Is ook leuk voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Straf voor Sjors en Kimi die z'n auto kapot heeft gereden -> Norris wint.
Niets Mercedes dominantie
Gras is groen (ja behalve dan de stukjes die ze zwart, wit en blauw hebben geverfdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Russell is toch wel een vuilak. Binnen en buiten de auto
Bij Max op les geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |