En? Was het nou zo erg.quote:
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.quote:
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Ja denk emoticons zo. Weet het verder ook nietquote:Op zondag 31 mei 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk waarom het uitgeschakeld was, maar boeie.
Lol.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar dan weet je niet waar je aan toe bent.
Als je de marathon loopt wil je ook onderweg wel zien of je een beetje op schema loopt, toch?
En of je beter je best moet doen.
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoekenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
En hij staat precies waar hij wilde staan, op de 8e plaats.
Door wie?quote:
De puntjesquote:
En dan straks janken als ze een boete krijgenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen
Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk
...niet
Het is wel een weg dat ontworpen is dat het verleidelijk is om het gas in te trappenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan straks janken als ze een boete krijgen
Lekker sliepe, Pinniequote:
quote:
Is Yvonne 16quote:
Bwaaquote:
Muhahahahaquote:Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |