Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Wandelroutes voor Luxemburg / Oostenrijk zoeken
Ff kijken hoever ik daar vandaan zitquote:Op zondag 31 mei 2026 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggen
ja kwam er weekelijks toen ik nog in gouda woondequote:
vast wel maar hij beterquote:
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?
Ik lees het en vind het verwennen eerste klas.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?
ja iets voor het geluid van zijn platenspelerquote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!
Draait ie Thunderdome platen?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja iets voor het geluid van zijn platenspeler
ik mocht het geen soundbar noemen
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks meequote:
oh nee, ik koop er alleen af en toe tegoed mee maar ik geef geen 500 euro per jaar uit in het parkquote:Op zondag 31 mei 2026 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
alle topics zijn de juiste topicsquote:Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?
Dit is het juiste topicquote:Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle topics zijn de juiste topics
Dit maakt het makkelijkerquote:
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoordquote:
niet rechtsquote:Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic."quote:Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Door zee?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet rechts
niet links
gewoon dwars
GTWVquote:Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic."
Afkorting voor goed topic weer vogeltjedans, omdat die veel kuttopics opent op klbquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lidlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |