Als hij blijft zeuren zetten ze 'm op de trein..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Noo Mickey, nooo!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Tot Norris en Russell er samen af tetsen omdat Norris minder te verliezen heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Ratten en marmotten op de baan!quote:
Ik was bijna in hersteld modus gegaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Gewoon dit zien als een vrije training.quote:
Jupquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon dit zien als een vrije training.
Dat was in 2025 al zo.quote:
Die ging stukquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hij zou willen dat hij weer in een Mercedes zat, net als vorig weekend.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt
Als vanouds blijft het bij er naar toe rijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Het werd even 'spannend' maar inmiddels is het wel weer ingekakt
De verlenging in Volendam.quote:
Britse jankbal.quote:
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie, de vele centjes worden toch wel gestort.
GMTA.quote:
Horloge kwijt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Regilio_ het volgende:
"Zoeken naar een opening"
Niet bij Lale Gül
Ja dat telt niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ham heeft het muurtje van de kampioenen geraakt
Hij is ook een kampioenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ham heeft het muurtje van de kampioenen geraakt
Die zou ik wel opzoeken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Regilio_ het volgende:
"Zoeken naar een opening"
Niet bij Lale Gül
We zitten niet meer in de middeleeuwenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Allard zegt "het vuur na aan de schenen leggen" ipv "het vuur aan de schenen leggen", hoor je niet vaak dat iemand het correct doet, keurig
Ja die muur interesseert ze niksquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:31 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton raakt de muur, team zegt 'Car looks good.'
Italianen hebben de prioriteiten op orde![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef Zorro het volgende:
Zonder Kimi was ik al lang in slaap gevallen
Laatste ronde, laatste kans. Worst case is de grip er niet en sta je 3e. Is de grip er wel sta je 2e.. kleine kans maar hij durft tenminste te racen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |