abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:31:01 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220947609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/

Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.
[..]

Haar man is door t lint gegaan heeft vernielingen aangericht en er is hem las ik een broodmes afgepakt. Politie komt met tig man sterk aan en waarschuwd haar meermaals om voor haar eigen veiligheid uit de weg te gaan. En midden in dat tumult stelt de vrouw een normale vraag die men blijkbaar niet verstaan kan en is verbaast als men geen tolk oproept maar haar simpelweg uit de gevarenzone trekt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220948935
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Proportionaliteit en subsidiariteit.

Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
https://nos.nl/artikel/26(...)t-dat-ze-zwanger-was

quote:
Afgelopen weekend meldde de politie al dat het beelden zijn van een arrestatie op 19 mei in de avond. "De agenten hebben opgetreden naar aanleiding van een melding van bedreiging en vernieling, waarbij sprake was van een mes", schreef de politie zaterdag. Nu geeft de politie meer details. Zo meldde een COA-medewerker volgens de politie dat hij een broodmes van de man had afgepakt.

"Verdachte was een ruimte in gevlucht en had mogelijk een tweede mes bij zich. Agenten hebben de verdachte naar buiten gepraat en hierbij is het stroomstootwapen getrokken", meldt de politie. Bij de man werd geen tweede mes aangetroffen, meldt de politie aan NOS.
pi_220948962
quote:
Sws het hele idee dat je geen keukenmessen de straat op mag nemen is compleet gestoord. Hoe moet ik anders mijn brood snijden onderweg
pi_220949004
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Sws het hele idee dat je geen keukenmessen de straat op mag nemen is compleet gestoord. Hoe moet ik anders mijn brood snijden onderweg
Omdat er teveel mensen zijn die het als wapen gebruiken. -O-
pi_220949050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Waarom is het kind nog niet van haar afgepakt?
Was niet echt een hele slimme actie van haar idd.
pi_220949065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
Man slaat deel inboedel kapot en mes word afgepakt.
Vrouw luistert niet naar de politie en gaat hoogzwanger zich mengen in een gevecht met politie.
En politie heeft een kort lontje?

:? . ............. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. _O- _O- _O-
pi_220949075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Haar man is door t lint gegaan heeft vernielingen aangericht en er is hem las ik een broodmes afgepakt. Politie komt met tig man sterk aan en waarschuwd haar meermaals om voor haar eigen veiligheid uit de weg te gaan. En midden in dat tumult stelt de vrouw een normale vraag die men blijkbaar niet verstaan kan en is verbaast als men geen tolk oproept maar haar simpelweg uit de gevarenzone trekt.
Dat ja.
Alsof politie veel tijd heeft in zulke situaties. :|W
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:56 #183
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220949203
Mensen zijn echt zo naïef mbt de bedreiging van een mes gebruiker. Net zoals waarom word iemand niet in zijn been geschoten.
pi_220949217
Wat doe je daar ook met je zwangere pens man, flikkerstraal een eind op en ga thuis zitten.

En het klootjesvolk dan maar genieten hoor, want nu hebben ze oom agent precies waar ze hem willen hebben. Stelletje kanslozen.
pi_220950816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef Solispolar het volgende:
Wat doe je daar ook met je zwangere pens man, flikkerstraal een eind op en ga thuis zitten.

En het klootjesvolk dan maar genieten hoor, want nu hebben ze oom agent precies waar ze hem willen hebben. Stelletje kanslozen.
Lol. De vrouw had geen mes toch
pi_220952101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Nederland echt een van de meest geduldige agenten op aarde :')
Ja, maar ze hebben slechts geduld met de dictators die losse handen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')