De puntjesquote:
En dan straks janken als ze een boete krijgenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ze hebben hier een 30 bordje opgehangen
Iedereen rijdt nu zo rustig natuurlijk
...niet
Het is wel een weg dat ontworpen is dat het verleidelijk is om het gas in te trappenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan straks janken als ze een boete krijgen
Lekker sliepe, Pinniequote:
quote:
Is Yvonne 16quote:
Bwaaquote:
Muhahahahaquote:Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel door pin recentelijk ingehaald, dus we kunnen dekking gaan zoeken
StevenTquote:
Jaquote:
Rustig aan,quote:
Is moeilijkquote:
Laat het u smaken.quote:
Kloptquote:
Ja? Waar was je ik had een solo dagje vandaag.quote:
Toch nog achtste geworden. Ingehaald door @Pinnenmutskequote:
In DTS , meestal gaat het geruisloos door maar er kwamen best veel even buurten voor UN.quote:Op maandag 1 juni 2026 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja? Waar was je ik had een solo dagje vandaag.
Weet ik al urenquote:Op maandag 1 juni 2026 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch nog achtste geworden. Ingehaald door @:Pinnenmutske
En daar heb je je nou zo druk omgemaakt. Schelden en tieren.quote:
Je hebt gelijk hoor. Ik had een oude DVD speler die alles pakte maar een nieuwere die dat niet deed. Vandaar.quote:
Oh gezelligquote:Op maandag 1 juni 2026 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS , meestal gaat het geruisloos door maar er kwamen best veel even buurten voor UN.
Wel leuk om te zien.
Ja vond ik ook wel.quote:
Heb je gezelschap ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |