abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220869702
Antonelli heeft teveel persoonlijkheid voor Toto, dat moet hij gauw in de kiem smoren
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:36:30 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869704
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Pauper'sport'
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:36:35 #213
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220869706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef 3rr0r het volgende:
Toto wil geen vuile was aan de lijn
"Guten abend Toto: du hasst etwas verloren"
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:36:53 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869710
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Daar wil ik livestream van _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:01 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869711
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Beetje vuisten op elkaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:09 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869712
Ze mijden elkaar behoorlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:09 #217
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220869713
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Daar zou ik dan wél graag beelden van zien.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:13 #218
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869714
Haha als blikken konden doden
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:19 #219
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869715
Kimi had geen zin in dat handje van George _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:32 #220
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Haha als blikken konden doden
Dan stopten ze er geen erwten in.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:46 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869717
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar wil ik livestream van _O_
ik zou daar wel de vlieg op de muur willen zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:37:52 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220869719
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Die lazen "Op naar het boks-topic"
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:38:22 #223
169715 Mano_
Manomanoman..
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:38:29 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220869723
"pRaChTiGe SpRiNtRaCe"

Hier was geen flikker aan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:38:31 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869725
Piastri beukt Hamilton gewoon even goed die muur in :T
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:38:36 #226
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869726
Benieuwd naar Kimi nu...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 18:39:02 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869731
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:38 schreef Perox het volgende:
Benieuwd naar Kimi nu...
Booswoest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:39:19 #228
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869733
Fittie incoming 100%
pi_220869734
Piastri went motor racing
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:39:45 #230
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:38 schreef Perox het volgende:
Benieuwd naar Kimi nu...
Volwassen reactie wel. Stukje frustratie, maar ook hand in eigen boezem.
pi_220869738
Kimi stukje muilkorf
pi_220869740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli heeft teveel persoonlijkheid voor Toto, dat moet hij gauw in de kiem smoren
Jaren lang laffe herders als Russell, Hamilton en Bottas gewend.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:40:39 #233
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869745
Netjes Norris, prima gedaan. Mooie pace.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:40:47 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869747
PR-machine heeft weer toegeslagen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:40:49 #235
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869748
Bliiiiimey!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:40:58 #236
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220869749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.
Vakantiegeld is inmiddels ook binnen natuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220869752
Antonelli's superpowers unlocked.
De enige echte.
pi_220869754
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton met een zeldzaam foutje?
Twee foutjes, dus dat maakt beide dubbel zo zeldzaam.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220869755
Een gebrek aan testosteron op dat podium
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:41:32 #240
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869756
Amaaaaaaazing fans

Klopt wel, moeten we eerlijk in zijn
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')