abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220913710
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

Nee, dit kan niet.
:D
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:39:47 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220956578
Het is jammer dat @Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 19:58:31 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer dat @:Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics :{
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:12:17 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220981060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
Top.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 juni 2026 @ 02:29:09 #95
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220983289
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  maandag 8 juni 2026 @ 12:36:45 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220985253
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Ik dacht dat dit over een andere wissel ging.
pi_220985270
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
En dan de keeper brengen met slechtere statistieken bij penalty's....
  maandag 8 juni 2026 @ 12:53:06 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220985324
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Dit is eigenlijk alleen de moeite waard als de huilbaby aan deze reportage heeft meegewerkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 juni 2026 @ 15:42:26 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220986459
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
pi_220986546
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Zit VI ook niet gesponsord daar?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 16:26:29 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220986640
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.

Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
@3rr0r
What can change the nature of a man?
pi_220986664
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:26 schreef Coco het volgende:

[..]
@:3rr0r
Haters gonna hate. Hij is gewoon viesmad dat Friesland nog nooit op een WK voetbal heeft gestaan.
pi_220986742
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.

Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Freek Jansen lmao
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  maandag 8 juni 2026 @ 16:53:13 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220986765
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:02 schreef mitt het volgende:

[..]
Zit VI ook niet gesponsord daar?
Uiteraard. In voorzichtig gesponsorde jumbo jackjes.
pi_220986781
Ik merk dat ik toch stiekem wel zin krijg in dit toernooi.
pi_220986998
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.

Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 8 juni 2026 @ 19:32:55 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220987716
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:51 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.

Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Beoef heeft het helaas net niet gehaald bij Marokko. Daar hadden ze al genoeg boeven.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:02:08 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221007514
Het gaat vanavond beginnen jongens, zin an :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 11-06-2026 12:05:02 (het vanavond :') ) ]
What can change the nature of a man?
pi_221007525
Nog 9 uurtjes!
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:03:49 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221007527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:02 schreef Coco het volgende:
Het vanavond beginnen jongens, zin an :)
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:06:56 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221007542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Snap ik, maar we gaan het hier gewoon gezellig maken.
What can change the nature of a man?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:09:08 #112
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221007559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:09:30 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221007562
ZIJN WE ER KLAAR VOOOOOORRR
pi_221007565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Eens, WK hoort gewoon in juni/juli te zijn ^O^
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:10:22 #115
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221007566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben dat ook echt al lang vergeten. Het was dat ik datgene met argentinie voorbij zag komen...
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:12:19 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221007574


Jawel, 3 shows.
What can change the nature of a man?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:13:45 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221007579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:12 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Jawel, 3 shows.
wat?
pi_221008642
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef xzaz het volgende:
ZIJN WE ER KLAAR VOOOOOORRR
Jazeker!
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:53:43 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221010456
twitter


Ik ben echt een groot fan van de vertaalfunctie op X
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:13:29 #120
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014033
Méxicooooooooooooooo
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')