abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220946348
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:25 schreef RotatoR het volgende:

Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."
Niet luisteren om weg te gaan.
Gaan vechten met pliessie als je zwanger bent. Zo onschuldig was ze dus ook niet, en toen ze erachter kwamen dat ze zwanger is hebben ze ambu gebeld.

Nja ze heeft er zelf ook wel aandeel in gehad.

quote:
Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."
pi_220946373
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:56 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Enige juiste reactie. Dit is niet iets wat je normaliter zomaar overkomt als je gewoon instructies opvolgt.
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:25 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220946393
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Ja en als je instructies niet opvolgt is de enige passende straf een mishandeling en abortus :')
Als je je als zwangere vrouw in zo’n situatie plaatst verdien je wellicht wel een abortus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220946398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef ricky3 het volgende:

[..]
En als die gast zijn mes had getrokken en haar had doodgestoken dan waren mensen nu aan het bleren dat de politie haar niet beschermt heeft. Die man was agressief en buiten zinnen alles had kunnen gebeuren als hij zich bedreigd voelde.

Politie kan het bij sommige mensen nooit goed doen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:33:02 #155
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220946414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef littlemindy het volgende:
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?

Die dame vormde geen enkele bedreiging.

Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.

Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
Wat stel je voor? Dat ze daar een gezellige praatsessie opstarten? Kopje thee erbij? De burgemeester nog even bellen om welterusten te wensen?
Ze staan daar niet voor niets met 5 man. Dat betekent waarschijnlijk dat ander politiewerk op dat moment blijft liggen.
En dan zo een dom wijf dat niet in staat is te accepteren dat de politie op dat moment gewoon de autoriteit heeft, in discussie te gaan, te hinderen bij de arrestatie...
Volkomen terecht dat ze weggetrokken wordt. Dat ze valt terwijl ze zwanger is, is ongelukkig, maar wel gewoon gevolg van haar eigen handelen.
Life is what you make it.
pi_220946520
Wel een goede eye-opener hier. Ze had natuurlijk ook gewoon kunnen gaan. Het is haar vast gevraagd, gezegd en gevorderd
pi_220946545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:43 schreef cinderloom het volgende:
Wel een goede eye-opener hier. Ze had natuurlijk ook gewoon kunnen gaan. Het is haar vast gevraagd, gezegd en gevorderd
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-stellen~ae46c4a3b/

Agenten hebben het meerdere keren gevraagd las ik in en ander artikel.

quote:
Haar pasgeborene is gezond en maakt het goed, vertelt ze. Datzelfde geldt inmiddels voor de kersverse moeder. „Ik wilde gewoon een vraag stellen”, zegt ze, terugblikkend op het incident. Ze wilde van de agenten weten of ze met haar man mee mocht, omdat ze op dat moment in de laatste maand van haar zwangerschap was.

„Ik heb verder niemand anders in Nederland. Toen dit gebeurde, was ik geschokt. Ik sprak in het Engels, hoewel mijn Engels niet erg goed is, maar de agent reageerde volgens mij in het Nederlands of een andere taal. Ik begreep hem niet en hij mij niet. Ze dachten misschien dat ik opstandig was, maar dat was niet zo. Ik stelde gewoon een normale vraag.”
pi_220946585
Mensen hier zijn zo gestoord :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:01:11 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Naja gelukkig is alles goed en gezond.
pi_220946598
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En als die gast zijn mes had getrokken en haar had doodgestoken dan waren mensen nu aan het bleren dat de politie haar niet beschermt heeft. Die man was agressief en buiten zinnen alles had kunnen gebeuren als hij zich bedreigd voelde.

En als mijn moeder een piemel had dan was het mijn vader. De politie kan niet op basis van 'als' iemand zomaar op de grond smijten :')
pi_220946677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja idd.
pi_220946689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef ricky3 het volgende:

[..]
En als mijn moeder een piemel had dan was het mijn vader. De politie kan niet op basis van 'als' iemand zomaar op de grond smijten :')
Als je niet wil of kan luisteren kan je er hardhandig bij weggetrokken of geduwd worden.
En de situatie was wel degelijk bedreigend aangezien hij zich nogal gewelddadig gedroeg en een mes bij zich droeg.
pi_220946917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Als je niet wil of kan luisteren kan je er hardhandig bij weggetrokken of geduwd worden.
En de situatie was wel degelijk bedreigend aangezien hij zich nogal gewelddadig gedroeg en een mes bij zich droeg.
Proportionaliteit en subsidiariteit.

Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
pi_220946925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Proportionaliteit en subsidiariteit.

Waar kan ik lezen dat hij een mes droeg?
De melding was een man met een mes. Dus dan gaat de politie ervan uit dat hij een mes op zak kan hebben en dus gevaarlijk is
pi_220946928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ah wat jammer dit weer. Mijn buurjongen is net weer opgepakt dus er is sprake van een vacature voor een kansloze dealer met hyperagressieve neigingen die zijn omgeving en vriendinnen verbouwt.
In wat voor een kamp woon jij? :')
pi_220946931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Alleen al dat er discussie hierover is, typisch Nederlands, in de meeste landen halen mensen het niet eens in hun hoofd om je te verzetten tegen de politie, ik ben geen voorstander van barbaars politie gedrag maar het is heel simpel: een agent vordert gewoon 1 keer een bevel, als je daar niet aan voldoet ben je gewoon al je rechten kwijt.
Dat is gek. Toen er rellen in Loosdrecht plaats vonden bij een AZC en de hulpdiensten belaagd werden las ik hele andere reacties.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:15:09 #167
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220946940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef 111210 het volgende:

[..]
De melding was een man met een mes. Dus dan gaat de politie ervan uit dat hij een mes op zak kan hebben en dus gevaarlijk is
Standaard uitrusting van import volk: het mes!!
"Hoka Hey!"
pi_220946956
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
Apart wel dat de Telegraaf opeens aan zoveel "informatie" komt om vervolgens andere nieuwsmediums van desinformatie te beschuldigen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 04:10:29 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220947170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Waarom is het kind nog niet van haar afgepakt?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220947185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
pi_220947198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:15 schreef matspontius het volgende:

[..]
Standaard uitrusting van import volk: het mes!!
Vroeger maakte je de grap ‘waarom heeft een Belg een mes in de auto?’ Tegenwoordig heeft iedere ‘Belg’ een mes in de auto, maar dan om andere redenen.
U MAD?
pi_220947387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat die maar net zo lief als ze ouders mag worden.
pi_220947392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Een land heeft toch niets aan politieagenten die een kort lontje hebben? Als men dat soort politieagenten wil dan kan men toch beter naar een moslimland verhuizen?
dat was hier dan ook niet het geval.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:02:23 #174
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220947502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:35 schreef torentje het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Nederland echt een van de meest geduldige agenten op aarde :')
pi_220947548
Dus voortaan als ergens een mes getrokken is dan moeten vrouwen die zich ertussen gooien eerst onderzocht worden op zwangerschap? De vrouw ging bewust tussen de gestoorde man en de agenten staan. Agenten hadden niet door dat de vrouw op werpen stond. Politie kwam voor de man.

Hoop mensen denken in een yoghurt reclame te leven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')