hij een woede-uitbarsting krijgt en zijn gastverblijf kort en klein slaat.
Dat is triest.
Lijkt na alle ellende even de laatste druppel te zijn geweest.
En daarna is zijn vrouw ook nog mishandeld door die agent.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:21:58 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933695
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Er is altijd iemand eerst die gaat handelen. En die hadden een ander perspectief waardoor ze mischien inderdaad het langer door lieten gaan.
Of hij is de aangewezen man voor dit soort dingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933708
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Er is altijd iemand eerst die gaat handelen. En die hadden een ander perspectief waardoor ze mischien inderdaad het langer door lieten gaan.
Ja. De 4 agenten die op dat moment met haar bezig waren hadden inderdaad een ander perspectief over wat er gaande was en hoe ze in dat moment wilden/moesten handelen, dan de ene agent die verderop stond en zich er mee kwam bemoeien.

En dan is de vraag dus wie er gelijk heeft. De 4 agenten die geweld nog niet aan de orde vonden. Of de ene agent die dat wel vond.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 juni 2026 @ 08:24:14 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220933746
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:19 schreef sp3c het volgende:
Dat krijg je ervan, eigen schuld, had je gewoon braaf geluisterd net als meneer dan was het niet gebeurt
Nee dit is net zo´n domme reactie als bijvoorbeeld in de VS die vrouw die probeerde te vluchten en daarna doorzeeft wordt met kogels.

Het soort geweld in het filmpje zou alleen gebruikt moeten worden ter verdediging of bescherming. Dat is hier niet het geval.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:24:22 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:20 schreef probeer het volgende:

[..]
Ok, dus we kunnen al wel oordelen over het handelen van de mensen in die video. Mooi, dat is alles wat ik je duidelijk probeerde te maken.
We kunnen wel kijken natuurlijk

Ik zie in de video alleen niet de instructies die de agenten mee hebben gekregen voorbijkomen maar ik zal zo nog eens kijken, schien kwam het gewoon heel kort
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:25:46 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933772
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee dit is net zo´n domme reactie als bijvoorbeeld in de VS die vrouw die probeerde te vluchten en daarna doorzeeft wordt met kogels.

Het soort geweld in het filmpje zou alleen gebruikt moeten worden ter verdediging of bescherming. Dat is hier niet het geval.
Hij trekt aan haar arm

Punt, meer niet

Lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:26:40 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220933779
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hij trekt aan haar arm

Punt, meer niet

Lol
Zoals ik al eerder zei. Een vrouw stelt fysiek niet veel voor. Dus het had makkelijk op een andere manier gekund.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:29:01 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei. Een vrouw stelt fysiek niet veel voor. Dus het had makkelijk op een andere manier gekund.
Hij had haar ook kunnen taseren maar dat voelt wat overdreven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933802
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hij trekt aan haar arm

Punt, meer niet

Lol
Hij trekt haar hard omver aan haar arm.

Trek jij altijd iemand hard omver als jij 'iemand aan de arm trekt'? Ik niet. Verre van. Eigenlijk nooit zelfs.

Toch leuk, dat goochelen met woorden om te verhullen dat hij haar aan de kant en op de grond zwiept.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 juni 2026 @ 08:30:36 #58
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_220933807
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:52 schreef TAmaru het volgende:
Mevrouw zal het er wel naar gemaakt hebben.
Ook al zou de vrouw het er naar gemaakt hebben , geweld is nooit de oplossing zeker niet door een agent.
Je kunt niet aankomen met ja ik heb die persoon geslagen, op de grond gegooid omdat ze daar zelf om vroeg.

natuurlijk sommige mensen zijn bloedzuigers die zou je ook weer even de oude opvoeding willen geven door alle hoeken van de kamer te laten zien.

Maar dan nog Geweld heeft nog nooit iets opgelost.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:31:30 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933810
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:20 schreef probeer het volgende:

[..]
Ok, dus we kunnen al wel oordelen over het handelen van de mensen in die video. Mooi, dat is alles wat ik je duidelijk probeerde te maken.

Als je oordeelt over de vermeende schuld van de vrouw. Dan kan dat natuurlijk ook over enige vermeende schuld van de agenten. En gaat 'zolang je niet weet wat de afspraken zijn' dus niet op.
Ik heb ook nergens gezegd dat je niet kunt oordelen over het handelen van die agenten

Ik zeg dat je niet kunt stellen dat die andere vier er anders over dachten zonder dat je de onderlinge afspraken kent, zijn echt twee hele verschillende stellingen hoor misschien moet je eerst ff een kopje koffie

Als man met hond de aangewezen persoon is om te escaleren dan snap ik dat de rest op hem wacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933816
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat je niet kunt oordelen over het handelen van die agenten

Ik zeg dat je niet kunt stellen dat die andere vier er anders over dachten zonder dat je de onderlinge afspraken kent

Als man met hond de aangewezen persoon is om te escaleren dan snap ik dat de rest op hem wacht
De hondenbegeleider is nooit degene die in persoon het geweld begint. Die is er om de hond aan te sturen. Niet om zelf met zijn vrije hand geweld te starten.

Maar ik zie dat we mbt tot de agenten weer in het 'we weten het niet' schieten. Kom, gooi er nog even een 'ze wuift een hand weg dus het is haar eigen schuld dat ze op de grond geslingerd aan haar arm getrokken wordt' in.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:37:13 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933875
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:33 schreef probeer het volgende:

[..]
De hondenbegeleider is nooit degene die in persoon het geweld begint. Die is er om de hond aan te sturen. Niet om zelf met zijn vrije hand geweld te starten.
Die verzon je nu net ter plekke

quote:
Maar ik zie dat we mbt tot de agenten weer in het 'we weten het niet' schieten. Kom, gooi er nog even een 'ze wuift een hand weg dus het is haar eigen schuld dat ze op de grond geslingerd aan haar arm getrokken wordt' in.
Jij denkt dat als ze gewoon aan de kant was gegaan ze de agent haar nog steeds aan had gepakt?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220933877
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat je niet kunt oordelen over het handelen van die agenten

Ik zeg dat je niet kunt stellen dat die andere vier er anders over dachten zonder dat je de onderlinge afspraken kent, zijn echt twee hele verschillende stellingen hoor misschien moet je eerst ff een kopje koffie

Als man met hond de aangewezen persoon is om te escaleren dan snap ik dat de rest op hem wacht
4 agenten die er middenin staan kiezen niet voor escalatie. 1 agent die er in eerste instantie meters vanaf staat, kiest wel voor escalatie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220933895
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die verzon je nu net ter plekke
[..]
Jij denkt dat als ze gewoon aan de kant was gegaan ze de agent haar nog steeds aan had gepakt?
Ik denk dat die agent zijn 4 collegas dit had moeten laten oplossen. Waar ze op dat moment ook mee bezig waren.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 juni 2026 @ 08:41:40 #64
483584 incel
they/them
pi_220933906
Ik snap de ophef wel omdat ze nooit zo hard optreden tegen (je weet wel wie ik bedoel) en een blanke vrouw op de grond gooien is natuurlijk wel toegestaan.

Vraag me af welke geweldsinstructie ze daar krijgen bij de politie. Moslims lekker hun gang laten gaan en blanken keihard slaan of zo?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:42:18 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933909
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:39 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik denk dat die agent zijn 4 collegas dit had moeten laten oplossen. Waar ze op dat moment ook mee bezig waren.
Ze waren er met zijn allen mee bezig en het wilde niet echt vlotten, dan moet je het op een gegeven mooment over een andere boeg gooien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:43:22 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933920
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef incel het volgende:
Ik snap de ophef wel omdat ze nooit zo hard optreden tegen (je weet wel wie ik bedoel) en een blanke vrouw op de grond gooien is natuurlijk wel toegestaan.

Vraag me af welke geweldsinstructie ze daar krijgen bij de politie. Moslims lekker hun gang laten gaan en blanken keihard slaan of zo?
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:43:52 #67
483584 incel
they/them
pi_220933930
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
:')
Maar het is wel zo. Kijk maar naar die anti-AZC protesten en kijk naar XR op de A12.
pi_220933932
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ze waren er met zijn allen mee bezig en het wilde niet echt vlotten, dan moet je het op een gegeven mooment over een andere boeg gooien
Dus we zijn het er over eens dat die ene agent die iets verderop stond, voor andere handelingen koos dan die 4 die er op dat moment al mee bezig waren?
"Pools are perfect for holding water"
pi_220933970
Nou, dan zullen er na het 'de hondenbegeleider heeft correct gehandeld' oordeel, ook wel 4 'de volgende keer moet je het toch echt anders doen' gesprekken met de andere agenten gaan volgen.

Die 4 moeten dan toch leren hoe het wel moet.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:49:17 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933977
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:43 schreef probeer het volgende:

[..]
Dus we zijn het er over eens dat die ene agent die iets verderop stond, voor andere handelingen koos dan die 4 die er op dat moment al mee bezig waren?
Nee, ik kan dat uit die beelden niet opmaken, net als vijf minuten geleden niet en net als tien minuten geleden

Je bent het er niet mee eens, kunt niet beargumenteren waarom niet, probeert het niet eens, prima, we doen het ermee maar stel niet steeds dezelfde domme vraag want je kent mijn antwoord |:(
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:50:19 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220933980
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:46 schreef probeer het volgende:
Nou, dan zullen er na het 'de hondenbegeleider heeft correct gehandeld' oordeel, ook wel 4 'de volgende keer moet je het toch echt anders doen' gesprekken met de andere agenten gaan volgen.

Die 4 moeten dan toch leren hoe het wel moet.
Misschien hebben ze gewoon correct gehandeld als groep
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:52:32 #72
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220934003
Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder wat er plaats heeft gevonden.
Er is niemand gewond geraakt.
Veel erger zijn de bedreigingen aan het adres van de politie.
Hopelijk hoeft er niet weer ondergedoken te worden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220934012
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee, ik kan dat uit die beelden niet opmaken, net als vijf minuten geleden niet en net als tien minuten geleden
Je kan in die beelden niet zien dat er 4 agenten de vrouw niet naar de grond slingerden, en 1 agent wel?

https://www.specsavers.nl/

quote:
Je bent het er niet mee eens
Knap dat je dat dan wel weer, inderdaad correct, vast kan stellen.

quote:
probeert het niet eens, prima, we doen het ermee maar stel niet steeds dezelfde domme vraag
De mening van meneer "we weten het niet he, maar het is iig haar eigen schuld hoor" :W

quote:
want je kent mijn antwoord |:(
Jup. En heb er zelfs een mening over. Moet ik die expliciteren, of denk je dat het je wel lukt om die al te weten?
"Pools are perfect for holding water"
pi_220934018
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:52 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder wat er plaats heeft gevonden.
Er is niemand gewond geraakt.
Veel erger zijn de bedreigingen aan het adres van de politie.
Hopelijk hoeft er niet weer ondergedoken te worden.
Mee eens. Ik hoop dat de bedreigers vervolgd zullen worden.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:17:20 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220934148
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Je kan in die beelden niet zien dat er 4 agenten de vrouw niet naar de grond slingerden, en 1 agent wel?

Scherp hoor maar dit ontkent niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220934158
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is triest.
Lijkt na alle ellende even de laatste druppel te zijn geweest.
En daarna is zijn vrouw ook nog mishandeld door die agent.
Geen excuus voor vandalisme en het vernielen van andermans eigendommen.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:19:12 #77
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220934161
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Mee eens. Ik hoop dat de bedreigers vervolgd zullen worden.
En de misdadige voortvluchtige asielzoeker gedeporteerd wordt om zijn straf uit te zitten en daarna terug naar Gaza gedeporteerd wordt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 1 juni 2026 @ 09:19:41 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220934164
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Geen excuus voor vandalisme en het vernielen van andermans eigendommen.
Maar wel een begrijpelijke verklaring.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220934197
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar wel een begrijpelijke verklaring.
Alleen als je zelf een gewelddadige inslag hebt misschien.
pi_220934198
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar wel een begrijpelijke verklaring.
Nee. Er is niets begrijpelijks aan. Hij was hier illegaal en te gast. Hij hoort met zijn poten van andermans spullen af te blijven.

Als mijn broer overlijdt en ik kom bij jouw thuis alles vernielen, zeg je dan ook: “ja, begrijpelijk”?
  maandag 1 juni 2026 @ 09:29:25 #81
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220934217
Waarom brandt de politie zijn vingers überhaupt aan een dergelijke melding!?

Daar hebben we een special force voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:39:25 #82
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220934336
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:24 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Nee. Er is niets begrijpelijks aan. Hij was hier illegaal en te gast. Hij hoort met zijn poten van andermans spullen af te blijven.

Als mijn broer overlijdt en ik kom bij jouw thuis alles vernielen, zeg je dan ook: “ja, begrijpelijk”?
Ja, begrijpen is namelijk niet synoniem aan goedkeuren of accepteren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220934470
https://nos.nl/artikel/26(...)-na-aanhouding-zeist

quote:
"Kritiek en een gesprek zijn goed en belangrijk, maar alle fatsoensnormen werden overschreden", zegt een woordvoerder van de politie over de reacties bij het bericht dat gisteren werd gepubliceerd. Mensen ontstaken in woede richting de politie, maar gingen ook los tegen elkaar onder het bericht.

"In toenemende mate sloeg het om", zegt de woordvoerder. "Lelijke taal en echt beledigingen over en weer en verwensingen die niet door de beugel kunnen." Er was onder meer sprake van "heftige bedreigingen". Volgens de politie is het nog te vroeg om te zeggen of er mogelijk strafbare uitingen bij zitten.
Eh ja, lijkt me toch wel dat het strafbaar is als je "heftige bedreigingen" naar de politie stuurt 8)7
pi_220934545
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-na-aanhouding-zeist
[..]
Eh ja, lijkt me toch wel dat het strafbaar is als je "heftige bedreigingen" naar de politie stuurt 8)7
Allemaal leuk die bedreigingen omdat iedere josti meerdere social media accounts heeft tegenwoordig. Ik ben wel benieuwd wat voor grote bek ze hebben als er even iemand van de politie komt informeren bij één van die zolderkamer bedreigers. Vaak genoeg zijn anonieme accounts vrij simpel te traceren.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 1 juni 2026 @ 10:13:24 #85
486919 Swango
Just saying
pi_220934560
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef nixxx het volgende:

[..]
En de misdadige voortvluchtige asielzoeker gedeporteerd wordt om zijn straf uit te zitten en daarna terug naar Gaza gedeporteerd wordt.
Als hij daar daadwerkelijk vandaan komt.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:14:44 #86
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220934568
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef Ronald het volgende:

[..]
Allemaal leuk die bedreigingen omdat iedere josti meerdere social media accounts heeft tegenwoordig. Ik ben wel benieuwd wat voor grote bek ze hebben als er even iemand van de politie komt informeren bij één van die zolderkamer bedreigers. Vaak genoeg zijn anonieme accounts vrij simpel te traceren.

De hoek van waaruit die bedreigingen komen is heel snel gevonden lijkt me. Keihard afstrafen. de politie gaan bedreigen - hoe haal je het in je hoofd 8)7 8)7 8)7
"Hoka Hey!"
  maandag 1 juni 2026 @ 10:19:37 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220934600
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
De hoek van waaruit die bedreigingen komen is heel snel gevonden lijkt me. Keihard afstrafen. de politie gaan bedreigen - hoe haal je het in je hoofd 8)7 8)7 8)7
Inderdaad, tegen agenten zijn die hun macht misbruiken, tegen politiegeweld zijn. Hoe durven die mensen!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220934651
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee dit is net zo´n domme reactie als bijvoorbeeld in de VS die vrouw die probeerde te vluchten en daarna doorzeeft wordt met kogels.

Het soort geweld in het filmpje zou alleen gebruikt moeten worden ter verdediging of bescherming. Dat is hier niet het geval.
Beetje laastig oordelen, maar als de beste man (met een bekend zwaar criminele geschiedenis) een wapen had, zou je ook kunnen denken dat die agent die vrouw gewoon weggetrokken heeft ter bescherming van haarzelf.

Ja dat gaat idd heel hardhandig, maar gok dat mevrouw al tig keer is benaderd om weg te stappen.

Voor het zelfde geld had deze crimineel (want dat is het) die vrouw wat aan gedaan en dan was er natuurlijk weer ophef waarom de agenten niet eerder ingrepen.
pi_220934659
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Inderdaad, tegen agenten zijn die hun macht misbruiken, tegen politiegeweld zijn. Hoe durven die mensen!
In rechtsstaat Nederland worden agenten gewoon vervolgd indien men over de schreef gaat, daar heb je geen laffe sociale media bedreigingen voor nodig. Lastig he?
٩๏̯͡๏)۶
pi_220934660
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Inderdaad, tegen agenten zijn die hun macht misbruiken, tegen politiegeweld zijn. Hoe durven die mensen!
Jij kan dus niet op basis van een kort filmpje oordelen of dit politiegeweld wel of niet nodig was.
pi_220934819
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:30 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ook al zou de vrouw het er naar gemaakt hebben , geweld is nooit de oplossing zeker niet door een agent.
Je kunt niet aankomen met ja ik heb die persoon geslagen, op de grond gegooid omdat ze daar zelf om vroeg.

natuurlijk sommige mensen zijn bloedzuigers die zou je ook weer even de oude opvoeding willen geven door alle hoeken van de kamer te laten zien.

Maar dan nog Geweld heeft nog nooit iets opgelost.
Wat een onzin. Als de politie een bevel geeft, er haast geboden is, en iemand niet luistert, kan en moet die persoon gewoon met gepast geweld worden verwijderd. Deze agent kwam notabene met een hond aan, dus er zal wel iets serieus aan de hand zijn geweest.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 1 juni 2026 @ 11:03:46 #92
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220934855
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat een onzin. Als de politie een bevel geeft, er haast geboden is, en iemand niet luistert, kan en moet die persoon gewoon met gepast geweld worden verwijderd. Deze agent kwam notabene met een hond aan, dus er zal wel iets serieus aan de hand zijn geweest.
Dit dus! Er wordt nu gewoon een excuus gezocht om de politie in een kwaad daglicht te stellen - gelukkig gedroegen onze modelburgers zich heel beheerst en meewerkend 🤪
"Hoka Hey!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:36:36 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220935018
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef TAmaru het volgende:
en moet die persoon gewoon met gepast geweld
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:50:41 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220935105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:30 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ook al zou de vrouw het er naar gemaakt hebben , geweld is nooit de oplossing zeker niet door een agent.
Je kunt niet aankomen met ja ik heb die persoon geslagen, op de grond gegooid omdat ze daar zelf om vroeg.

natuurlijk sommige mensen zijn bloedzuigers die zou je ook weer even de oude opvoeding willen geven door alle hoeken van de kamer te laten zien.

Maar dan nog Geweld heeft nog nooit iets opgelost.
Hoe moet je dan ooit iemand arresteren?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:51:39 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220935108
GeWeLd iS gEeN OpLosSiNg :'( :'( :'( :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 1 juni 2026 @ 11:52:28 #96
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220935115
Iedereen met fluwelen handschoenen begeleiden, dat werkt inderdaad beter. :')
pi_220935226
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hoe moet je dan ooit iemand arresteren?
Lief vragen?
pi_220935239
Wat boeit het dat ze zwanger is?

Als ze zich niet kan gedragen, dan willen wij toch ook niet dat ze een kind op de wereld zet?
Heb je nog meer van die terreur kneuzen hier in NL.... daar hebben we er al genoeg van.

Verplichte abortus voor zulke figuren.
pi_220935242
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Ah dat bepaal jij, zonder erbij geweest te zijn.

Op basis van een geknipt filmpje...
pi_220935249
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef Dven het volgende:
GeWeLd iS gEeN OpLosSiNg :'( :'( :'( :'(
Dan heb je niet genoeg geweld gebruikt
  maandag 1 juni 2026 @ 12:23:22 #101
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220935277
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:52 schreef deedeetee het volgende:
Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder wat er plaats heeft gevonden.
Er is niemand gewond geraakt.
Veel erger zijn de bedreigingen aan het adres van de politie.
Hopelijk hoeft er niet weer ondergedoken te worden.
Als die er al zijn, harde woorden richting de politie omdat de politie geweld misbruikt zijn geen bedreigingen natuurlijk en ik heb tot op heden nergens bewijs gezien dat dit het geval is geweest.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:15:51 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220935565
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Nee? Die muts blijft naast die gek staan. Wat een Naïef ding, voor hetzelfde geldt veranderd die situatie binnen een minuut in een gijzeling.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:18:06 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220935571
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee? Die muts blijft naast die gek staan. Wat een Naïef ding, voor hetzelfde geldt veranderd die situatie binnen een minuut in een gijzeling.
Precies. Mensen staan zover van de realiteit af lijkt het wel
  maandag 1 juni 2026 @ 13:42:47 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220935701
De reactie van die man verdiende ook bepaald geen schoonheidsprijs. De agenten aanvallen en daarbij bijna zijn vrouw vertrappen, ipv haar overeind te helpen. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220937018
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ze mogen je zeker wel verwijderen uit een situatie waar je niet gewenst bent.

Een arrestatie hinderen is tevens strafbaar.
En dat hoeft dus niet op zo'n manier. Helemaal niemand betwist de vraag óf ze je mogen verwijderen.
What Would Goku Do
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 18:00:03 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220937028
welke andere manier is er mogelijk?

agent A probeert het vriendelijk, werkt niet
agent B probeert het minder vriendelijk, mevrouw valt op haar hoofd

tja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:00:53 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220937032
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:58 schreef viagraap het volgende:

[..]
En dat hoeft dus niet op zo'n manier. Helemaal niemand betwist de vraag óf ze je mogen verwijderen.
Dit is nooit de eerste reactie dus het zal wel 60x gevraagd zijn.
pi_220937046
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dit is nooit de eerste reactie dus het zal wel 60x gevraagd zijn.
Als jij nou lekker ergens anders gaat doen alsof er tussen een aantal keer vragen en de actie in het filmpje helemaal niks zit, gaan de volwassenen weer verder in de echte wereld ^O^
What Would Goku Do
  maandag 1 juni 2026 @ 18:04:48 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220937074
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:02 schreef viagraap het volgende:

[..]
Als jij nou lekker ergens anders gaat doen alsof er tussen een aantal keer vragen en de actie in het filmpje helemaal niks zit, gaan de volwassenen weer verder in de echte wereld ^O^
:') ga jij lekker verder met schuimbekken dan

Erg volwassen lijk je mij trouwens niet met zo een antwoord
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 18:05:02 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220937078
het filmpje zelf is toch gewoon al genoeg informatie?

politie vraagt dat mevrouw weg gaat
mevrouw zegt neuh
politie haalt mevrouw weg

ziet er allemaal slecht uit omdat ze valt en omdat ze blijkbaar zwanger is maar er gebeurt niet echt veel tot ze gaan knokken met zijn allen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220937091
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]
:') ga jij lekker verder met schuimbekken dan
Ben je zo snel geïntimideerd? Van zo'n fragiel sneeuwvlokje had ik niet zo'n tering simpel idee over proportioneel geweld verwacht moet ik zeggen.
What Would Goku Do
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 18:05:50 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220937095
wel gewoon prima fight
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:17:36 #113
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220937165
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ben je zo snel geïntimideerd? Van zo'n fragiel sneeuwvlokje had ik niet zo'n tering simpel idee over proportioneel geweld verwacht moet ik zeggen.
Wie ben jij überhaupt? :')

En wat is je probleem? Iemand heeft een andere mening en kom je meteen bijdehand doen :')
  maandag 1 juni 2026 @ 18:24:59 #114
510771 Redlipslayd
Lippenstiftjunk
pi_220937200
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik durf gerust te stellen dat de vrouw meermaals gemaant is om te luisteren en mee te werken, ik zie de agent voor de rest helemaal geen geweld toepassen.
Je bent een schande voor de mensheid. Maar dat wist je al. ^O^
Page not found.
pi_220937317
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Wie ben jij überhaupt? :')

En wat is je probleem? Iemand heeft een andere mening en kom je meteen bijdehand doen :')
Ben je nou verbaasd dat mensen met je in discussie gaan op een subforum over nieuws, terwijl je een walgelijke mening hebt?
What Would Goku Do
  maandag 1 juni 2026 @ 18:49:08 #116
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220937329
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:47 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ben je nou verbaasd dat mensen met je in discussie gaan op een subforum over nieuws, terwijl je een walgelijke mening hebt?
Jij gaat helemaal niet in discussie. Je bent aan het schuimbekkend om je heen aan het slaan.

Verder zie ik wel veel domme mensen :')
pi_220937372
Deze beelden moeten verspreid worden in heel het Midden-Oosten en Afrika. Nederland moet bekend komen te staan als hellhole voor asielzoekers, niemand moet hier nog heen durven komen, u bent beter af in eigen land!
pi_220937461
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Jij gaat helemaal niet in discussie. Je bent aan het schuimbekkend om je heen aan het slaan.

Verder zie ik wel veel domme mensen :')
Dus je bent wel zo stoer om van die totaal onoriginele 'wie niet hore wil moet maar voele'-praat uit te slaan, maar als je zelf een beetje tegenwind krijgt loop je te piepen?
What Would Goku Do
pi_220937507
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hoe moet je dan ooit iemand arresteren?
Wapens uitdelen aan bedreigde mensen, dan hebben we justitie niet meer nodig om de criminelen te arresteren.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:24:36 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220937525
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja. De 4 agenten die op dat moment met haar bezig waren hadden inderdaad een ander perspectief over wat er gaande was en hoe ze in dat moment wilden/moesten handelen, dan de ene agent die verderop stond en zich er mee kwam bemoeien.

En dan is de vraag dus wie er gelijk heeft. De 4 agenten die geweld nog niet aan de orde vonden. Of de ene agent die dat wel vond.
Die ene agent die dat wel vond is een hondengeleider en die hebben wat andere kaders. Die worden er precies daarom ook bij geroepen als er echt stront aan de knikker is. Dit was echt geen verhaal van iemand die even oepsie een trap uitdeelde aan de koelkast en daarna al weer tot bezinning kwam.

Dan is zijn actie naar die vrouw toe nog steeds ontzettend lomp en gevaarlijk.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:33 #121
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220937595
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:12 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dus je bent wel zo stoer om van die totaal onoriginele 'wie niet hore wil moet maar voele'-praat uit te slaan, maar als je zelf een beetje tegenwind krijgt loop je te piepen?
Om te beginnen ben jij diegene die zonder inhoud stoer komt doen bij mij. Of je het met mij eens ben of niet ik gaf mijn mening op een normale manier. Dan kom je als een schuimbekkende aap je schijt naar mij gooien met van alles en nog wat :')

Echt super stoer natuurlijk. De politie praat en waarschuwt veel maar dit gaat niet oneindig door natuurlijk. En ze kreeg alleen maar een sjor aan haar arm en struikelde. Maarja rationeel denken is niet aan jou natuurlijk.

Als je het wil testen voor ons probeer het bij wat agenten die klaar staan na een melding waar mogelijk een mes bij betrokken was en film het. Als je net zo bijdehand gaat doen als dat je hier doet even kijken hoe het afloopt mischien hebben wij dan wat live entertainment :D

Edit: ik zeg dus niet dat ik wil dat die vrouw en ongeboren kind gewond raken maar het is wel gevalletje van fuck around find out. Zielig voor het kind zulke parels als ouders.
pi_220937663
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
pi_220937670
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
Goh. En in het AD een artikel waarin dit heerschap zelf aan het woord mag. Hij wilt niet meer in Nederland blijven. Tjee. Die wesam toch!

https://www.ad.nl/binnenl(...)meer-wonen~ae0a86e9/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220937701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
Je verwacht het niet wel.
Moet je nagaan hoeveel zware criminelen hier al binnengekomen zijn.
pi_220937721
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
Heb je ook een bron die gratis het nieuws verspreid? Zodat de mensen ook over dat nieuws kunnen meepraten. Of houd jij liever onderonsjes met rijken?
pi_220937956
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Ah oke dan noteren we dat!
pi_220938038
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Dat klopt!

Het was geen geweld. Dus ook geen gepast geweld.

Helemaal eens.
pi_220938136
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:48 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]
Je verwacht het niet wel.
Moet je nagaan hoeveel zware criminelen hier al binnengekomen zijn.
Is allemaal hysterie!!!!
Was getekend;

Judith Sargentini
pi_220938212
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Friday12 het volgende:
Wie ben jij überhaupt? :')
Een XR-wappie.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:50:18 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220938488
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
ik durf wel te wedden van niet, wat bieden we
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220938603
Lol een illegale drugssmokkelaar en z’n wijf. Nederland trapt weer in de val, goh.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 23:14:49 #132
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220939078
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:54 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Een XR-wappie.
Dat zegt genoeg. Het leek of hij wist wie ik was :D echt nog nooit die user gezien.
pi_220939127
quote:
Agent over geweld tegen vrouw Zeist: 'Had anders gehandeld als ik wist dat ze zwanger was'

De agent die betrokken was bij het geweld tijdens een aanhouding in een asielzoekerscentrum in Zeist zegt dat hij niet wist dat de vrouw bij wie hij geweld toepaste zwanger was.

"Hij geeft aan dat hij anders had gehandeld als dit wel zo was geweest", zegt de politie in een verklaring(opent in nieuw venster). Beelden van het geweld bij de aanhouding gaan veelvuldig rond op sociale media. Te zien is dat meerdere agenten in een gang van het asielzoekerscentrum staan met een man en een vrouw.

Een agent met een politiehond trekt de vrouw hardhandig weg, waardoor ze op de grond valt. Op sociale media werd al gauw geschreven dat het om een zwangere vrouw ging, wat de politie nu dus bevestigt.

Vernieling
Afgelopen weekend meldde de politie al dat het beelden zijn van een arrestatie op 19 mei in de avond. "De agenten hebben opgetreden naar aanleiding van een melding van bedreiging en vernieling, waarbij sprake was van een mes", schreef de politie zaterdag. Nu geeft de politie meer details. Zo meldde een COA-medewerker volgens de politie dat hij een broodmes van de man had afgepakt.

"Verdachte was een ruimte in gevlucht en had mogelijk een tweede mes bij zich. Agenten hebben de verdachte naar buiten gepraat en hierbij is het stroomstootwapen getrokken", meldt de politie. Bij de man werd geen tweede mes aangetroffen, meldt de politie aan NOS.

De politie heeft aangekondigd onderzoek te doen waarbij "zorgvuldig wordt gekeken naar alle feiten en omstandigheden". "Tegelijkertijd hebben wij vertrouwen in het vakmanschap van onze collega's en realiseren wij ons dat zij dag in dag uit onder hoge druk keuzes maken."

Op beelden waarbij de vrouw op de grond ligt is een chaotische situatie te zien. De man loopt in de richting van de vrouw en springt de agent die de vrouw wegtrok in de rug, waarna hij slaande bewegingen maakt en zelf klappen krijgt van de agent.

Een tweede filmpje toont hoe de vrouw wordt weggesleept door twee agenten en andere agenten de man tegen de grond drukken. Volgens de politie was de vrouw meerdere keren gevraagd "om weg te gaan in verband met haar veiligheid. Toen zij hieraan geen gehoor gaf, heeft een agent haar aan de arm gepakt en naar achteren weggetrokken. Zij kwam hierbij ten val."

Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."

Bedreigingen
Naar aanleiding van de beelden heeft de politie bedreigende en beledigende reacties gekregen, werd gisteren gemeld. Daarom werd besloten reacties op Instagram en Facebook onder een bericht over de aanhouding uit te zetten. "Kritiek en een gesprek zijn goed en belangrijk, maar alle fatsoensnormen werden overschreden", zei een woordvoerder van de politie over de reacties.

Mensen uitten niet alleen richting de agenten hun woede, maar ook richting elkaar, zei de politie. "Lelijke taal en echt beledigingen over en weer en verwensingen die niet door de beugel kunnen." Ook was er volgens de politie sprake van "heftige bedreigingen".

https://nos.nl/artikel/26(...)t-dat-ze-zwanger-was
De agent in kwestie wordt dit keer niet meteen voor de bus gegooid zoals toen bij dat schop incident. Onderzoek lijkt me prima. Daarmee is de kous wel af.
pi_220939734
"Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar. "

En nou opgerot.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220939742
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Lol een illegale drugssmokkelaar en z’n wijf. Nederland trapt weer in de val, goh.
En de pallies huilen weer een river bij elkaar op de socials want daar zijn ze erg goed in, het is altijd een andermans schuld, nooit de hunne, dat is ook de grap, binnen de Arabische wereld zijn ze niet achterlijk en moeten ze die lui niet, het is niet voor niks dat Egypte de grens met de Palestijnen potdicht hield tijdens de terroristische aanval op Israel, dat soort malloten wil je echt niet in je land hebben: Nederland: Welkom welkom! Zulke lieve mensen!!!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:32:04 #136
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220939772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:05 schreef raptorix het volgende:
"Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar. "

En nou opgerot.
Enkele zwemreis retour inderdaad. Optiefen met die mafkezen 👋
"Hoka Hey!"
pi_220939796
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:32 schreef matspontius het volgende:

[..]
Enkele zwemreis retour inderdaad. Optiefen met die mafkezen 👋
Eerst nog even afrekenen. Die hufter moet de schade betalen door hem aangericht aan tv, koelkast, en deur van zijn verblijf. Indien geen geld, dan beslag leggen op sieraden, telefoon en andere bezittingen van hem en van zijn rechtmatige echtgenote.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:44:31 #138
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220939949
Hoe vaker je dat filmpje ziet, hoe beter je gaat zien dat ze over haar eigen benen valt; de ruk van de agent is mss wat lomp maar van bewust geweld lijkt mij hier geen sprake.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:54:49 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220939991
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De agent in kwestie wordt dit keer niet meteen voor de bus gegooid zoals toen bij dat schop incident. Onderzoek lijkt me prima. Daarmee is de kous wel af.
Alsof die agent gaat toegeven dat hij wist dat ze zwanger was. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220940002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:44 schreef The-BFG het volgende:
Hoe vaker je dat filmpje ziet, hoe beter je gaat zien dat ze over haar eigen benen valt; de ruk van de agent is mss wat lomp maar van bewust geweld lijkt mij hier geen sprake.
Alleen al dat er discussie hierover is, typisch Nederlands, in de meeste landen halen mensen het niet eens in hun hoofd om je te verzetten tegen de politie, ik ben geen voorstander van barbaars politie gedrag maar het is heel simpel: een agent vordert gewoon 1 keer een bevel, als je daar niet aan voldoet ben je gewoon al je rechten kwijt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220940029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:44 schreef The-BFG het volgende:
Hoe vaker je dat filmpje ziet, hoe beter je gaat zien dat ze over haar eigen benen valt; de ruk van de agent is mss wat lomp maar van bewust geweld lijkt mij hier geen sprake.
Bovendien, is nu gebleken, handelden de agenten juist om de vrouw tegen de gevaarlijke man te beschermen. De politie had de melding gekregen dat de man gewelddadig was. Ze probeerden de vrouw te beschermen door haar weg te trekken van deze gevaarlijke idioot.

Nu bevindt het echtpaar zich ergens anders, maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat zijn vrouw en/of kind op een later moment ook slachtoffer wordt van dit sujet. Enfin, dat is dan hun eigen zaak.
pi_220942572
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:42 schreef deedeetee het volgende:
De reactie van die man verdiende ook bepaald geen schoonheidsprijs. De agenten aanvallen en daarbij bijna zijn vrouw vertrappen, ipv haar overeind te helpen. -O-
Deze man was dan ook al gestoord gezien zijn verleden
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:04 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220942797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:05 schreef raptorix het volgende:
"Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar. "

En nou opgerot.
Ah wat jammer dit weer. Mijn buurjongen is net weer opgepakt dus er is sprake van een vacature voor een kansloze dealer met hyperagressieve neigingen die zijn omgeving en vriendinnen verbouwt.
pi_220942850
Na het zien van het filmpje lijkt me dat de agent wel wat minder lomp had mogen zijn. Blijkbaar wist hij niet dat de vrouw zwanger was, tja..
Die agenten zijn natuurlijk gruwelijk gefrustreerd, want dit soort graftakken hadden we niet of minder gehad als het beleid strenger en beter was geweest.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:52:08 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220943258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Na het zien van het filmpje lijkt me dat de agent wel wat minder lomp had mogen zijn. Blijkbaar wist hij niet dat de vrouw zwanger was, tja..
Die agenten zijn natuurlijk gruwelijk gefrustreerd, want dit soort graftakken hadden we niet of minder gehad als het beleid strenger en beter was geweest.
Klopt, spreek maar eens met eentje die rond Ter Apel werkzaam is/was. Ze willen wel, maar kunnen niks. Vastzetten van veelplegers mag niet, boetes betalen ze toch niet, er is geen correctie mogelijk en ze vertrekken vrolijk naar het volgende land (of komen hier terug) als ze daar zin in hebben.

En met "ze" bedoel ik niet elke asielzoeker natuurlijk, maar wel deze categorie die hier niks te zoeken heeft, een waslijst aan misdrijven meedraagt en niet kan of wil bijdragen hier en bij het woordje "nee" de boel kort en klein slaat.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:21:47 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220943489
Goh, alweer een crimineel die zich voordoet als asielzoeker.

Pikachu.jpeg
pi_220945730
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?

Die dame vormde geen enkele bedreiging.

Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.

Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
pi_220945781
En stop eens met honden en paarden bij de politie }:| }:|
pi_220945890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef littlemindy het volgende:
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?

Die dame vormde geen enkele bedreiging.

Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.

Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
Ik las vanmiddag ergens op social media dat ze haar wilde beschermen, omdat hij nog niet geboeid was en 1 of 2 grote messen bij zich zou hebben.

Met je eens overigens. Want hij was dan wel niet geboeid maar hij had echt niet meer de mogelijkheid om zomaar een mes te trekken naar haar
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:48:31 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik las vanmiddag ergens op social media dat ze haar wilde beschermen, omdat hij nog niet geboeid was en 1 of 2 grote messen bij zich zou hebben.

Met je eens overigens. Want hij was dan wel niet geboeid maar hij had echt niet meer de mogelijkheid om zomaar een mes te trekken naar haar
Mensen vergeten ook wel dat zei de dreiging kom zijn voor de politie tijdens de arrestatie
pi_220946348
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:25 schreef RotatoR het volgende:

Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."
Niet luisteren om weg te gaan.
Gaan vechten met pliessie als je zwanger bent. Zo onschuldig was ze dus ook niet, en toen ze erachter kwamen dat ze zwanger is hebben ze ambu gebeld.

Nja ze heeft er zelf ook wel aandeel in gehad.

quote:
Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."
pi_220946373
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:56 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Enige juiste reactie. Dit is niet iets wat je normaliter zomaar overkomt als je gewoon instructies opvolgt.
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:25 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220946393
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus :')
Als je je als zwangere vrouw in zo’n situatie plaatst verdien je wellicht wel een abortus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220946398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus :')
En als die gast zijn mes had getrokken en haar had doodgestoken dan waren mensen nu aan het bleren dat de politie haar niet beschermt heeft. Die man was agressief en buiten zinnen alles had kunnen gebeuren als hij zich bedreigd voelde.

Politie kan het bij sommige mensen nooit goed doen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:33:02 #155
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220946414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef littlemindy het volgende:
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?

Die dame vormde geen enkele bedreiging.

Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.

Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
Wat stel je voor? Dat ze daar een gezellige praatsessie opstarten? Kopje thee erbij? De burgemeester nog even bellen om welterusten te wensen?
Ze staan daar niet voor niets met 5 man. Dat betekent waarschijnlijk dat ander politiewerk op dat moment blijft liggen.
En dan zo een dom wijf dat niet in staat is te accepteren dat de politie op dat moment gewoon de autoriteit heeft, in discussie te gaan, te hinderen bij de arrestatie...
Volkomen terecht dat ze weggetrokken wordt. Dat ze valt terwijl ze zwanger is, is ongelukkig, maar wel gewoon gevolg van haar eigen handelen.
Life is what you make it.
pi_220946520
Wel een goede eye-opener hier. Ze had natuurlijk ook gewoon kunnen gaan. Het is haar vast gevraagd, gezegd en gevorderd
pi_220946545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:43 schreef cinderloom het volgende:
Wel een goede eye-opener hier. Ze had natuurlijk ook gewoon kunnen gaan. Het is haar vast gevraagd, gezegd en gevorderd
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/

Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.

quote:
Haar pasgeborene is gezond en maakt het goed, vertelt ze. Datzelfde geldt inmiddels voor de kersverse moeder. „Ik wilde gewoon een vraag stellen”, zegt ze, terugblikkend op het incident. Ze wilde van de agenten weten of ze met haar man mee mocht, omdat ze op dat moment in de laatste maand van haar zwangerschap was.

„Ik heb verder niemand anders in Nederland. Toen dit gebeurde, was ik geschokt. Ik sprak in het Engels, hoewel mijn Engels niet erg goed is, maar de agent reageerde volgens mij in het Nederlands of een andere taal. Ik begreep hem niet en hij mij niet. Ze dachten misschien dat ik opstandig was, maar dat was niet zo. Ik stelde gewoon een normale vraag.”
pi_220946585
Mensen hier zijn zo gestoord :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:01:11 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/

Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.
[..]

Naja gelukkig is alles goed en gezond.
pi_220946598
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En als die gast zijn mes had getrokken en haar had doodgestoken dan waren mensen nu aan het bleren dat de politie haar niet beschermt heeft. Die man was agressief en buiten zinnen alles had kunnen gebeuren als hij zich bedreigd voelde.

Politie kan het bij sommige mensen nooit goed doen.
En als mijn moeder een piemel had dan was het mijn vader. De politie kan niet op basis van 'als' iemand zomaar op de grond smijten :')
pi_220946677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Naja gelukkig is alles goed en gezond.
Ja idd.
pi_220946689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef ricky3 het volgende:

[..]
En als mijn moeder een piemel had dan was het mijn vader. De politie kan niet op basis van 'als' iemand zomaar op de grond smijten :')
Als je niet wil of kan luisteren kan je er hardhandig bij weggetrokken of geduwd worden.
En de situatie was wel degelijk bedreigend aangezien hij zich nogal gewelddadig gedroeg en een mes bij zich droeg.
pi_220946917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Als je niet wil of kan luisteren kan je er hardhandig bij weggetrokken of geduwd worden.
En de situatie was wel degelijk bedreigend aangezien hij zich nogal gewelddadig gedroeg en een mes bij zich droeg.
Proportionaliteit en subsidiariteit.

Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
pi_220946925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Proportionaliteit en subsidiariteit.

Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
De melding was een man met een mes. Dus dan gaat de politie ervan uit dat hij een mes op zak kan hebben en dus gevaarlijk is
pi_220946928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah wat jammer dit weer. Mijn buurjongen is net weer opgepakt dus er is sprake van een vacature voor een kansloze dealer met hyperagressieve neigingen die zijn omgeving en vriendinnen verbouwt.
In wat voor een kamp woon jij? :')
pi_220946931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Alleen al dat er discussie hierover is, typisch Nederlands, in de meeste landen halen mensen het niet eens in hun hoofd om je te verzetten tegen de politie, ik ben geen voorstander van barbaars politie gedrag maar het is heel simpel: een agent vordert gewoon 1 keer een bevel, als je daar niet aan voldoet ben je gewoon al je rechten kwijt.
Dat is gek. Toen er rellen in Loosdrecht plaats vonden bij een AZC en de hulpdiensten belaagd werden las ik hele andere reacties.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:15:09 #167
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220946940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef 111210 het volgende:

[..]
De melding was een man met een mes. Dus dan gaat de politie ervan uit dat hij een mes op zak kan hebben en dus gevaarlijk is
Standaard uitrusting van import volk: het mes!!
"Hoka Hey!"
pi_220946956
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
Apart wel dat de Telegraaf opeens aan zoveel "informatie" komt om vervolgens andere nieuwsmediums van desinformatie te beschuldigen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 04:10:29 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220947170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/

Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.
[..]

Waarom is het kind nog niet van haar afgepakt?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220947185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Politie kan het bij sommige mensen nooit goed doen.
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
pi_220947198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:15 schreef matspontius het volgende:

[..]
Standaard uitrusting van import volk: het mes!!
Vroeger maakte je de grap ‘waarom heeft een Belg een mes in de auto?’ Tegenwoordig heeft iedere ‘Belg’ een mes in de auto, maar dan om andere redenen.
U MAD?
pi_220947387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Naja gelukkig is alles goed en gezond.
Dat die maar net zo lief als ze ouders mag worden.
pi_220947392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
dat was hier dan ook niet het geval.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:02:23 #174
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220947502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
Volgens mij heeft Nederland echt een van de meest geduldige agenten op aarde :')
pi_220947548
Dus voortaan als ergens een mes getrokken is dan moeten vrouwen die zich ertussen gooien eerst onderzocht worden op zwangerschap? De vrouw ging bewust tussen de gestoorde man en de agenten staan. Agenten hadden niet door dat de vrouw op werpen stond. Politie kwam voor de man.

Hoop mensen denken in een yoghurt reclame te leven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:31:01 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220947609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/

Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.
[..]

Haar man is door t lint gegaan heeft vernielingen aangericht en er is hem las ik een broodmes afgepakt. Politie komt met tig man sterk aan en waarschuwd haar meermaals om voor haar eigen veiligheid uit de weg te gaan. En midden in dat tumult stelt de vrouw een normale vraag die men blijkbaar niet verstaan kan en is verbaast als men geen tolk oproept maar haar simpelweg uit de gevarenzone trekt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220948935
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Proportionaliteit en subsidiariteit.

Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
https://nos.nl/artikel/26(...)t-dat-ze-zwanger-was

quote:
Afgelopen weekend meldde de politie al dat het beelden zijn van een arrestatie op 19 mei in de avond. "De agenten hebben opgetreden naar aanleiding van een melding van bedreiging en vernieling, waarbij sprake was van een mes", schreef de politie zaterdag. Nu geeft de politie meer details. Zo meldde een COA-medewerker volgens de politie dat hij een broodmes van de man had afgepakt.

"Verdachte was een ruimte in gevlucht en had mogelijk een tweede mes bij zich. Agenten hebben de verdachte naar buiten gepraat en hierbij is het stroomstootwapen getrokken", meldt de politie. Bij de man werd geen tweede mes aangetroffen, meldt de politie aan NOS.
pi_220948962
quote:
Sws het hele idee dat je geen keukenmessen de straat op mag nemen is compleet gestoord. Hoe moet ik anders mijn brood snijden onderweg
pi_220949004
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Sws het hele idee dat je geen keukenmessen de straat op mag nemen is compleet gestoord. Hoe moet ik anders mijn brood snijden onderweg
Omdat er teveel mensen zijn die het als wapen gebruiken. -O-
pi_220949050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Waarom is het kind nog niet van haar afgepakt?
Was niet echt een hele slimme actie van haar idd.
pi_220949065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
Man slaat deel inboedel kapot en mes word afgepakt.
Vrouw luistert niet naar de politie en gaat hoogzwanger zich mengen in een gevecht met politie.
En politie heeft een kort lontje?

:? . ............. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. _O- _O- _O-
pi_220949075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Haar man is door t lint gegaan heeft vernielingen aangericht en er is hem las ik een broodmes afgepakt. Politie komt met tig man sterk aan en waarschuwd haar meermaals om voor haar eigen veiligheid uit de weg te gaan. En midden in dat tumult stelt de vrouw een normale vraag die men blijkbaar niet verstaan kan en is verbaast als men geen tolk oproept maar haar simpelweg uit de gevarenzone trekt.
Dat ja.
Alsof politie veel tijd heeft in zulke situaties. :|W
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:56 #183
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220949203
Mensen zijn echt zo naïef mbt de bedreiging van een mes gebruiker. Net zoals waarom word iemand niet in zijn been geschoten.
pi_220949217
Wat doe je daar ook met je zwangere pens man, flikkerstraal een eind op en ga thuis zitten.

En het klootjesvolk dan maar genieten hoor, want nu hebben ze oom agent precies waar ze hem willen hebben. Stelletje kanslozen.
pi_220950816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef Solispolar het volgende:
Wat doe je daar ook met je zwangere pens man, flikkerstraal een eind op en ga thuis zitten.

En het klootjesvolk dan maar genieten hoor, want nu hebben ze oom agent precies waar ze hem willen hebben. Stelletje kanslozen.
Lol. De vrouw had geen mes toch
pi_220952101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Nederland echt een van de meest geduldige agenten op aarde :')
Ja, maar ze hebben slechts geduld met de dictators die losse handen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')