Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mooie TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Topickaap gaan we weer verbieden
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
We ? en nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Okee doei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is wel vaker pissig weg gegaan, dus ik neem het niet zo serieus. Maar die punten zullen me ook aan me reet roesten.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:52 schreef yvonne het volgende:
Vieren jullie feest omdat @:wrapster weg gaat?
WeeeeeeeeeeeeirdIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @_UserName_
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
AMIEquote:Op zondag 31 mei 2026 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @:_UserName_Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat heb jij nou weer gedaan.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zijn er mensen die DTS teruglezen?quote:![]()
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik zag toevallig vandaag er een foto van! Naja niet heel toevallig, mn telefoon geeft altijd foto's van vandaag in voorgaande jarenquote:Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja ik scrol er wel doorheen ja. Zie het snel genoeg als er iets te rellen valtquote:
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik scrol er wel doorheen ja. Zie het snel genoeg als er iets te rellen valt
Ik scroll er soms ook wel doorheen, maar meestal heb ik de kracht er niet meer voor
Jij hebt keine punkten in mijn tellingquote:Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
Ik will de score zien, is dat niemand fähig van julie te doen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee helaas, dus maak maar zelf 1 voor onsquote:Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
Ik will de score zien, is dat niemand fähig van julie te doen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Je steht op nül nülquote:Op zondag 31 mei 2026 19:09 schreef mario390 het volgende:
Ik will de score zien, is dat niemand fähig van julie te doen?Iedereen is een kutlultrut
Ik denk dat iedereen vannacht om 12 uur 0 punten heeft.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
DoeiWerewolf
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
HIER BLIJVEN JIJquote:
Ouwe relmuisquote:Op zondag 31 mei 2026 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik scrol er wel doorheen ja. Zie het snel genoeg als er iets te rellen valtYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Geen doei
Geen dutje
Anders spook ik weerWerewolf
quote:
Ik hou alles in de gaten, iemand moet het doen. Bijna alle FB's heb ik ook in mijn myat's staanquote:
Wat?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Feliquote:
I'm surrounded by morons!
Ik ook, al een week. Stel het elke keer uit, morgen doe ik het echt.quote:Iedereen is een kutlultrut
Dank uquote:Op zondag 31 mei 2026 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, 31 mei. Gefeliciteerd @:_UserName_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Jarig? Gefeliciknuffeltaartquote:
Werewolf
Zoals het hoort.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou alles in de gaten, iemand moet het doen. Bijna alle FB's heb ik ook in mijn myat's staanYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Er is er een jarig![]()
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maandquote:
Desondanks, dankjeknufwel
Party Hardquote:Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maand
Desondanks, dankjeknufwel
Net op tijd dus.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik party wel hardquote:
Zegquote:
Je heb 'm kapot gebolktquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenquote:
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkWerewolf
Had ik al gezegd dat ik deze TT had?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zullen we hier meeten?quote:
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
whehehe...quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenIedereen is een kutlultrut
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor mequote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: