Als hij blijft zeuren zetten ze 'm op de trein..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Noo Mickey, nooo!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Tot Norris en Russell er samen af tetsen omdat Norris minder te verliezen heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Ratten en marmotten op de baan!quote:
Ik was bijna in hersteld modus gegaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Gewoon dit zien als een vrije training.quote:
Jupquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon dit zien als een vrije training.
Dat was in 2025 al zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |