abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:52:56 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870417
quote:
Oei, dan moet ik heel snel zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nu al?
Komt door al die tyfusbende die uit die bomen komt en de lichte regen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:53:14 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oei, dan moet ik heel snel zijn.
[..]
Komt door al die tyfusbende die uit die bomen komt en de lichte regen.
Gewoon door de wasstraat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:53:33 #278
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zal Max leuk vinden dit.
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.

Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:30 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gewoon door de wasstraat.
Denk dat dat duurder en trager is dan even snel afspoelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:58:41 #280
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870482
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.

Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Nice netwerk broeder. En inderdaad zijn gewoon 100% Limburgers.

Handtekening moet je niet willen inderdaad. totale onzin.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:00:09 #281
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nice netwerk broeder. En inderdaad zijn gewoon 100% Limburgers.

Handtekening moet je niet willen inderdaad. totale onzin.
Je kan niet tegen Limburgers zijn en dan max whitewashen in een Nederlander.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:03:06 #282
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:00 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Je kan niet tegen Limburgers zijn en dan max whitewashen in een Nederlander.
lol. Eens.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:06:22 #283
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220870543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch nog even de 50% snelheid van George' kleine nudge aan Kimi's adres. Echt een perfect plaagstootje om Kimi het gras op te duwen en zeggen: doeiiii. :D

Mooie balans tussen clean en gemeen. Ik vond het wel fair. FIA zegt er ook niks van. Al zal Mercedes het ook niet aan de FIA hebben gerapporteerd uiteraard.

[ afbeelding ]
Kimi zei dat hij ter hoogte van de spiegel zat, maar dat is niet genoeg als je buitenom inhaalt. Dan moet je er helemaal naast zitten.

Deed me denken aan Hamilton vs Rosberg in 2016.

Edit: Nattekat had dat al geplaatst :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220870551
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Op de middelbare school had ik een jongen in de klas. Die was ook in de racesport actief (karten). Die kende Jos en Max, gingen ook veel met elkaar om. Het waren toch echt Limburgers allemaal.

Dat was back in the day, voordat Max überhaupt in de F1 zat. Maar volgens mij hebben die wel altijd contact gehouden, ik zou gewoon via via een handtekening kunnen regelen op wat merchandise, maar heb daar 0 behoefte aan.
Familie Pex neem ik aan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:08:08 #285
511221 Hetekip
Depressief
pi_220870556
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:07 schreef vosss het volgende:

[..]
Familie Pex neem ik aan?
Ja, een van de twee zoons ben ik een tijdje mee omgegaan. Nu allang niet meer. Ik ben daarna naar andere school gegaan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220870579
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:08 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat wil jij dan? Dat Max had gewonnen?
Wat is dit nou voor vals dilemma? _O-

Die gladgestreken smoel is het uithangbord van de britse F1 bias. Als er eentje in de spotlights staat, dan is het Russell wel.
De enige echte.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:10:50 #287
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870583
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Kimi zei dat hij ter hoogte van de spiegel zat, maar dat is niet genoeg als je buitenom inhaalt. Dan moet je er helemaal naast zitten.

Deed me denken aan Hamilton vs Rosberg in 2016.
Hij zat er ook helemaal naast als je goed kijkt. Althans, voor het instuurpunt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:11:40 #288
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220870590
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hij zat er ook helemaal naast als je goed kijkt. Althans, voor het instuurpunt.
Maar niet meer op de apex.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:12:31 #289
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870597
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:11 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Maar niet meer op de apex.
Nou..

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:24:26 #290
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870693
Of je moet bedoelen voor de volgende bocht. Maar voor bocht 1 zat die dus zeker naast.

Alleen daarna komt die weer achterop en opent George dus zijn stuur.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220870768
Kijk als het nou Max was dan was het simpel, penalty voor die agressieve coureur. Maar het is Russel dus nu een fantastische actie.

Niet dat ik een andere mening heb, hij mag verdedigen en bleef netjes op de baan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Admin zaterdag 23 mei 2026 @ 20:43:17 #292
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220870823
Help?
Zie m'n topic hier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 23 mei 2026 @ 20:43:55 #293
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220870825
Hieronder of hierboven.
Ergens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:44:43 #294
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870831
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Kijk als het nou Max was dan was het simpel, penalty voor die agressieve coureur. Maar het is Russel dus nu een fantastische actie.

Niet dat ik een andere mening heb, hij mag verdedigen en bleef netjes op de baan.
Nu heb je ook mensen die Russell wel dirty vonden en als Max het had gedaan vonden ze het geweldig.

Ik dacht aan Max namelijk bij die actie van George.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:50:22 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871338
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:50:44 #296
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871342
Aanwezig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:51:52 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871352
Ter plaatse
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:52:15 #298
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ter plaatse
Dreamteam O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:52:29 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871359
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[..]
Dreamteam O+
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:53:17 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220871371
:W
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')