Ik ben er nog niet over uit. Ik vind infantino of hoe die heet, een heel eng mannetje. Ook steun ik het regime Trump nou niet echt bepaald.quote:
Naar het WK?quote:
Hij gaat niet kijken. Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.quote:
Dat is niet wat je mij verteldequote:Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar het WK?
Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Oke okequote:Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar het WK?
Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Ja tijdens het werk kan ik wel kijkenquote:
Dankjewel grote geweldige mega makker. Ik wist dat ik niet aan jou moest twijfelen. Mijn excuses. Wat moest ik toch zonder jou als kameraad.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.
Sorry voor de verwarring.
Gaan wij niet samen kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.
Sorry voor de verwarring.
Gewoon blijven smeren, tweemaal daags. Ook het deel onder de kop niet vergeten.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:47 schreef Hetekip het volgende:
Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.
Inderdaad. Het leven is te kort om je daar allemaal druk over te maken. Ik hoop gewoon dat het een leuk WK wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
Qua tijden komt het niet lekker uit dus ik ga zeker niet alles kijken, maar ik ga het wel gewoon volgen. Ik heb niet zoveel met dat boycotgeneuzel.
Goed gedaan maatquote:
Het is ook nog niet begonnenquote:
Hellooooooquote:
Misschien worden we wel wereldkampioenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of we er weer uitgaan met penalties![]()
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop op éen wedstrijd waar de boel uit de hand loopt, dat de scheidsrechter niet weet hoe snel hij de rode kaarten moet trekken
quote:
Even opgezocht: 2004 WK Nederland - Tjechië. Iedereen stond op het veld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat was ooit toch het geval, met Nederland - Tjechië? Op een WK?
Lijkt me sterk dat er een WK was in 2004, wel een EKquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even opgezocht: 2004 WK Nederland - Tjechië. Iedereen stond op het veld.
Oh EK danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er een WK was in 2004, wel een EK
Nou, ik heb eigenlijk best zin om wedstrijden te kijken, maar ik ben er wel bang voor dat ik mijn dag en nachtritme weer compleet ga omdraaien doordat zoveel wedstrijden s nachts worden uitgezonden.quote:
en @tong80 (oke laatste keer, beloofd)quote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zoich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
zoichquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zoich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
Helleuhquote:
Nu ff kijken waar ik benquote:
@maxi-musquote:
Present. Direct een duit in het zakje gedaanquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
Wat een chaos.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
PAULEDquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
Nou ja zegquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmand
Oh was dat een beetje te hard?quote:
Nee alles bij elkaar 🥰quote:
Misschien dat @onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht ik maak ze maar en kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Je bent een goed mens, @onlogisch was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mens, @:onlogisch was gewoon te laat.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Wk forum bestaat al paar weken🤪quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien dat @:onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.
The best of both worlds heb je dan
Oh. Au. Oei.quote:
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer dat @:Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics
Top.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
Ik dacht dat dit over een andere wissel ging.quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
En dan de keeper brengen met slechtere statistieken bij penalty's....quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
Dit is eigenlijk alleen de moeite waard als de huilbaby aan deze reportage heeft meegewerkt.quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
Zit VI ook niet gesponsord daar?quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
@3rr0rquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Haters gonna hate. Hij is gewoon viesmad dat Friesland nog nooit op een WK voetbal heeft gestaan.quote:
Freek Jansen lmaoquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Beoef heeft het helaas net niet gehaald bij Marokko. Daar hadden ze al genoeg boeven.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.
Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Snap ik, maar we gaan het hier gewoon gezellig maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Eens, WK hoort gewoon in juni/juli te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben dat ook echt al lang vergeten. Het was dat ik datgene met argentinie voorbij zag komen...quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben niet zo van het voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Er is racen dit weekendquote:
Dat kijk ik liever.quote:
Daarvoor hebben we mooie OP in het F1 live topic.quote:
15:00quote:
wel meer wedstrijden die weinig mensen zullen zien....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Solotovski het volgende:
Kreeg het niet voor elkaar om er vanochtend om 3:50 uit te gaan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Zuid-Korea had k-pop.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Ow jee. Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Nee het begint om 21:00 pas je moet jezelf nog een uurtje vermakenquote:
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Okéquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.
Hèhèquote:
Ik ben eerst even Max terugkijkenquote:
Smakelijk maat!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de lunch is hier vandaag
Nou eet smakelijk
Geniet er lekker vanquote:
Middagje strand gedaan, zo richting huis lopen.quote:
Bohh lekker man.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef Xylar het volgende:
[..]
Middagje strand gedaan, zo richting huis lopen.
De komende dagen Voetbal kijken en strand denk ik.
Ja, gaan we dit echt doen?quote:
Yes please en nog wat extra water voor tafel vier.quote:
Prima, jij je zin. Hier gaat hij.quote:
Fijn hoe jij je toch altijd van je goede kant laat zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, jij je zin. Hier gaat hij.
Leuk dat je het vraagt, nieuwe userAls nieuwe user die nieuw is kan jij dit niet weten maar TS staat voor 'TopicStarter'. Dat is de persoon die dit topic gestart is.
Jij houdt me op het rechte padquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fijn hoe jij je toch altijd van je goede kant laat zien.
Wij zijn twee handen op een buikquote:
Oke dank uquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, jij je zin. Hier gaat hij.
Leuk dat je het vraagt, nieuwe userAls nieuwe user die nieuw is kan jij dit niet weten maar TS staat voor 'TopicStarter'. Dat is de persoon die dit topic gestart is.
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf4ae9d831ae2325bquote:WK-ster Yan Diomande schrijft uiterst aangrijpend verhaal over overleden zusje
Yan Diomande heeft, enkele dagen voor het WK-duel tussen Ivoorkust en Duitsland, een bijzonder aangrijpende brief geschreven. Daarin vertelt de 19-jarige ster van Ivoorkust openhartig over het overlijden van zijn zusje, die op haar vijftiende werd gedrogeerd en nooit meer wakker werd.
Dear Roxane, zo luidt de kop van zijn prachtig geschreven brief, gepubliceerd op The Players Tribune. De getalenteerde aanvaller begint met het oprakelen van veel herinneringen uit hun jeugd, veelal voetbalgerelateerd.
"Weet je nog dat iemand een nep Manchester United-shirtje voor me kocht, en ik er Ronaldo 7 opschreef met een zwarte viltstift? We kenden geen rijkdom of armoede, alleen blijdschap."
AD
"En weet je nog dat ik zo ver weg ging om te voetballen? Bij Inter Foot Sud Comoé, vlakbij de grens met Ghana. Ik weet niet of ik je dit ooit verteld heb, maar met een aantal jongens renden we het dorp in om aardappelen te stelen. Een bank heist, omdat we zóveel honger hadden."
"Twee kinderen die de winkeleigenaar afleidden, en twintig jongens die met aardappelen wegrenden. Ze waren niet eens lekker, maar smaakten geweldig. Het is nog steeds mijn favoriete eten, aardappelen met een beetje olie."
Diomande vertelt over hoe zijn zusje, Roxane, al vanaf jongs op hem lette. "Je was 10, maar toen al mijn zaakwaarnemer. Jij was altijd degene die ik dacht dat ik de volgende Cristiano Ronaldo kon worden, terwijl de rest allemaal lachte."
"Weet je nog dat ik op stage mocht komen bij Bournemouth? Bij Chelsea, Rangers, Olympiacos, Crystal Palace. Eberechi Eze en Michael Olise kwamen zelfs nog eens naar me toe en zeiden: 'hey knul, jij bent echt heel goed'."
"Zelfs de B-teams in de MLS wilden me niet. Niemand contracteerde me. Mijn reisvisum was afgelopen en ze stuurden me terug naar Afrika. We hebben toen samen gehuild. Maar jij was degene die nooit stopte met geloven in mij. Een paar weken later tekende ik bij Legánes en huilden we samen heel andere tranen."
"Dat was toen ik nog emoties had. Nu voel ik niets meer. Het is alsof ik geen mens meer ben. Sinds je overleden bent, ben ik niets." Roxane overleed op haar vijftiende, nadat iemand op een feestje iets in haar drankje had gedaan. Ze werd nooit meer wakker.
"Ik weet nog steeds niet waarom. Misschien wil ik het ook niet weten. Misschien was het jaloezie, misschien gebeurt dit gewoon in ons land. Misschien had ik je moeten beschermen. Ik weet het niet."
"Ik schrijf deze brief omdat ik er niet over kan praten. Ik wil dat iedereen weet wie jij bent, de hele wereld. Alles wat ik doe, doe ik voor jou. Na een wedstrijd tegen Real Madrid wisselde ik van shirt met Kylian Mbappé. Weet je nog, dat we tv keken en dat je zei: 'Mbappé? Ja, hij is goed. Maar mijn broer is beter'."
"Alles wat je ooit zei is uitgekomen. Ik wil gewoon dat je hier was, zodat ik je kon zeggen: we did it. Morgen vertrekken we naar het WK. Je broer gaat voor Ivoorkust een WK spelen, net als Drogba, Gervinho, en Yaya Touré."
"Voor mij zijn het geen wedstrijden. Het is een podium. Om te laten zien wat jij in mij zag. Ik zal zorgen dat ze jou nooit vergeten. Ik zweer het: ik zal doen wat jij voorspelde. Voordat ik überhaupt voetbalschoenen had, zei je al dat ik de beste ter wereld ging worden. Ik ga bewijzen dat je gelijk had. Of ik sterf terwijl ik het probeer."
Jammer, mijn vader keek dat altijd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef GertKuyt het volgende:
'Belgische presentator Ben Crabbé vertrekt na 33 jaar bij quizprogramma Blokken'
Wij wensen @:capuchon_jongen veel sterkte.
Stukje jeugdsentiment.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef GertKuyt het volgende:
'Belgische presentator Ben Crabbé vertrekt na 33 jaar bij quizprogramma Blokken'
Wij wensen @:capuchon_jongen veel sterkte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |