quote:
Op zondag 31 mei 2026 22:10 schreef sp3c het volgende:[..]
het is gewoon geen geloofwaardig verhaal, de ME slaat geen mensen kapot en als er per abuis een kapot gaat dan ga je een enorme ambtelijke molen in om te kijken of je het wel goed hebt gedaan
daarnaast is ME´er bij ons een nevenfunctie
je moet eerst agent worden daarna kun je bij de politieacademie de opleiding volgen en je moet ieder jaar zoveel uur vervolgcursus
de kans dat er een tussen zit die het heerlijk vind om mensen kapot te meppen en daar ook in de kroeg over staat te brallen is minuscuul
Kapot meppen is een ander ding natuurlijk, maar als bijv zo'n demonstrant al een uur of 2 free free Palestine met een megaphone in m'n gezicht staat te roepen terwijl ik moet wachten tot de driehoek het signaal tot ingrijpen geeft kan ik me indenken dat als de situatie een wapenstok vereist het best fijn kan zijn er een tik mee uit te delen.
Op zo'n stream kunnen sommige demonstranten al het bloed onder je nagels vandaan halen, dat lijkt me face to face nog wel een graadje erger.