Oei, dan moet ik heel snel zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com/fia-f2/schedule/2026/
.
10 minuten over 8.
Komt door al die tyfusbende die uit die bomen komt en de lichte regen.quote:
Gewoon door de wasstraat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik heel snel zijn.
[..]
Komt door al die tyfusbende die uit die bomen komt en de lichte regen.
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.quote:
Denk dat dat duurder en trager is dan even snel afspoelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon door de wasstraat.
Nice netwerk broeder. En inderdaad zijn gewoon 100% Limburgers.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.
Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Je kan niet tegen Limburgers zijn en dan max whitewashen in een Nederlander.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nice netwerk broeder. En inderdaad zijn gewoon 100% Limburgers.
Handtekening moet je niet willen inderdaad. totale onzin.
lol. Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je kan niet tegen Limburgers zijn en dan max whitewashen in een Nederlander.
Kimi zei dat hij ter hoogte van de spiegel zat, maar dat is niet genoeg als je buitenom inhaalt. Dan moet je er helemaal naast zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii.![]()
Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.
[ afbeelding ]
Familie Pex neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.
Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Ja, een van de twee zoons ben ik een tijdje mee omgegaan. Nu allang niet meer. Ik ben daarna naar andere school gegaan.quote:
Wat is dit nou voor vals dilemma?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Dat Max had gewonnen?
Hij zat er ook helemaal naast als je goed kijkt. Althans, voor het instuurpunt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kimi zei dat hij ter hoogte van de spiegel zat, maar dat is niet genoeg als je buitenom inhaalt. Dan moet je er helemaal naast zitten.
Deed me denken aan Hamilton vs Rosberg in 2016.
Maar niet meer op de apex.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zat er ook helemaal naast als je goed kijkt. Althans, voor het instuurpunt.
Nou..quote:
Nu heb je ook mensen die Russell wel dirty vonden en als Max het had gedaan vonden ze het geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Kijk als het nou Max was dan was het simpel, penalty voor die agressieve coureur. Maar het is Russel dus nu een fantastische actie.
Niet dat ik een andere mening heb, hij mag verdedigen en bleef netjes op de baan.
quote:
Dreamteamquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |