Komt er op neer dat je wat voor Jyske en de lady koopt dan.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
van de week eens wat leuks voor mezelf zoeken op bol.com, heb zo'n 200 aan cadeaubonnen, ik wil iets kopen dat ik niet nodig heb maar puur voor de leuk, dat is lastig
Hey Marioquote:
Er is vast wel iets te vinden. Best een leuk bedragquote:Op maandag 1 juni 2026 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
van de week eens wat leuks voor mezelf zoeken op bol.com, heb zo'n 200 aan cadeaubonnen, ik wil iets kopen dat ik niet nodig heb maar puur voor de leuk, dat is lastig
Meestal wel ja.. Maar voor Jyske heb ik al genoeg in de gamehal gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2026 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt er op neer dat je wat voor Jyske en de lady koopt dan.
Ja, dat zeker. Gewoon eens even kijkenquote:Op maandag 1 juni 2026 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is vast wel iets te vinden. Best een leuk bedrag
Even strunen.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Gewoon eens even kijken
Sokken.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:58 schreef mario390 het volgende:
Ik zoek wat wat 6 bis 7 euro kostet 3 Filme heb ik Al uitgezoekt
Ik ga niet lachen. en zeggen I told you so .quote:Op maandag 1 juni 2026 05:02 schreef mario390 het volgende:
Ben zo en idiot zeker heb ik dvd drive bij Laptop
Dit vroeg ik hem dus al 3 uur geleden.quote:
wie wat waar?quote:Op maandag 1 juni 2026 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit vroeg ik hem dus al 3 uur geleden.
Lekker had er ook net een gepakt, was buiten gaan zitten maar het is een beetje frisjesquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, je krijgt in ieder geval een antwoord, is ook wel eens anders
Verkopen ze dat bij jullie ook, dacht alleen kleding?quote:Op maandag 1 juni 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
ik kom er zojuist achter dat 4 van de 5 tuinlampen het niet meer doen, dus even langs het werk vd week als ik ze niet meer aan zie gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |