De Waarheidquote:
We leven in een land waar hoogzwangere vrouwen met hun dikke pens schijnbaar in posities komen waarin ze door agenten weggeduwd moeten worden. Ik ben in mijn hele leven nog nooit in fysiek contact gekomen met een agent, hoe kan het dan dat sommige lieden continu tegen dit soort onzin aanlopen?quote:
Heb je een link naar soortgelijke voorvallen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
We leven in een land waar hoogzwangere vrouwen met hun dikke pens schijnbaar in posities komen waarin ze door agenten weggeduwd moeten worden. Ik ben in mijn hele leven nog nooit in fysiek contact gekomen met een agent, hoe kan het dan dat sommige lieden continu tegen dit soort onzin aanlopen?
Heb ik een link naar klagende mensen die verontwaardigd zijn omdat ze in fysiek contact met politie zijn gekomen? Weet je toevallig hoe Google werkt?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Heb je een link naar soortgelijke voorvallen?
En die advocaat van haar is ook geen onbekende.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:38 schreef GerryDV het volgende:
Je weet gewoon nu al dat deze vrouw hier een zaak van maakt, niet omdat ze gerechtigheid of excuses wil maar omdat ze hoopt er financieel wat uit te kunnen trekken. En natuurlijk omdat de slachtofferrol in hun DNA zit. Want dat is hoe ze rollen in die cultuur.
Jij stelt dat toch, dus mag jij dat dan ook wel bewijzen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb ik een link naar klagende mensen die verontwaardigd zijn omdat ze in fysiek contact met politie zijn gekomen? Weet je toevallig hoe Google werkt?
Ik hoef helemaal niks te bewijzen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij stelt dat toch, dus mag jij dat dan ook wel bewijzen.
Je geeft dus toe dat het een leugen van jou is, dat regelmatig hoogzwangere vrouwen door politieagenten opzij moeten worden gezet?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te bewijzen.
Ik geef toe dat ik niks hoef te bewijzen. Hoe jij dat kan fabriceren naar 'je geeft toe dat het een leugen is van jou' is mij een raadsel. Ergo: alle shit die ik niet voor jou wil opzoeken is een leugen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat het een leugen van jou is, dat regelmatig hoogzwangere vrouwen door politieagenten opzij moeten worden gezet?
Jij stelde toch dat hoogzwangere vrouwen vaker door een politieagent opzij moesten worden gezet? Dan mag men toch vragen om een link naar die voorvallen? Google is namelijk niet iedereen vriend, want als ik de zoektermen zou weten had ik zelf wel op google gezocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik niks hoef te bewijzen. Hoe jij dat kan fabriceren naar 'je geeft toe dat het een leugen is van jou' is mij een raadsel. Ergo: alle shit die ik niet voor jou wil opzoeken is een leugen?
ik ben ook nooit verkracht hoe kan het dat anderen verkracht worden?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
We leven in een land waar hoogzwangere vrouwen met hun dikke pens schijnbaar in posities komen waarin ze door agenten weggeduwd moeten worden. Ik ben in mijn hele leven nog nooit in fysiek contact gekomen met een agent, hoe kan het dan dat sommige lieden continu tegen dit soort onzin aanlopen?
Roethof?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En die advocaat van haar is ook geen onbekende.
Ah, de dumpertkaart. Ben je weleens in contact gekomen met teleporterende katten of vrouwen die je genadeloos achter je emotionele muur kunnen raken met hun intrusieve emoties?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, die mediageile lamlul. En dat wijf is natuurlijk op gratis geld uit!!!!quote:
Jij bent zo lelijk dat je veilig bent maat.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:49 schreef Edding345 het volgende:
[..]
ik ben ook nooit verkracht hoe kan het dat anderen verkracht worden?
Wat?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ah, de dumpertkaart. Ben je weleens in contact gekomen met teleporterende katten of vrouwen die je genadeloos achter je emotionele muur kunnen raken met hun intrusieve emoties?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |