Draait ie Thunderdome platen?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja iets voor het geluid van zijn platenspeler
ik mocht het geen soundbar noemen
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks meequote:
oh nee, ik koop er alleen af en toe tegoed mee maar ik geef geen 500 euro per jaar uit in het parkquote:Op zondag 31 mei 2026 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
alle topics zijn de juiste topicsquote:Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?
Dit is het juiste topicquote:Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten?
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle topics zijn de juiste topics
Dit maakt het makkelijkerquote:
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoordquote:
niet rechtsquote:Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic."quote:Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Door zee?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet rechts
niet links
gewoon dwars
GTWVquote:Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic."
Afkorting voor goed topic weer vogeltjedans, omdat die veel kuttopics opent op klbquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lidlquote:
En? Was het nou zo erg.quote:
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.quote:
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Ja denk emoticons zo. Weet het verder ook nietquote:Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.
Lol.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.
Als je de marathon loopt wil je ook onderweg wel zien of je een beetje op schema loopt, toch?
En of je beter je best moet doen.
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoekenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
En hij staat precies waar hij wilde staan, op de 8e plaats.
Door wie?quote:
De puntjesquote:
En dan straks janken als ze een boete krijgenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen
Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk
...niet
Het is wel een weg dat ontworpen is dat het verleidelijk is om het gas in te trappenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan straks janken als ze een boete krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |