Helleuhquote:
Nu ff kijken waar ik benquote:
@maxi-musquote:
Present. Direct een duit in het zakje gedaanquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
Wat een chaos.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
PAULEDquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
Nou ja zegquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmand
Oh was dat een beetje te hard?quote:
Nee alles bij elkaar 🥰quote:
Misschien dat @onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht ik maak ze maar en kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Je bent een goed mens, @onlogisch was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mens, @:onlogisch was gewoon te laat.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Wk forum bestaat al paar weken🤪quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien dat @:onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.
The best of both worlds heb je dan
Oh. Au. Oei.quote:
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer dat @:Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics
Top.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
Ik dacht dat dit over een andere wissel ging.quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
En dan de keeper brengen met slechtere statistieken bij penalty's....quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
Dit is eigenlijk alleen de moeite waard als de huilbaby aan deze reportage heeft meegewerkt.quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
Zit VI ook niet gesponsord daar?quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |