Als hij blijft zeuren zetten ze 'm op de trein..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Noo Mickey, nooo!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Tot Norris en Russell er samen af tetsen omdat Norris minder te verliezen heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Ratten en marmotten op de baan!quote:
Ik was bijna in hersteld modus gegaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Gewoon dit zien als een vrije training.quote:
Jupquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon dit zien als een vrije training.
Dat was in 2025 al zo.quote:
Die ging stukquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hij zou willen dat hij weer in een Mercedes zat, net als vorig weekend.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt
Als vanouds blijft het bij er naar toe rijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt
De verlenging in Volendam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |