Wat gaan we nu doen?quote:
quote:
Bandenspanningquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef Zorro het volgende:
Zo de spanning hebben we wel gehad geloof ik.
Welke spanning? ja.
Wachten op een momentje dat ik kan verifieren dat multiviewer automatisch GPRadio synct.quote:
Die in de batterijenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef Zorro het volgende:
Zo de spanning hebben we wel gehad geloof ik.
Welke spanning? ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |