abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:26 #91
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869486
Kimi woest
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:27 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869487
Russell moet die plek teruggeven
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:30 #93
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869488
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef Zorro het volgende:
Kimi is iig een "fuck you" karakter _O_
Bij Max op les geweest _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:30 #94
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869489
Darth Toto on ze radio.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:36 #95
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220869491
Goed gezegd Toto
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:44 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869492
Toto :D _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:13:56 #97
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220869495
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220869496
Kimi heeft geen boodschap aan die onzin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:02 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869497
Hadjar heeft het gehaald ^O^
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:15 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toto :D _O-
Die heeft nog 15 mei 2016 nachtmerries. _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:16 #101
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869500
Toto wil er niks van weten.
  Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:21 #102
451829 crew  H.Vviv
pi_220869501
Norris kan nu wel makkelijk bij Russel blijven.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:33 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220869503
Achadjar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:14:34 #104
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220869505
-geen Nazi vergelijkingen-

[ Bericht 84% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 23-05-2026 18:17:07 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220869507
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:07 #106
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869512
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Als hij blijft zeuren zetten ze 'm op de trein..
pi_220869513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Geen stem mooier over de boardradio dan die van Toto.
Noo Mickey, nooo!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:11 #108
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220869514
Hup hammie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:14 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869515
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Antonelli gaat geen gerechtigheid krijgen van the regime
Tot Norris en Russell er samen af tetsen omdat Norris minder te verliezen heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:30 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220869517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We wisten dat ie rat was.
Ratten en marmotten op de baan!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:47 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220869518
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:15:56 #112
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220869519
Max gaat ook niet zo denderend hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:13 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869522
Hadjar gaat het nog eens proberen.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:22 #114
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869523
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Is het toch nog iets interessanter geworden dan verwacht
Ik was bijna in hersteld modus gegaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220869524
Wel bijzonder dat ze eerst beiden zo snel weg reden bij de rest, en nu kunnen de McLarens en Ferraris ze opeens wel bijhouden.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:28 #116
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220869525
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Regilio_ het volgende:
Max gaat ook niet zo denderend hè.
Presteert naar verwachting.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:28 #117
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220869526
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:15 schreef Regilio_ het volgende:
Max gaat ook niet zo denderend hè.
Einde tijdperk max
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:43 #118
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220869528
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef Mano_ het volgende:
Hadjar gaat het nog eens proberen.
Gewoon dit zien als een vrije training.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:58 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869529
Hadjar toch nog een paar rondjes in VT2
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:16:59 #120
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220869530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gewoon dit zien als een vrije training.
Jup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')