abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:16 #101
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869500
Toto wil er niks van weten.
  Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:21 #102
451829 crew  H.Vviv
pi_220869501
Norris kan nu wel makkelijk bij Russel blijven.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:33 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869503
Achadjar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:34 #104
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869505
-geen Nazi vergelijkingen-

[ Bericht 84% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 23-05-2026 18:17:07 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220869507
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:07 #106
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869512
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Als hij blijft zeuren zetten ze 'm op de trein..
pi_220869513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Noo Mickey, nooo!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:11 #108
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869514
Hup hammie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:14 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869515
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Tot Norris en Russell er samen af tetsen omdat Norris minder te verliezen heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:30 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220869517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We wisten dat ie rat was.
Ratten en marmotten op de baan!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:47 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869518
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:56 #112
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869519
Max gaat ook niet zo denderend hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:13 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869522
Hadjar gaat het nog eens proberen.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:22 #114
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869523
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Ik was bijna in hersteld modus gegaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220869524
Wel bijzonder dat ze eerst beiden zo snel weg reden bij de rest, en nu kunnen de McLarens en Ferraris ze opeens wel bijhouden.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:28 #116
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869525
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Regilio_ het volgende:
Max gaat ook niet zo denderend hè.
Presteert naar verwachting.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:28 #117
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220869526
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Regilio_ het volgende:
Max gaat ook niet zo denderend hè.
Einde tijdperk max
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:43 #118
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869528
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef Mano_ het volgende:
Hadjar gaat het nog eens proberen.
Gewoon dit zien als een vrije training.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:58 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869529
Hadjar toch nog een paar rondjes in VT2
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:59 #120
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gewoon dit zien als een vrije training.
Jup
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:17:05 #121
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869531
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Einde tijdperk max
Dat was in 2025 al zo.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220869532
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Einde tijdperk max
Nieuw tijdperk Mercedes *O*
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:17:19 #123
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220869534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat was in 2025 al zo.
:+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:17:24 #124
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869535
Prima sprintje. En russel is lekker pissig aan het rijden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:17:33 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869536
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Einde tijdperk max
De show is nog lang.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:17:44 #126
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef Perox het volgende:

[..]
Presteert naar verwachting.
True.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:18:17 #127
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220869539
kom op Norris :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:18:32 #128
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869541
Hup Norris
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:18:47 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869542
Zo close die top 3
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:19:01 #130
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869543
Komop sjors...
  Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:19:19 #131
451829 crew  H.Vviv
pi_220869545
Kimi is flink aan het stampen _O_
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:20:26 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220869548
Tranendal zou mooi zijn.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:20:32 #133
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220869549
Nog banden wissels??
pi_220869550
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Regilio_ het volgende:
Max gaat ook niet zo denderend hè.
Hij zou willen dat hij weer in een Mercedes zat, net als vorig weekend.
pi_220869551
Vermakelijk sprintje tot dusver.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:21:07 #136
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869554
Sjors kan de druk niet aan.
pi_220869555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:20 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Hij zou willen dat hij weer in een Mercedes zat, net als vorig weekend.
Die ging stuk
pi_220869556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Sjors kan de druk niet aan.
Skill issue
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:21:56 #139
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220869558
GO KIMI
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:23:17 #140
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220869562
ANT is gewoon de meer getalenteerde.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:23:44 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869567
Russell heeft echt totaal geen tempo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 18:24:04 #142
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869569
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt :O
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:24:21 #143
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220869570
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt :O
Wat gaan we nu kijken?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:24:44 #144
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220869573
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt :O
Als vanouds blijft het bij er naar toe rijden.
pi_220869574
Hoezo rijdt LIN op de harde band?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:25:04 #146
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220869577
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Wat gaan we nu kijken?
De verlenging in Volendam.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:25:38 #147
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869580
Hold on...
pi_220869584
Formule Mercedes
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:25:53 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869585
Sprintaids
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:25:53 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869586
Russell :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')