Je hebt gelijk hoor. Ik had een oude DVD speler die alles pakte maar een nieuwere die dat niet deed. Vandaar.quote:
Oh gezelligquote:Op maandag 1 juni 2026 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS , meestal gaat het geruisloos door maar er kwamen best veel even buurten voor UN.
Wel leuk om te zien.
Ja vond ik ook wel.quote:
Heb je gezelschap ?quote:
Ik had een labtop met discdrive.quote:
Dat denk ik niet Zal wel wel niet dus.quote:
Nee voorlopig niet meer denk ik.quote:
Je bent gewoon lekker koraf ,niet in de stemming.quote:
Mijn eigen ik een beetje kwijt.quote:Op maandag 1 juni 2026 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent gewoon lekker koraf ,niet in de stemming.
Dat kan de beste gebeuren. Heb je dat gevoel al lang ?quote:
Ja en een tijdje niet en recent wel weer.quote:Op maandag 1 juni 2026 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan de beste gebeuren. Heb je dat gevoel al lang ?
Maar eigen ik kwijt klinkt nou niet echt senang.quote:Op maandag 1 juni 2026 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en een tijdje niet en recent wel weer.
Vindt het wel even rustig zo.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |