Niet luisteren om weg te gaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:25 schreef RotatoR het volgende:
Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."
quote:Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortusquote:Op maandag 1 juni 2026 06:56 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Enige juiste reactie. Dit is niet iets wat je normaliter zomaar overkomt als je gewoon instructies opvolgt.
Als je je als zwangere vrouw in zo’n situatie plaatst verdien je wellicht wel een abortusquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus
En als die gast zijn mes had getrokken en haar had doodgestoken dan waren mensen nu aan het bleren dat de politie haar niet beschermt heeft. Die man was agressief en buiten zinnen alles had kunnen gebeuren als hij zich bedreigd voelde.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus
Wat stel je voor? Dat ze daar een gezellige praatsessie opstarten? Kopje thee erbij? De burgemeester nog even bellen om welterusten te wensen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef littlemindy het volgende:
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?
Die dame vormde geen enkele bedreiging.
Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.
Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:43 schreef cinderloom het volgende:
Wel een goede eye-opener hier. Ze had natuurlijk ook gewoon kunnen gaan. Het is haar vast gevraagd, gezegd en gevorderd
quote:Haar pasgeborene is gezond en maakt het goed, vertelt ze. Datzelfde geldt inmiddels voor de kersverse moeder. „Ik wilde gewoon een vraag stellen”, zegt ze, terugblikkend op het incident. Ze wilde van de agenten weten of ze met haar man mee mocht, omdat ze op dat moment in de laatste maand van haar zwangerschap was.
„Ik heb verder niemand anders in Nederland. Toen dit gebeurde, was ik geschokt. Ik sprak in het Engels, hoewel mijn Engels niet erg goed is, maar de agent reageerde volgens mij in het Nederlands of een andere taal. Ik begreep hem niet en hij mij niet. Ze dachten misschien dat ik opstandig was, maar dat was niet zo. Ik stelde gewoon een normale vraag.”
Naja gelukkig is alles goed en gezond.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/
Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.
[..]
En als mijn moeder een piemel had dan was het mijn vader. De politie kan niet op basis van 'als' iemand zomaar op de grond smijtenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En als die gast zijn mes had getrokken en haar had doodgestoken dan waren mensen nu aan het bleren dat de politie haar niet beschermt heeft. Die man was agressief en buiten zinnen alles had kunnen gebeuren als hij zich bedreigd voelde.
Politie kan het bij sommige mensen nooit goed doen.
Ja idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Naja gelukkig is alles goed en gezond.
Als je niet wil of kan luisteren kan je er hardhandig bij weggetrokken of geduwd worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef ricky3 het volgende:
[..]
En als mijn moeder een piemel had dan was het mijn vader. De politie kan niet op basis van 'als' iemand zomaar op de grond smijten
Proportionaliteit en subsidiariteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je niet wil of kan luisteren kan je er hardhandig bij weggetrokken of geduwd worden.
En de situatie was wel degelijk bedreigend aangezien hij zich nogal gewelddadig gedroeg en een mes bij zich droeg.
De melding was een man met een mes. Dus dan gaat de politie ervan uit dat hij een mes op zak kan hebben en dus gevaarlijk isquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Proportionaliteit en subsidiariteit.
Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
In wat voor een kamp woon jij?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah wat jammer dit weer. Mijn buurjongen is net weer opgepakt dus er is sprake van een vacature voor een kansloze dealer met hyperagressieve neigingen die zijn omgeving en vriendinnen verbouwt.
Dat is gek. Toen er rellen in Loosdrecht plaats vonden bij een AZC en de hulpdiensten belaagd werden las ik hele andere reacties.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen al dat er discussie hierover is, typisch Nederlands, in de meeste landen halen mensen het niet eens in hun hoofd om je te verzetten tegen de politie, ik ben geen voorstander van barbaars politie gedrag maar het is heel simpel: een agent vordert gewoon 1 keer een bevel, als je daar niet aan voldoet ben je gewoon al je rechten kwijt.
Standaard uitrusting van import volk: het mes!!quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef 111210 het volgende:
[..]
De melding was een man met een mes. Dus dan gaat de politie ervan uit dat hij een mes op zak kan hebben en dus gevaarlijk is
Apart wel dat de Telegraaf opeens aan zoveel "informatie" komt om vervolgens andere nieuwsmediums van desinformatie te beschuldigen.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html
Nou ja zeg.....
En wedden dat ie mag blijven?
Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
Waarom is het kind nog niet van haar afgepakt?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/
Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.
[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Politie kan het bij sommige mensen nooit goed doen.
Vroeger maakte je de grap ‘waarom heeft een Belg een mes in de auto?’ Tegenwoordig heeft iedere ‘Belg’ een mes in de auto, maar dan om andere redenen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Standaard uitrusting van import volk: het mes!!
Dat die maar net zo lief als ze ouders mag worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Naja gelukkig is alles goed en gezond.
dat was hier dan ook niet het geval.quote:Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
Volgens mij heeft Nederland echt een van de meest geduldige agenten op aardequote:Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |