abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 20:39:53 #101
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931847
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
ja iets voor het geluid van zijn platenspeler
ik mocht het geen soundbar noemen
Draait ie Thunderdome platen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 20:40:41 #102
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931850
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Een bluetooth speaker?
nee met draadjes
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:39 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Draait ie Thunderdome platen?
:Y
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:43:05 #103
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931868
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
nee met draadjes
[..]
:Y
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 20:46:12 #104
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931889
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:43 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
oh nee, ik koop er alleen af en toe tegoed mee maar ik geef geen 500 euro per jaar uit in het park

abbo verloopt ook in augustus, weet nog niet of ik verleng
misschien maandje wachten ofzo
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 20:47:49 #105
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220931900
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten? _O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:48:58 #106
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931903
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten? _O-
alle topics zijn de juiste topics
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:50:06 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931910
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten? _O-
Dit is het juiste topic :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:50:42 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931913
Maar iedereen post overal nu, zo te zien, dus het maakt niet heel veel uit.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 20:51:03 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220931914
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
alle topics zijn de juiste topics
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dit is het juiste topic :Y
Dit maakt het makkelijker :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:57:00 #110
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931956
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dit is het juiste topic :Y
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220931957
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 20:58:15 #112
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931961
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
niet rechts
niet links
gewoon dwars
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:58:16 #113
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931962
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic." :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:00:37 #114
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931971
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
niet rechts
niet links
gewoon dwars
Door zee?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic." :P
GTWV ;(
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:05:21 #115
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931994
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef hemarookworst het volgende:

GTWV ;(
GTWV :?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:06:09 #116
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932000
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
GTWV :?
Afkorting voor goed topic weer vogeltjedans, omdat die veel kuttopics opent op klb
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:08:34 #117
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932012
Ah.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220932166
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:39:00 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220932209
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah.
Lidl
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:54 #120
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220932216
MonitorGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:40:41 #121
388664 crew  Dotteke
pi_220932221
De puntentelling weer terug 8-)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 21:41:37 #122
168093 Soury
Squeek
pi_220932224
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:40 schreef Dotteke het volgende:
De puntentelling weer terug 8-)
En? Was het nou zo erg.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:45:13 #123
388664 crew  Dotteke
pi_220932240
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
En? Was het nou zo erg.
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 21:45:35 #124
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220932243
Mij niet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 31 mei 2026 @ 21:49:03 #125
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932263
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lidl
Het is Laidel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:52:42 #126
168093 Soury
Squeek
pi_220932280
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 21:54:17 #127
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932289
Monitor *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:56:14 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932308
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.
Als je de marathon loopt wil je ook onderweg wel zien of je een beetje op schema loopt, toch? 8-)
En of je beter je best moet doen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:59:56 #129
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932327
Mario is weer bevredigd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 22:04:18 #130
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932347
En hij staat precies waar hij wilde staan, op de 8e plaats. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:04:20 #131
388664 crew  Dotteke
pi_220932348
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.
Ja denk emoticons zo. Weet het verder ook niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:04:44 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220932349
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.
Als je de marathon loopt wil je ook onderweg wel zien of je een beetje op schema loopt, toch? 8-)
En of je beter je best moet doen.
Lol.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 22:05:01 #133
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932350
Ja toch?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:05:22 #134
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932352
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
En hij staat precies waar hij wilde staan, op de 8e plaats. :Y
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoeken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 22:08:25 #135
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932371
Oei.

Nouja, over nog geen 2 uur begint de hele score weer opnieuw. :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Admin zondag 31 mei 2026 @ 22:08:33 #136
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220932372
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is weer bevredigd
Door wie?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 31 mei 2026 @ 22:10:47 #137
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932380
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Door wie?
Monitor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220932382
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220932384
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mario is weer bevredigd
door jou? :P
Smile, it's free therapy.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:13:47 #140
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932394
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:11 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
door jou? :P
Wat doe je hier
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:15:20 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220932402
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:08 schreef yvonne het volgende:

[..]
Door wie?
De puntjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 22:16:04 #142
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932406
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen

Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk


...niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:16:39 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220932409
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen

Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk

...niet
En dan straks janken als ze een boete krijgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220932417
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 22:21:19 #145
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932431
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En dan straks janken als ze een boete krijgen
Het is wel een weg dat ontworpen is dat het verleidelijk is om het gas in te trappen

Maar ze gaan we later in het jaar drempels leggen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220932441
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:13 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Wat doe je hier
Kun je beter jezelf afvragen ;) ^O^ :P
Smile, it's free therapy.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:24:04 #147
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932446
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:23 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Kun je beter jezelf afvragen ;) ^O^ :P
Ik woon hier
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 22:29:50 #148
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220932466
Tetten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220932477
Ik ga slapen denk ik
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 22:33:21 #150
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220932480
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga slapen denk ik
Lekker sliepe, Pinnie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')