abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:41:41 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869757
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220869765
Het lachje van Lando zegt genoeg, wat een fucking politiek correcte antwoorden dit _O-
De enige echte.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:42:55 #243
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869768
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef Rnie het volgende:
Het lachje van Lando zegt genoeg, wat een fucking politiek correcte antwoorden dit _O-
Britten hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:43:38 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869775
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Britten hè.
Allemaal zoooo oprecht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 18:43:39 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869776
De F1TV app gaf een video-error dus bekijk het ook maar met die post-race meuk :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:43:45 #246
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869777
Tot zo! :W
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:44:30 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
De F1TV app gaf een video-error dus bekijk het ook maar met die post-race meuk :W
Toevallig precies het moment dat ik hem wegklikte? Kan geen toeval zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:47:19 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869814
Villeneuve heeft een heftige nacht gehad
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:50:48 #249
511221 Hetekip
Depressief
pi_220869837
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Villeneuve heeft een heftige nacht gehad
Ik ook maatje, ik voel me als Hamilton na een flinke dag racen, net als hem begin ik ouder te worden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:51:45 #250
511221 Hetekip
Depressief
pi_220869846
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Britten hè.
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:53:19 #251
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:50 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ook maatje, ik voel me als Hamilton na een flinke dag racen, net als hem begin ik ouder te worden.
Ouder worden we allemaal broeder.

George P1 by the way.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:54:32 #252
511221 Hetekip
Depressief
pi_220869868
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ouder worden we allemaal broeder.

George P1 by the way.
George _O_ _O_ hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220869920
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
En dan de internetfora.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:03:37 #254
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869938
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Plus Britse humor _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:04:53 #255
511221 Hetekip
Depressief
pi_220869947
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Plus Britse humor _O_
Monty Python blijft geweldig.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220869950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
George _O_ _O_ hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
:')
De enige echte.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:08:48 #257
511221 Hetekip
Depressief
pi_220869985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:05 schreef Rnie het volgende:

[..]
:')
Wat wil jij dan? Dat Max had gewonnen?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:09:50 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869991
Lief spelen kinders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:18:32 #259
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
George _O_ _O_ hij gaat lekker. Fijn dat die ook wat meer in de spotlight komt.
Wat ik wel jammer vond dat hij een heel klein toespeling maakte naar de haters bij het post interview. Moet die eigenlijk meer bovenstaan.

Maar goed ik ga straks hier ff een mp4'tje plaatsen van zijn amazing defense tegen Anton, stay tuned bro. Dit wordt te gek.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:23:05 #260
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220870106
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
En Engelsen hebben geen mening :')
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 19:25:00 #261
284411 crew  heywoodu
pi_220870136
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond. Ik vond Britten een stuk fijner dan Hollanders. Maar goed ik ben een Limburger. Het probleem met Hollanders is, ze moeten overal een mening over hebben. Er zijn ook duizend praatprogramma's op de Nederlandse tv. Het is verschrikkelijk.
Bedankt voor deze mening.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:27:47 #262
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870183
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii. :D

Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220870194
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii. :D

Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.

[ afbeelding ]
Snap Kimi wel, maar inderdaad het was een mooi plaagstootje. Is gewoon racen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:32:21 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870235
Tot straks bij de kwalificatie :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:39:41 #265
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870294
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie :W
Joe
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220870313
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Hetekip het volgende:
Maar goed ik ben een Limburger.
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:45:35 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870340
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:46:50 #268
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
10 jaar op moeten wachten :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:48:48 #269
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oei, sterkte! Dat schijnt ongeneeslijk te zijn.
Ach ja, maakt niet uit. Soms wordt er zelfs iemand geboren die best aardig kan racen en hier op handen wordt gedragen. Dus op zich, lijkt me het niet zo erg een Limburger te zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:48:59 #270
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie :W
We hebben de F2 sprintrace nog :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')