abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 mei 2026 @ 13:14:26 #76
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220891098
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:13 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Per groep :?
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:55:32 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220891384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht ik maak ze maar en kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Misschien dat @onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.

The best of both worlds heb je dan :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:13:38 #78
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220891488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:14 schreef Paul het volgende:

[..]
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Je bent een goed mens, @onlogisch was gewoon te laat.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:21:36 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220891524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Je bent een goed mens, @:onlogisch was gewoon te laat.
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:42:23 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220891639
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 15:17:46 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220891844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
koekoek
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 mei 2026 @ 16:05:17 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220892104
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Wk forum bestaat al paar weken🤪
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220894364
Gaan jullie nog een wk shirtje halen?

Ik denk Noorwegen uit en Curacao uit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 mei 2026 @ 14:59:28 #84
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220898483
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Misschien dat @:onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.

The best of both worlds heb je dan :)
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 15:10:15 #85
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220898675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:59 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭
Oh. Au. Oei.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 15:10:41 #86
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220898679
Gelukkig is de rest nog open
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220908376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:59 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭
Awwwwww :*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 20:36:37 #88
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220908533
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Awwwwww :*
Raar he
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220911657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:36 schreef Paul het volgende:

[..]
Raar he
Ja -O-
pi_220913653
twitter


Nee, dit kan niet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220913710
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

Nee, dit kan niet.
:D
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:39:47 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220956578
Het is jammer dat @Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 19:58:31 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer dat @:Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics :{
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:12:17 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220981060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
Top.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 juni 2026 @ 02:29:09 #95
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220983289
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  maandag 8 juni 2026 @ 12:36:45 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220985253
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Ik dacht dat dit over een andere wissel ging.
pi_220985270
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
En dan de keeper brengen met slechtere statistieken bij penalty's....
  maandag 8 juni 2026 @ 12:53:06 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220985324
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Dit is eigenlijk alleen de moeite waard als de huilbaby aan deze reportage heeft meegewerkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 juni 2026 @ 15:42:26 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220986459
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
pi_220986546
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Zit VI ook niet gesponsord daar?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')