Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mooie TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Topickaap gaan we weer verbieden
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
We ? en nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Okee doei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is wel vaker pissig weg gegaan, dus ik neem het niet zo serieus. Maar die punten zullen me ook aan me reet roesten.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:52 schreef yvonne het volgende:
Vieren jullie feest omdat @:wrapster weg gaat?
WeeeeeeeeeeeeirdIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @_UserName_
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
AMIEquote:Op zondag 31 mei 2026 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @:_UserName_Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat heb jij nou weer gedaan.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zijn er mensen die DTS teruglezen?quote:![]()
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik zag toevallig vandaag er een foto van! Naja niet heel toevallig, mn telefoon geeft altijd foto's van vandaag in voorgaande jarenquote:Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja ik scrol er wel doorheen ja. Zie het snel genoeg als er iets te rellen valtquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik scrol er wel doorheen ja. Zie het snel genoeg als er iets te rellen valt
Ik scroll er soms ook wel doorheen, maar meestal heb ik de kracht er niet meer voor
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Jij hebt keine punkten in mijn tellingquote:Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
Ik will de score zien, is dat niemand fähig van julie te doen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee helaas, dus maak maar zelf 1 voor onsquote:Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
Ik will de score zien, is dat niemand fähig van julie te doen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Je steht op nül nülquote:Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
Ik will de score zien, is dat niemand fähig van julie te doen?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik denk dat iedereen vannacht om 12 uur 0 punten heeft.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
HIER BLIJVEN JIJquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ouwe relmuisquote:Op zondag 31 mei 2026 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik scrol er wel doorheen ja. Zie het snel genoeg als er iets te rellen valtYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Geen doei
Geen dutje
Anders spook ik weerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik hou alles in de gaten, iemand moet het doen. Bijna alle FB's heb ik ook in mijn myat's staanquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Feliquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik ook, al een week. Stel het elke keer uit, morgen doe ik het echt.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dank uquote:Op zondag 31 mei 2026 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @:_UserName_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Jarig? Gefeliciknuffeltaartquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zoals het hoort.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou alles in de gaten, iemand moet het doen. Bijna alle FB's heb ik ook in mijn myat's staanYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Er is er een jarig![]()
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maandquote:
Desondanks, dankjeknufwel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Party Hardquote:Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maand
Desondanks, dankjeknufwel
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Net op tijd dus.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik party wel hardquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zegquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je heb 'm kapot gebolktquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Had ik al gezegd dat ik deze TT had?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zullen we hier meeten?quote:
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
whehehe...quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor mequote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor meken je hem?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan jij bier voor mij adviseren?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor meIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Klinkt gezelligquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik kijk nergens meer van opquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klantenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wanneer?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders kom je ook ff afzakken naar GoudaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Altijdquote:Vraag ff of hij een vacature heeftquote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klanten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wandelroutes voor Luxemburg / Oostenrijk zoeken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Wandelroutes voor Luxemburg / Oostenrijk zoekenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ff kijken hoever ik daar vandaan zitquote:Op zondag 31 mei 2026 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Klinkt als een goed idee, een vakantie in Oostenrijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
5,5 uurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Kijk GG punten pakken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja kwam er weekelijks toen ik nog in gouda woondequote:
maar is alweer pre coronavast wel maar hij beterquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BoeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik lees het en vind het verwennen eerste klas.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?![]()
De rest kan je zelf nog iinvullen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en heb voor mezelf nog deze gekocht
oh en we gaan voor zijn verjaardag uit eten, iets met veel vleesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja iets voor het geluid van zijn platenspelerquote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!
ik mocht het geen soundbar noemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Draait ie Thunderdome platen?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja iets voor het geluid van zijn platenspeler
ik mocht het geen soundbar noemenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks meequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
oh nee, ik koop er alleen af en toe tegoed mee maar ik geef geen 500 euro per jaar uit in het parkquote:Op zondag 31 mei 2026 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
abbo verloopt ook in augustus, weet nog niet of ik verleng
misschien maandje wachten ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
alle topics zijn de juiste topicsquote:Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is het juiste topicquote:Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Maar iedereen post overal nu, zo te zien, dus het maakt niet heel veel uit.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle topics zijn de juiste topicsDit maakt het makkelijkerquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoordquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
niet rechtsquote:Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
niet links
gewoon dwarsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic."quote:Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Door zee?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet rechts
niet links
gewoon dwarsGTWVquote:Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic."
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Afkorting voor goed topic weer vogeltjedans, omdat die veel kuttopics opent op klbquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lidlquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MonitorGod
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
De puntentelling weer terug
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En? Was het nou zo erg.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.quote:
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mij nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens watIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Als je de marathon loopt wil je ook onderweg wel zien of je een beetje op schema loopt, toch?
En of je beter je best moet doen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
En hij staat precies waar hij wilde staan, op de 8e plaats.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja denk emoticons zo. Weet het verder ook nietquote:Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lol.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.
Als je de marathon loopt wil je ook onderweg wel zien of je een beetje op schema loopt, toch?
En of je beter je best moet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoekenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
En hij staat precies waar hij wilde staan, op de 8e plaats.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oei.
Nouja, over nog geen 2 uur begint de hele score weer opnieuw.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Door wie?quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
De puntjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen
Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk
...nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En dan straks janken als ze een boete krijgenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen
Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk
...nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Het is wel een weg dat ontworpen is dat het verleidelijk is om het gas in te trappenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan straks janken als ze een boete krijgen
Maar ze gaan we later in het jaar drempels leggenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
TettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ga slapen denk ikWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lekker sliepe, Pinniequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Is Yvonne 16quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Bwaaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Muhahahahaquote:Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoekenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Feestje is vroeg afgelopen zie ik .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
StevenTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bijna nieuwe maand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Je bent er weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jammer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droog neusje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Rustig aan,quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is moeilijkquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dank je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Graag gedaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je bedoelde UN natuurlijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent gezien hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie combi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lit it jo smeitsje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat het u smaken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dacht ik al.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja was wel prima
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel een leuk feestje gister.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja? Waar was je ik had een solo dagje vandaag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toch nog achtste geworden. Ingehaald door @Pinnenmutskequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In DTS , meestal gaat het geruisloos door maar er kwamen best veel even buurten voor UN.quote:Op maandag 1 juni 2026 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja? Waar was je ik had een solo dagje vandaag.
Wel leuk om te zien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik al urenquote:Op maandag 1 juni 2026 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch nog achtste geworden. Ingehaald door @:Pinnenmutske![]()
En daar heb je je nou zo druk omgemaakt. Schelden en tieren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook al kaput.
@hemarookworst heb jij nog een DVD speler in de handel ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is logisch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu heb ik en van mijn oudste Geräte van andere kamer geholt gaa ik met deze probieren En DVD VHS Kombigerät![]()
Dat is een classic.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt gelijk hoor. Ik had een oude DVD speler die alles pakte maar een nieuwere die dat niet deed. Vandaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh gezelligquote:Op maandag 1 juni 2026 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS , meestal gaat het geruisloos door maar er kwamen best veel even buurten voor UN.
Wel leuk om te zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja maar deze gerät heeft play en zo ook bij gerät vor schalten
Met de dvdrecorder kann ik niks doen om dat zonder Fernbedienung niks schalten gaat![]()
Ja vond ik ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben niet expres kort hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb je gezelschap ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kunnen die DVD niet in je laptop ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had een labtop met discdrive.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat denk ik niet Zal wel wel niet dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee voorlopig niet meer denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je bent gewoon lekker koraf ,niet in de stemming.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn eigen ik een beetje kwijt.quote:Op maandag 1 juni 2026 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent gewoon lekker koraf ,niet in de stemming.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat kan de beste gebeuren. Heb je dat gevoel al lang ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en een tijdje niet en recent wel weer.quote:Op maandag 1 juni 2026 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan de beste gebeuren. Heb je dat gevoel al lang ?
Vindt het wel even rustig zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar eigen ik kwijt klinkt nou niet echt senang.quote:Op maandag 1 juni 2026 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en een tijdje niet en recent wel weer.
Vindt het wel even rustig zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik willt ja deze dage bij Amazon Fernbedienung bestellen maar staat dat ik moet bestellwert 39 euro hebben deswegen heb ik tot 1.juni gewacht maar werd niet anders gaan![]()
Klopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik even vragen . Momentje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soul natuurlijk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meine gute.quote:Op maandag 1 juni 2026 03:03 schreef mario390 het volgende:
Mijn god Amazon heeft ook livetv weest ik ook niet obwohl member ben 😀![]()
Hoe kon je dat niet weten dan ?
Staan best leuke dingen op trouwens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dings heb ik wel geboekt filmpalast kanal en ard plus met serien maar dat livezender zijn weest ik niet is maar zo als rakutentv en vele zender zijn gleich![]()
En voor sommige moet je bijbetalen.quote:Op maandag 1 juni 2026 03:11 schreef mario390 het volgende:
Ja dings heb ik wel geboekt filmpalast kanal en ard plus met serien maar dat livezender zijn weest ik niet is maar zo als rakutentv en vele zender zijn gleich“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KakWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Huh ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Droge neusquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Er staat kalk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja jaa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alle puten for dich. Doe ik de punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets voor Mutti.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:05 schreef mario390 het volgende:
Ik weet niet wat ik bestellen zoll dat ik op 39 euro kom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer UN.quote:![]()
Wat een leuk feestje gister in DTS. Dat heb ik nooit eerder gezien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FF
Niet alleen in DTS, ook bij de buren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik zag het ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:11 schreef _UserName_ het volgende:
Hee FF
Niet alleen in DTS, ook bij de buren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Mario.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was in de huiskamer ook een leuk feestje
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op maandag 1 juni 2026 04:14 schreef _UserName_ het volgende:
Was in de huiskamer ook een leuk feestje
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zo ongeveer![]()
Er was wel wat reuring met 3 kinderen (8, 7 en 4) en Jyske dan natuurlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wij hadden daar vroeger de kantine voor. Alle tafels aaneengeschoven. En daar zaten ongeveer wel 80 mensen.
Was vaak heel gezellig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ah ja, das wel aardig wat, ik zat op 15 op de max gister. Maar veel (harde) regen en onweer van 2 tot 6 ofzo, dat was minder leukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het leukste was altijd wel op een zeker moment even bij moeder en tantes te gaan zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh bolkkampioenquote:Op maandag 1 juni 2026 04:24 schreef _UserName_ het volgende:
ah ja, das wel aardig wat, ik zat op 15 op de max gister. Maar veel (harde) regen en onweer van 2 tot 6 ofzo, dat was minder leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moet UN je helpen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vroeger op familieverjaardagen vond ik het altijd leuk om als laatste met het gezin te blijven idd jaquote:Op maandag 1 juni 2026 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
Het leukste was altijd wel op een zeker moment even bij moeder en tantes te gaan zitten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Leuk feestje gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik bedoel meer dat ze toen een drankje ophadden. En dat was vaak heel leuk.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vroeger op familieverjaardagen vond ik het altijd leuk om als laatste met het gezin te blijven idd ja
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze vast leuk vinden.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah, ik had een relatief drankloze verjaardag. 3 bierdrinkers en dat was hetquote:Op maandag 1 juni 2026 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze toen een drankje ophadden. En dat was vaak heel leuk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Tijden veranderen.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, ik had een relatief drankloze verjaardag. 3 bierdrinkers en dat was het“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van de week eens wat leuks voor mezelf zoeken op bol.com, heb zo'n 200 aan cadeaubonnen, ik wil iets kopen dat ik niet nodig heb maar puur voor de leuk, dat is lastigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Komt er op neer dat je wat voor Jyske en de lady koopt dan.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
van de week eens wat leuks voor mezelf zoeken op bol.com, heb zo'n 200 aan cadeaubonnen, ik wil iets kopen dat ik niet nodig heb maar puur voor de leuk, dat is lastig
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is vast wel iets te vinden. Best een leuk bedragquote:Op maandag 1 juni 2026 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
van de week eens wat leuks voor mezelf zoeken op bol.com, heb zo'n 200 aan cadeaubonnen, ik wil iets kopen dat ik niet nodig heb maar puur voor de leuk, dat is lastigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Meestal wel ja.. Maar voor Jyske heb ik al genoeg in de gamehal gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2026 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt er op neer dat je wat voor Jyske en de lady koopt dan.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Zou het zo snel even niet weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat zeker. Gewoon eens even kijkenquote:Op maandag 1 juni 2026 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is vast wel iets te vinden. Best een leuk bedragTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Even strunen.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Gewoon eens even kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies, ik had eerder wel wat in gedachten maar was ook iets dat nodig is.. een accuboormachine. Maar die heeft vrouwlief sneaky besteld voor mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Sokken.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:58 schreef mario390 het volgende:
Ik zoek wat wat 6 bis 7 euro kostet 3 Filme heb ik Al uitgezoekt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga niet lachen. en zeggen I told you so .quote:Op maandag 1 juni 2026 05:02 schreef mario390 het volgende:
Ben zo en idiot zeker heb ik dvd drive bij Laptop
Maar ik ga even wat anders doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier nog maar een bakkie koffie gepaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dit vroeg ik hem dus al 3 uur geleden.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie wat waar?quote:Op maandag 1 juni 2026 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit vroeg ik hem dus al 3 uur geleden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Lekker had er ook net een gepakt, was buiten gaan zitten maar het is een beetje frisjesquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik kom er zojuist achter dat 4 van de 5 tuinlampen het niet meer doen, dus even langs het werk vd week als ik ze niet meer aan zie gaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ja, je krijgt in ieder geval een antwoord, is ook wel eens anders
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op maandag 1 juni 2026 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, je krijgt in ieder geval een antwoord, is ook wel eens anders
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verkopen ze dat bij jullie ook, dacht alleen kleding?quote:Op maandag 1 juni 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat 4 van de 5 tuinlampen het niet meer doen, dus even langs het werk vd week als ik ze niet meer aan zie gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik vermaak me prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: