Vooral een hele korte run naar de eerste bocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Oh ze hebben allemaal geoefend op de start zo te zien
quote:
Tenzij Gerrit zijn familie wraak wil nemenquote:
fel wel dan?quote:
Gerritquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij Gerrit zijn familie wraak wil nemen
Piong.quote:
Wat gaan we nu doen?quote:
quote:
Bandenspanningquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef Zorro het volgende:
Zo de spanning hebben we wel gehad geloof ik.
Welke spanning? ja.
Wachten op een momentje dat ik kan verifieren dat multiviewer automatisch GPRadio synct.quote:
Die in de batterijenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef Zorro het volgende:
Zo de spanning hebben we wel gehad geloof ik.
Welke spanning? ja.
We wisten dat ie rat was.quote:
Is ook leuk voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Straf voor Sjors en Kimi die z'n auto kapot heeft gereden -> Norris wint.
Niets Mercedes dominantie
Gras is groen (ja behalve dan de stukjes die ze zwart, wit en blauw hebben geverfdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Russell is toch wel een vuilak. Binnen en buiten de auto
Bij Max op les geweestquote:
Die heeft nog 15 mei 2016 nachtmerries.quote:
Als hij blijft zeuren zetten ze 'm op de trein..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Noo Mickey, nooo!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Tot Norris en Russell er samen af tetsen omdat Norris minder te verliezen heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Ratten en marmotten op de baan!quote:
Ik was bijna in hersteld modus gegaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Gewoon dit zien als een vrije training.quote:
Jupquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon dit zien als een vrije training.
Dat was in 2025 al zo.quote:
Die ging stukquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hij zou willen dat hij weer in een Mercedes zat, net als vorig weekend.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt
Als vanouds blijft het bij er naar toe rijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt
De verlenging in Volendam.quote:
Britse jankbal.quote:
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.
GMTA.quote:
Horloge kwijt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Regilio_ het volgende:
"Zoeken naar een opening"
Niet bij Lale Gül
Ja dat telt niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ham heeft het muurtje van de kampioenen geraakt
Hij is ook een kampioenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ham heeft het muurtje van de kampioenen geraakt
Die zou ik wel opzoeken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Regilio_ het volgende:
"Zoeken naar een opening"
Niet bij Lale Gül
We zitten niet meer in de middeleeuwenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Allard zegt "het vuur na aan de schenen leggen" ipv "het vuur aan de schenen leggen", hoor je niet vaak dat iemand het correct doet, keurig
Ja die muur interesseert ze niksquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:31 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton raakt de muur, team zegt 'Car looks good.'
Italianen hebben de prioriteiten op orde![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef Zorro het volgende:
Zonder Kimi was ik al lang in slaap gevallen
Laatste ronde, laatste kans. Worst case is de grip er niet en sta je 3e. Is de grip er wel sta je 2e.. kleine kans maar hij durft tenminste te racen.quote:
Dan moet niet zulke dingen op teamradio zeggen.quote:
Daar wil ik livestream vanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Beetje vuisten op elkaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wél graag beelden van zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die lazen "Op naar het boks-topic"quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Booswoest.quote:
Jaren lang laffe herders als Russell, Hamilton en Bottas gewend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli heeft teveel persoonlijkheid voor Toto, dat moet hij gauw in de kiem smoren
Vakantiegeld is inmiddels ook binnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.
Twee foutjes, dus dat maakt beide dubbel zo zeldzaam.quote:
Britten hè.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef Rnie het volgende:
Het lachje van Lando zegt genoeg, wat een fucking politiek correcte antwoorden dit
Toevallig precies het moment dat ik hem wegklikte? Kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
De F1TV app gaf een video-error dus bekijk het ook maar met die post-race meuk
Ik ook maatje, ik voel me als Hamilton na een flinke dag racen, net als hem begin ik ouder te worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Villeneuve heeft een heftige nacht gehad
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.quote:
Ouder worden we allemaal broeder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ook maatje, ik voel me als Hamilton na een flinke dag racen, net als hem begin ik ouder te worden.
Georgequote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ouder worden we allemaal broeder.
George P1 by the way.
En dan de internetfora.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Monty Python blijft geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Plus Britse humor
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
George![]()
hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
Wat wil jij dan? Dat Max had gewonnen?quote:
Wat ik wel jammer vond dat hij een heel klein toespeling maakte naar de haters bij het post interview. Moet die eigenlijk meer bovenstaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
George![]()
hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
En Engelsen hebben geen meningquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mening.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Snap Kimi wel, maar inderdaad het was een mooi plaagstootje. Is gewoon racen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii.![]()
Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.
[ afbeelding ]
Joequote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.quote:
10 jaar op moeten wachtenquote:
Ach ja, maakt niet uit. Soms wordt er zelfs iemand geboren die best aardig kan racen en hier op handen wordt gedragen. Dus op zich, lijkt me het niet zo erg een Limburger te zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.
We hebben de F2 sprintrace nogquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie
Oh ja.quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik moet m'n auto nog even wassen.
https://nl.motorsport.com/fia-f2/schedule/2026/quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik moet m'n auto nog even wassen.
Zal Max leuk vinden dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.
Oei, dan moet ik heel snel zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com/fia-f2/schedule/2026/
.
10 minuten over 8.
Komt door al die tyfusbende die uit die bomen komt en de lichte regen.quote:
Gewoon door de wasstraat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik heel snel zijn.
[..]
Komt door al die tyfusbende die uit die bomen komt en de lichte regen.
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.quote:
Denk dat dat duurder en trager is dan even snel afspoelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon door de wasstraat.
Nice netwerk broeder. En inderdaad zijn gewoon 100% Limburgers.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.
Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Je kan niet tegen Limburgers zijn en dan max whitewashen in een Nederlander.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nice netwerk broeder. En inderdaad zijn gewoon 100% Limburgers.
Handtekening moet je niet willen inderdaad. totale onzin.
lol. Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je kan niet tegen Limburgers zijn en dan max whitewashen in een Nederlander.
Kimi zei dat hij ter hoogte van de spiegel zat, maar dat is niet genoeg als je buitenom inhaalt. Dan moet je er helemaal naast zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii.![]()
Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.
[ afbeelding ]
Familie Pex neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.
Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Ja, een van de twee zoons ben ik een tijdje mee omgegaan. Nu allang niet meer. Ik ben daarna naar andere school gegaan.quote:
Wat is dit nou voor vals dilemma?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Dat Max had gewonnen?
Hij zat er ook helemaal naast als je goed kijkt. Althans, voor het instuurpunt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kimi zei dat hij ter hoogte van de spiegel zat, maar dat is niet genoeg als je buitenom inhaalt. Dan moet je er helemaal naast zitten.
Deed me denken aan Hamilton vs Rosberg in 2016.
Maar niet meer op de apex.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zat er ook helemaal naast als je goed kijkt. Althans, voor het instuurpunt.
Nou..quote:
Nu heb je ook mensen die Russell wel dirty vonden en als Max het had gedaan vonden ze het geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Kijk als het nou Max was dan was het simpel, penalty voor die agressieve coureur. Maar het is Russel dus nu een fantastische actie.
Niet dat ik een andere mening heb, hij mag verdedigen en bleef netjes op de baan.
quote:
Dreamteamquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |