@3rr0rquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Haters gonna hate. Hij is gewoon viesmad dat Friesland nog nooit op een WK voetbal heeft gestaan.quote:
Freek Jansen lmaoquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Beoef heeft het helaas net niet gehaald bij Marokko. Daar hadden ze al genoeg boeven.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.
Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Snap ik, maar we gaan het hier gewoon gezellig maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Eens, WK hoort gewoon in juni/juli te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben dat ook echt al lang vergeten. Het was dat ik datgene met argentinie voorbij zag komen...quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben niet zo van het voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Er is racen dit weekendquote:
Dat kijk ik liever.quote:
Daarvoor hebben we mooie OP in het F1 live topic.quote:
15:00quote:
wel meer wedstrijden die weinig mensen zullen zien....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Solotovski het volgende:
Kreeg het niet voor elkaar om er vanochtend om 3:50 uit te gaan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Zuid-Korea had k-pop.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Ow jee. Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Nee het begint om 21:00 pas je moet jezelf nog een uurtje vermakenquote:
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Okéquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.
Hèhèquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |