Daar wil ik livestream vanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Beetje vuisten op elkaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Daar zou ik dan wél graag beelden van zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Die lazen "Op naar het boks-topic"quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de debrief van Mercedes gaat geknokt worden
Booswoest.quote:
Jaren lang laffe herders als Russell, Hamilton en Bottas gewend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli heeft teveel persoonlijkheid voor Toto, dat moet hij gauw in de kiem smoren
Vakantiegeld is inmiddels ook binnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.
Twee foutjes, dus dat maakt beide dubbel zo zeldzaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |