Wat?quote:
Feliquote:
Ik ook, al een week. Stel het elke keer uit, morgen doe ik het echt.quote:
Dank uquote:Op zondag 31 mei 2026 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @:_UserName_
Jarig? Gefeliciknuffeltaartquote:
Zoals het hoort.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou alles in de gaten, iemand moet het doen. Bijna alle FB's heb ik ook in mijn myat's staan
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maandquote:
Party Hardquote:Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maand
Desondanks, dankjeknufwel
Net op tijd dus.quote:
Ik party wel hardquote:
Zegquote:
Je heb 'm kapot gebolktquote:
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenquote:
Zullen we hier meeten?quote:
whehehe...quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregen
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor mequote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor me
Kan jij bier voor mij adviseren?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor me
Klinkt gezelligquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
Ik kijk nergens meer van opquote:
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klantenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
Wanneer?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders kom je ook ff afzakken naar Gouda
Altijdquote:
Vraag ff of hij een vacature heeftquote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |