Party Hardquote:Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maand
Desondanks, dankjeknufwel
Net op tijd dus.quote:
Ik party wel hardquote:
Zegquote:
Je heb 'm kapot gebolktquote:
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenquote:
Zullen we hier meeten?quote:
whehehe...quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregen
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor mequote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor me
Kan jij bier voor mij adviseren?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor me
Klinkt gezelligquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
Ik kijk nergens meer van opquote:
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klantenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
Wanneer?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders kom je ook ff afzakken naar Gouda
Altijdquote:
Vraag ff of hij een vacature heeftquote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klanten
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Wandelroutes voor Luxemburg / Oostenrijk zoeken
Ff kijken hoever ik daar vandaan zitquote:Op zondag 31 mei 2026 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggen
ja kwam er weekelijks toen ik nog in gouda woondequote:
vast wel maar hij beterquote:
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?
Ik lees het en vind het verwennen eerste klas.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?
ja iets voor het geluid van zijn platenspelerquote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |