Heer UN.quote:
Ik zag het ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:11 schreef _UserName_ het volgende:
Hee FF
Niet alleen in DTS, ook bij de buren
Nee Mario.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 04:14 schreef _UserName_ het volgende:
Was in de huiskamer ook een leuk feestje
Morguh bolkkampioenquote:Op maandag 1 juni 2026 04:24 schreef _UserName_ het volgende:
ah ja, das wel aardig wat, ik zat op 15 op de max gister. Maar veel (harde) regen en onweer van 2 tot 6 ofzo, dat was minder leuk
Moet UN je helpen ?quote:
vroeger op familieverjaardagen vond ik het altijd leuk om als laatste met het gezin te blijven idd jaquote:Op maandag 1 juni 2026 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
Het leukste was altijd wel op een zeker moment even bij moeder en tantes te gaan zitten.
Leuk feestje gehad?quote:
Ik bedoel meer dat ze toen een drankje ophadden. En dat was vaak heel leuk.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vroeger op familieverjaardagen vond ik het altijd leuk om als laatste met het gezin te blijven idd ja
Gaat ze vast leuk vinden.quote:
Ah, ik had een relatief drankloze verjaardag. 3 bierdrinkers en dat was hetquote:Op maandag 1 juni 2026 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze toen een drankje ophadden. En dat was vaak heel leuk.
Tijden veranderen.quote:Op maandag 1 juni 2026 04:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, ik had een relatief drankloze verjaardag. 3 bierdrinkers en dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |