abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220937956
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Ah oke dan noteren we dat!
pi_220938038
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het was alleen geen gepast geweld.
Dat is nu juist het punt hier.
Dat klopt!

Het was geen geweld. Dus ook geen gepast geweld.

Helemaal eens.
pi_220938136
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:48 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]
Je verwacht het niet wel.
Moet je nagaan hoeveel zware criminelen hier al binnengekomen zijn.
Is allemaal hysterie!!!!
Was getekend;

Judith Sargentini
pi_220938212
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Friday12 het volgende:
Wie ben jij überhaupt? :')
Een XR-wappie.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:50:18 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220938488
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Toine51 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/154548790.html

Nou ja zeg.....

En wedden dat ie mag blijven?

Want zijn vrouw is nu heul sielug dus krijgt ie een aai over de bol...
ik durf wel te wedden van niet, wat bieden we
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220938603
Lol een illegale drugssmokkelaar en z’n wijf. Nederland trapt weer in de val, goh.
U MAD?
  maandag 1 juni 2026 @ 23:14:49 #132
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220939078
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:54 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Een XR-wappie.
Dat zegt genoeg. Het leek of hij wist wie ik was :D echt nog nooit die user gezien.
pi_220939127
quote:
Agent over geweld tegen vrouw Zeist: 'Had anders gehandeld als ik wist dat ze zwanger was'

De agent die betrokken was bij het geweld tijdens een aanhouding in een asielzoekerscentrum in Zeist zegt dat hij niet wist dat de vrouw bij wie hij geweld toepaste zwanger was.

"Hij geeft aan dat hij anders had gehandeld als dit wel zo was geweest", zegt de politie in een verklaring(opent in nieuw venster). Beelden van het geweld bij de aanhouding gaan veelvuldig rond op sociale media. Te zien is dat meerdere agenten in een gang van het asielzoekerscentrum staan met een man en een vrouw.

Een agent met een politiehond trekt de vrouw hardhandig weg, waardoor ze op de grond valt. Op sociale media werd al gauw geschreven dat het om een zwangere vrouw ging, wat de politie nu dus bevestigt.

Vernieling
Afgelopen weekend meldde de politie al dat het beelden zijn van een arrestatie op 19 mei in de avond. "De agenten hebben opgetreden naar aanleiding van een melding van bedreiging en vernieling, waarbij sprake was van een mes", schreef de politie zaterdag. Nu geeft de politie meer details. Zo meldde een COA-medewerker volgens de politie dat hij een broodmes van de man had afgepakt.

"Verdachte was een ruimte in gevlucht en had mogelijk een tweede mes bij zich. Agenten hebben de verdachte naar buiten gepraat en hierbij is het stroomstootwapen getrokken", meldt de politie. Bij de man werd geen tweede mes aangetroffen, meldt de politie aan NOS.

De politie heeft aangekondigd onderzoek te doen waarbij "zorgvuldig wordt gekeken naar alle feiten en omstandigheden". "Tegelijkertijd hebben wij vertrouwen in het vakmanschap van onze collega's en realiseren wij ons dat zij dag in dag uit onder hoge druk keuzes maken."

Op beelden waarbij de vrouw op de grond ligt is een chaotische situatie te zien. De man loopt in de richting van de vrouw en springt de agent die de vrouw wegtrok in de rug, waarna hij slaande bewegingen maakt en zelf klappen krijgt van de agent.

Een tweede filmpje toont hoe de vrouw wordt weggesleept door twee agenten en andere agenten de man tegen de grond drukken. Volgens de politie was de vrouw meerdere keren gevraagd "om weg te gaan in verband met haar veiligheid. Toen zij hieraan geen gehoor gaf, heeft een agent haar aan de arm gepakt en naar achteren weggetrokken. Zij kwam hierbij ten val."

Volgens de politie mengde de vrouw zich vervolgens in het handgemeen dat ontstond tussen de man en een agent. "Andere agenten hebben de vrouw aan haar capuchon en arm weggetrokken. Toen vertelde de vrouw dat ze zwanger was en hierop is direct gehandeld en is zij door ambulancepersoneel nagekeken."

Bedreigingen
Naar aanleiding van de beelden heeft de politie bedreigende en beledigende reacties gekregen, werd gisteren gemeld. Daarom werd besloten reacties op Instagram en Facebook onder een bericht over de aanhouding uit te zetten. "Kritiek en een gesprek zijn goed en belangrijk, maar alle fatsoensnormen werden overschreden", zei een woordvoerder van de politie over de reacties.

Mensen uitten niet alleen richting de agenten hun woede, maar ook richting elkaar, zei de politie. "Lelijke taal en echt beledigingen over en weer en verwensingen die niet door de beugel kunnen." Ook was er volgens de politie sprake van "heftige bedreigingen".

https://nos.nl/artikel/26(...)t-dat-ze-zwanger-was
De agent in kwestie wordt dit keer niet meteen voor de bus gegooid zoals toen bij dat schop incident. Onderzoek lijkt me prima. Daarmee is de kous wel af.
pi_220939734
"Ik wil geen verblijfsvergunning van jullie. Houd die maar. "

En nou opgerot.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220939742
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Lol een illegale drugssmokkelaar en z’n wijf. Nederland trapt weer in de val, goh.
En de pallies huilen weer een river bij elkaar op de socials want daar zijn ze erg goed in, het is altijd een andermans schuld, nooit de hunne, dat is ook de grap, binnen de Arabische wereld zijn ze niet achterlijk en moeten ze die lui niet, het is niet voor niks dat Egypte de grens met de Palestijnen potdicht hield tijdens de terroristische aanval op Israel, dat soort malloten wil je echt niet in je land hebben: Nederland: Welkom welkom! Zulke lieve mensen!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:32:04 #136
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220939772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:05 schreef raptorix het volgende:

En nou opgerot.
Enkele zwemreis retour inderdaad. Optiefen met die mafkezen 👋
"Hoka Hey!"
pi_220939796
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:32 schreef matspontius het volgende:

[..]
Enkele zwemreis retour inderdaad. Optiefen met die mafkezen 👋
Eerst nog even afrekenen. Die hufter moet de schade betalen door hem aangericht aan tv, koelkast, en deur van zijn verblijf. Indien geen geld, dan beslag leggen op sieraden, telefoon en andere bezittingen van hem en van zijn rechtmatige echtgenote.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:44:31 #138
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220939949
Hoe vaker je dat filmpje ziet, hoe beter je gaat zien dat ze over haar eigen benen valt; de ruk van de agent is mss wat lomp maar van bewust geweld lijkt mij hier geen sprake.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 2 juni 2026 @ 07:54:49 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220939991
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De agent in kwestie wordt dit keer niet meteen voor de bus gegooid zoals toen bij dat schop incident. Onderzoek lijkt me prima. Daarmee is de kous wel af.
Alsof die agent gaat toegeven dat hij wist dat ze zwanger was. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220940002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:44 schreef The-BFG het volgende:
Hoe vaker je dat filmpje ziet, hoe beter je gaat zien dat ze over haar eigen benen valt; de ruk van de agent is mss wat lomp maar van bewust geweld lijkt mij hier geen sprake.
Alleen al dat er discussie hierover is, typisch Nederlands, in de meeste landen halen mensen het niet eens in hun hoofd om je te verzetten tegen de politie, ik ben geen voorstander van barbaars politie gedrag maar het is heel simpel: een agent vordert gewoon 1 keer een bevel, als je daar niet aan voldoet ben je gewoon al je rechten kwijt.
pi_220940029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:44 schreef The-BFG het volgende:
Bovendien, is nu gebleken, handelden de agenten juist om de vrouw tegen de gevaarlijke man te beschermen. De politie had de melding gekregen dat de man gewelddadig was. Ze probeerden de vrouw te beschermen door haar weg te trekken van deze gevaarlijke idioot.

Nu bevindt het echtpaar zich ergens anders, maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat zijn vrouw en/of kind op een later moment ook slachtoffer wordt van dit sujet. Enfin, dat is dan hun eigen zaak.
pi_220942572
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:42 schreef deedeetee het volgende:
De reactie van die man verdiende ook bepaald geen schoonheidsprijs. De agenten aanvallen en daarbij bijna zijn vrouw vertrappen, ipv haar overeind te helpen. -O-
Deze man was dan ook al gestoord gezien zijn verleden
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:04 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220942797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:05 schreef raptorix het volgende:

En nou opgerot.
Ah wat jammer dit weer. Mijn buurjongen is net weer opgepakt dus er is sprake van een vacature voor een kansloze dealer met hyperagressieve neigingen die zijn omgeving en vriendinnen verbouwt.
pi_220942850
Na het zien van het filmpje lijkt me dat de agent wel wat minder lomp had mogen zijn. Blijkbaar wist hij niet dat de vrouw zwanger was, tja..
Die agenten zijn natuurlijk gruwelijk gefrustreerd, want dit soort graftakken hadden we niet of minder gehad als het beleid strenger en beter was geweest.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:52:08 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220943258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Na het zien van het filmpje lijkt me dat de agent wel wat minder lomp had mogen zijn. Blijkbaar wist hij niet dat de vrouw zwanger was, tja..
Die agenten zijn natuurlijk gruwelijk gefrustreerd, want dit soort graftakken hadden we niet of minder gehad als het beleid strenger en beter was geweest.
Klopt, spreek maar eens met eentje die rond Ter Apel werkzaam is/was. Ze willen wel, maar kunnen niks. Vastzetten van veelplegers mag niet, boetes betalen ze toch niet, er is geen correctie mogelijk en ze vertrekken vrolijk naar het volgende land (of komen hier terug) als ze daar zin in hebben.

En met "ze" bedoel ik niet elke asielzoeker natuurlijk, maar wel deze categorie die hier niks te zoeken heeft, een waslijst aan misdrijven meedraagt en niet kan of wil bijdragen hier en bij het woordje "nee" de boel kort en klein slaat.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:21:47 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220943489
Goh, alweer een crimineel die zich voordoet als asielzoeker.

Pikachu.jpeg
pi_220945730
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?

Die dame vormde geen enkele bedreiging.

Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.

Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
pi_220945781
En stop eens met honden en paarden bij de politie }:| }:|
pi_220945890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef littlemindy het volgende:
Dus als die vrouw niet zwanger was geweest was het ineens minder erg?

Die dame vormde geen enkele bedreiging.

Haar man staat ernaast met zijn handen in de lucht, er staat 5 man aan politie met een hond omheen. Geen enkele noodzaak om deze dame op een dergelijke hardhandige wijze naar de grond te werken, zwanger of niet.

Duidelijk een opgefokte agent met teveel testosteron in z'n bloed. Meteen op non-actief zetten die idioot.
Ik las vanmiddag ergens op social media dat ze haar wilde beschermen, omdat hij nog niet geboeid was en 1 of 2 grote messen bij zich zou hebben.

Met je eens overigens. Want hij was dan wel niet geboeid maar hij had echt niet meer de mogelijkheid om zomaar een mes te trekken naar haar
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:48:31 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik las vanmiddag ergens op social media dat ze haar wilde beschermen, omdat hij nog niet geboeid was en 1 of 2 grote messen bij zich zou hebben.

Met je eens overigens. Want hij was dan wel niet geboeid maar hij had echt niet meer de mogelijkheid om zomaar een mes te trekken naar haar
Mensen vergeten ook wel dat zei de dreiging kom zijn voor de politie tijdens de arrestatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')