abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220828938
Wat is een forum zonder Slowchat?
pi_220828941
@Hetekip ga jij ook kijken?
  zondag 17 mei 2026 @ 23:26:31 #3
511221 Hetekip
Depressief
pi_220829135
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hetekip ga jij ook kijken?
Ik ben er nog niet over uit. Ik vind infantino of hoe die heet, een heel eng mannetje. Ook steun ik het regime Trump nou niet echt bepaald.

Dit maakt het toch wel moeilijk voor mij, om te kijken.

Ik moet er eens over filosoferen of mijn ethische principes zwaarder gaan wegen dan plat vermaak. Aan de andere kant heb ik geen ethische principes op het moment, dus deze moet ik eerst gaan ontdekken.

Al bij al ben ik nog wel even zoet, vooral omdat ik binnenkort een examen neurologie heb, en ik raak heel erg moe van al de terminologie. Mijn vmPFC houdt het voor gezien.

Fijne avond ik ga eens het parasympatische systeem activeren en lekker slapen, voordat ik dadelijk weer hier iets lees, waardoor mijn amygdala aanslaat.

En jij, wat ga jij doen?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220829154
Ik ga sowieso kijken. Ik ben tot 1 augustus vrij *O*
Dus alle tijd :D
pi_220829180
@GGMM ga je ook kijken?
  Forum Admin zondag 17 mei 2026 @ 23:46:23 #6
35723 crew  GGMM
pi_220829211
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:ggmm ga je ook kijken?
Naar het WK?

Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 17 mei 2026 @ 23:47:17 #7
511221 Hetekip
Depressief
pi_220829215
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:ggmm ga je ook kijken?
Hij gaat niet kijken. Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.

Ik heb @GGMM al meermaals verzocht samen te gaan kijken, ik zou zelfs het regelen van snacks op mij nemen, inclusief het voorbereiden. Maar hij gaf aan echt niet te kunnen. Tijdens geen enkele wedstrijd.

Jammer, erg jammer, had zo graag juichend naast hem op de bank gezeten. Voetbal, GGMM, ik en een vriendschap die met geen geweld kapot te krijgen is. Ach ja volgende keer beter.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 17 mei 2026 @ 23:47:37 #8
511221 Hetekip
Depressief
pi_220829219
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Naar het WK?

Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Dat is niet wat je mij vertelde :(
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220829224
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Naar het WK?

Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Oke oke O+
  Forum Admin zondag 17 mei 2026 @ 23:48:31 #10
35723 crew  GGMM
pi_220829226
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat is niet wat je mij vertelde :(
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.

Sorry voor de verwarring.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 17 mei 2026 @ 23:49:25 #11
511221 Hetekip
Depressief
pi_220829228
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.

Sorry voor de verwarring.
Dankjewel grote geweldige mega makker. Ik wist dat ik niet aan jou moest twijfelen. Mijn excuses. Wat moest ik toch zonder jou als kameraad.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220829234
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.

Sorry voor de verwarring.
Gaan wij niet samen kijken :o
pi_220829426
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:47 schreef Hetekip het volgende:
Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.
Gewoon blijven smeren, tweemaal daags. Ook het deel onder de kop niet vergeten.
U MAD?
pi_220829480
Goedemorgen :O
pi_220843121
Deze keer doen er echt te veel landen mee. 48 landen is gewoon overdreven, maar ja, alles draait natuurlijk om geld. Niemand zit toch te wachten op wedstrijden als Saoedi Arabië vs Kaapverdië of Algerije vs Jordanië.

Ik ga dus zeker niet alles kijken. Waarschijnlijk een paar poulewedstrijden en daarna pas weer vanaf de zestiende finales in plaats van de gebruikelijke achtste finales.
greetings and salutations
pi_220843201
Normaal kijk ik alles, maar nu ga ik ook niet alles kijken.
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:45:29 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220847818
Qua tijden komt het niet lekker uit dus ik ga zeker niet alles kijken, maar ik ga het wel gewoon volgen. Ik heb niet zoveel met dat boycotgeneuzel.
Life is what you make it.
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:59:52 #18
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220848881
Als elk land teams zou samenstellen van geblesseerde afwezigen, wie zou dan het sterkste team hebben? :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:01:01 #19
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220848889
ik probeer trouwens wel zo veel mogelijk te kijken maar verreweg het meeste is midden in de nacht dus ja :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:02:13 #20
511221 Hetekip
Depressief
pi_220849548
@Vino_Tinto je topic loopt storm.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220849894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Hetekip het volgende:
@:vino_tinto je topic loopt storm.
De WK gekte moet ook nog beginnen, dat zal in Juni wel komen.
greetings and salutations
pi_220849910
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
Qua tijden komt het niet lekker uit dus ik ga zeker niet alles kijken, maar ik ga het wel gewoon volgen. Ik heb niet zoveel met dat boycotgeneuzel.
Inderdaad. Het leven is te kort om je daar allemaal druk over te maken. Ik hoop gewoon dat het een leuk WK wordt.
greetings and salutations
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:45:27 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220849946
Oh wat leuk, een WK SC w/
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 19:30:22 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220856584
Hey hey
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220864592
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh wat leuk, een WK SC w/
*O*
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Hetekip het volgende:
@:vino_tinto je topic loopt storm.
:+
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 00:02:09 #26
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864786
Lekker @Paul
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220864906
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:30 schreef Paul het volgende:
Hey hey
Paul *O*
  Forum Admin zaterdag 23 mei 2026 @ 00:58:35 #28
35723 crew  GGMM
pi_220864913
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:30 schreef Paul het volgende:
Hey hey
Goed gedaan maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220864919
:B
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:33:13 #30
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220865406
Dit WK leeft echt totaal niet hé :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:10:10 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220866545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dit WK leeft echt totaal niet hé :')
Niet met jouw instelling nee.
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:07:27 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220867125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dit WK leeft echt totaal niet hé :')
Het is ook nog niet begonnen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220867477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dit WK leeft echt totaal niet hé :')
Komt nog wel
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 14:05:15 #34
388664 crew  Dotteke
pi_220867518
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:00 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Komt nog wel
Helloooooo :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220867888
Ik ben benieuwd of we er weer uitgaan met penalties :'( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 15:06:25 #36
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220868000
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of we er weer uitgaan met penalties :'( o|O
Misschien worden we wel wereldkampioen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:08:50 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220868009
Ik hoop op éen wedstrijd waar de boel uit de hand loopt, dat de scheidsrechter niet weet hoe snel hij de rode kaarten moet trekken :blauwoog:
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 15:33:00 #38
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220868110
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop op éen wedstrijd waar de boel uit de hand loopt, dat de scheidsrechter niet weet hoe snel hij de rode kaarten moet trekken :blauwoog:
Nou nou nou nou nou
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220868115
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Helloooooo :W
Dot *O*
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 15:39:35 #40
388664 crew  Dotteke
pi_220868153
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:34 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Dot *O*
:W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:40:31 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220868160
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou
Dat was ooit toch het geval, met Nederland - Tjechië? Op een WK?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:55:16 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220868238
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was ooit toch het geval, met Nederland - Tjechië? Op een WK?
Even opgezocht: 2004 WK Nederland - Tjechië. Iedereen stond op het veld.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 19:38:01 #43
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220870280
🤔

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220870965
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Even opgezocht: 2004 WK Nederland - Tjechië. Iedereen stond op het veld.
Lijkt me sterk dat er een WK was in 2004, wel een EK :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:04:04 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220870986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef TLC het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat er een WK was in 2004, wel een EK :s)
Oh EK dan :Y
pi_220880073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dit WK leeft echt totaal niet hé :')
Nou, ik heb eigenlijk best zin om wedstrijden te kijken, maar ik ben er wel bang voor dat ik mijn dag en nachtritme weer compleet ga omdraaien doordat zoveel wedstrijden s nachts worden uitgezonden.

Tunesië - NL bijvoorbeeld begint om 1 uur 's nachts.
greetings and salutations
pi_220886752
@Coco heeft zich hier al gemeld. Nu @onlogisch nog :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2026 18:13:26 ]
  Forum Admin maandag 25 mei 2026 @ 18:09:38 #48
35723 crew  GGMM
pi_220886757
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zoich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog :Y)
en @tong80 (oke laatste keer, beloofd)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:11:27 #49
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886773
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zoich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog :Y)
zoich :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220886774
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
en @:tong80 (oke laatste keer, beloofd)
En @R-woud93 en @yvonne
pi_220886776
En @capuchon_jongen

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2026 18:13:04 ]
pi_220886783
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
zoich :D
Hdhdshweyegegduduwhwhaiue ^O^
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:14:05 #53
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220886788
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
En @:r-woud93 en @:yvonne
Hey hoi! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220886793
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:14 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hey hoi! :)
Whoehoeeeeee *O*
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 18:27:44 #55
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220886859
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
En @:r-woud93 en @:yvonne
Helleuh
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220886868
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef yvonne het volgende:

[..]
Helleuh
Yessss *O*
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 18:31:18 #57
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220886878
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:29 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Yessss *O*
Nu ff kijken waar ik ben _O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 25 mei 2026 @ 18:53:37 #58
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220887024
Oh ja, hoi!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220887031
quote:
17s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:31 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu ff kijken waar ik ben _O-
In WK SC *O*
pi_220887320
Komt er weer een Fok! WK pool ? :B :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220887570
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:36 schreef TLC het volgende:
Komt er weer een Fok! WK pool ? :B :@
Geen idee? Wie regelde dat altijd?
  Forum Admin maandag 25 mei 2026 @ 20:09:20 #62
35723 crew  GGMM
pi_220887583
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Geen idee? Wie regelde dat altijd?
@maxi-mus
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220887604
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:maxi-mus
*O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:35:49 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220889874
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog :Y)
Present. Direct een duit in het zakje gedaan :)

Groepen A, B & C voor mijn rekening genomen.
D, E & F zijn voor @Coco
G, H & I zijn voor @capuchon_jongen
J, K & L zijn voor @R-woud93
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:41:40 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220889893
@Paul heeft al summiere centrale topics gemaakt -O-

Een beetje jammer dit :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 10:46:35 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220890213
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt -O-

Een beetje jammer dit :{
Wat een chaos.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 10:47:08 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220890216
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat een chaos.
Ik reken op je bijdrage, makker :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 10:54:32 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220890251
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik reken op je bijdrage, makker :)
Ik zal een poging wagen dit weekend.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:01:54 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220890287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal een poging wagen dit weekend.
Je bent een lieve man.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220890397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt -O-

Een beetje jammer dit :{
PAULED
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:28 #71
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220890422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt -O-

Een beetje jammer dit :{
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmand
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:33:26 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220890499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmand
Nou ja zeg :{
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:34:48 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220890507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Nou ja zeg :{
Oh was dat een beetje te hard?

Pardon.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 mei 2026 @ 13:12:24 #74
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220891086
Ja ik dacht ik maak ze maar en kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:13:38 #75
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220891092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Paul het volgende:
kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Per groep :?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 mei 2026 @ 13:14:26 #76
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220891098
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:13 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Per groep :?
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:55:32 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220891384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht ik maak ze maar en kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Misschien dat @onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.

The best of both worlds heb je dan :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:13:38 #78
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220891488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:14 schreef Paul het volgende:

[..]
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Je bent een goed mens, @onlogisch was gewoon te laat.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:21:36 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220891524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Je bent een goed mens, @:onlogisch was gewoon te laat.
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:42:23 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220891639
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 15:17:46 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220891844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
koekoek
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 mei 2026 @ 16:05:17 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220892104
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Wk forum bestaat al paar weken🤪
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220894364
Gaan jullie nog een wk shirtje halen?

Ik denk Noorwegen uit en Curacao uit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 mei 2026 @ 14:59:28 #84
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220898483
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Misschien dat @:onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.

The best of both worlds heb je dan :)
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 15:10:15 #85
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220898675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:59 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭
Oh. Au. Oei.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 15:10:41 #86
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220898679
Gelukkig is de rest nog open
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220908376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:59 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭
Awwwwww :*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 20:36:37 #88
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220908533
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Awwwwww :*
Raar he
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220911657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:36 schreef Paul het volgende:

[..]
Raar he
Ja -O-
pi_220913653
twitter


Nee, dit kan niet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220913710
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

Nee, dit kan niet.
:D
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:39:47 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220956578
Het is jammer dat @Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 19:58:31 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer dat @:Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics :{
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:12:17 #94
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220981060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
Top.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 juni 2026 @ 02:29:09 #95
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220983289
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  maandag 8 juni 2026 @ 12:36:45 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220985253
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Ik dacht dat dit over een andere wissel ging.
pi_220985270
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
En dan de keeper brengen met slechtere statistieken bij penalty's....
  maandag 8 juni 2026 @ 12:53:06 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220985324
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw _O_
Dit is eigenlijk alleen de moeite waard als de huilbaby aan deze reportage heeft meegewerkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 juni 2026 @ 15:42:26 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220986459
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
pi_220986546
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Zit VI ook niet gesponsord daar?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 16:26:29 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220986640
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.

Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
@3rr0r
What can change the nature of a man?
pi_220986664
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:26 schreef Coco het volgende:

[..]
@:3rr0r
Haters gonna hate. Hij is gewoon viesmad dat Friesland nog nooit op een WK voetbal heeft gestaan.
pi_220986742
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.

Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Freek Jansen lmao
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  maandag 8 juni 2026 @ 16:53:13 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220986765
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:02 schreef mitt het volgende:

[..]
Zit VI ook niet gesponsord daar?
Uiteraard. In voorzichtig gesponsorde jumbo jackjes.
pi_220986781
Ik merk dat ik toch stiekem wel zin krijg in dit toernooi.
pi_220986998
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.


Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.

Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 8 juni 2026 @ 19:32:55 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220987716
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:51 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.

Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Beoef heeft het helaas net niet gehaald bij Marokko. Daar hadden ze al genoeg boeven.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:02:08 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221007514
Het gaat vanavond beginnen jongens, zin an :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 11-06-2026 12:05:02 (het vanavond :') ) ]
What can change the nature of a man?
pi_221007525
Nog 9 uurtjes!
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:03:49 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221007527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:02 schreef Coco het volgende:
Het vanavond beginnen jongens, zin an :)
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:06:56 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221007542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Snap ik, maar we gaan het hier gewoon gezellig maken.
What can change the nature of a man?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:09:08 #112
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221007559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:09:30 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221007562
ZIJN WE ER KLAAR VOOOOOORRR
pi_221007565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Eens, WK hoort gewoon in juni/juli te zijn ^O^
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:10:22 #115
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221007566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben dat ook echt al lang vergeten. Het was dat ik datgene met argentinie voorbij zag komen...
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 12:12:19 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221007574


Jawel, 3 shows.
What can change the nature of a man?
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:13:45 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221007579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:12 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Jawel, 3 shows.
wat?
pi_221008642
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef xzaz het volgende:
ZIJN WE ER KLAAR VOOOOOORRR
Jazeker!
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:53:43 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221010456
twitter


Ik ben echt een groot fan van de vertaalfunctie op X
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:13:29 #120
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014033
Méxicooooooooooooooo
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:16:18 #121
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014114
Roooooooooooooooooood.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:17:39 #122
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014152
Hooooooooooooooofdband
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:18:03 #123
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014160
Naaaaaaaaaast
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:18:44 #124
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014171
Er is gewoon niemand. Moest er perse een SC is ze er niet
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:19:37 #125
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014190
Andere vrouwen dan @ZombieQueen, @ESF1Gamer jullie foebalfan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 22:27:38 #126
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221014361
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Ik ben niet zo van het voetbal.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Admin donderdag 11 juni 2026 @ 22:30:17 #127
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221014408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet zo van het voetbal.
Er is racen dit weekend >:)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 22:31:08 #128
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221014428
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:30 schreef yvonne het volgende:

[..]
Er is racen dit weekend >:)
Dat kijk ik liever.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221014708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben niet zo van het voetbal.
Lijkt ook niet echt op voetbal.
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 22:44:47 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221014721
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat kijk ik liever.
Hoe laat?
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 23:30:16 #131
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221015360
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe laat?
Daarvoor hebben we mooie OP in het F1 live topic.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 23:32:25 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221015377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe laat?
15:00 :) ben erbij broeder. Je bent van harte welkom.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Sport vrijdag 12 juni 2026 @ 08:00:50 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221016384
Hebben we ergens al ruime samenvattingen gevonden? Die compilatie van 2 minuten van de NOS is echt niks :')

En op hun Youtube hebben ze spoilers in de titel :') Ook leuk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221017242
Kreeg het niet voor elkaar om er vanochtend om 3:50 uit te gaan
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221017296
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Solotovski het volgende:
Kreeg het niet voor elkaar om er vanochtend om 3:50 uit te gaan
wel meer wedstrijden die weinig mensen zullen zien....
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:12:35 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221019206
Geen voetbal overdag is ook gewoon ruk
pi_221019583
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221019776
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Bekijk deze YouTube-video
pi_221019803
Voetballers zijn altijd zo simpel en wereldvreemd, dat puberale giechelen van ex-voetballers ook over een avondje stappen vroeger ook altijd, ze lijden zonder uitzondering aan een heftige vorm van main character syndrome :')
graag verwijderen
  Moderator vrijdag 12 juni 2026 @ 16:24:05 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221019809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Zuid-Korea had k-pop.
What can change the nature of a man?
pi_221021284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Ow jee. Nou ben benieuwd _O-
pi_221021292
Van de nos :

Officieel bevestigd: de goaltune van Oranje tijdens het WK in de stadions is Wij houden van Oranje. De uptempo danceversie weliswaar van het lied van André Hazes uit 1988. Op de melodie van de Schotse klassieker "Auld Lang Syne".
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:29:09 #143
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221030102
Op dit soort dagen mis je de overdagpotjes wel :{
  Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 19:48:15 #144
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221030518
Ah. We kunnen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Forum Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 19:50:54 #145
35723 crew  GGMM
pi_221030534
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:48 schreef yvonne het volgende:
Ah. We kunnen.
Nee het begint om 21:00 pas je moet jezelf nog een uurtje vermaken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 19:51:14 #146
35723 crew  GGMM
pi_221030536
En ook een beetje tegenvallend dat je geen oranje-ui hebt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221030789
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.
  Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 20:58:24 #148
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221030874
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.
Oké ^O^
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221030897
*O*
  Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 21:07:38 #150
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221030990
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:01 schreef Xylar het volgende:
*O*
Hèhè
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221031385
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:07 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hèhè
:@
  Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 22:07:21 #152
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221032043
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef Xylar het volgende:

[..]
:@
Ik ben eerst even Max terugkijken
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 22:49:59 #153
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221032650
Nou dit ga ik niet terugkijken hoor, ik geloof het wel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221032707
Yvonne in de wk sc.
Dat is leuk zeg.
Noot noot.
  Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 23:04:02 #155
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221032909
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne in de wk sc.
Dat is leuk zeg.
Net zo leuk als @Jojoortje _O_
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221032912
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Net zo leuk als @:jojoortje _O_
O+
Noot noot.
  zondag 14 juni 2026 @ 00:10:20 #157
511221 Hetekip
Depressief
pi_221033769
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221036013
Ik was gister zo moe, dat we de wedstrijd niet hebben afgekeken en Brazilië Marokko hebben we niet gehaald. Vanmorgen wel gekeken _O-
  zondag 14 juni 2026 @ 10:04:33 #159
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_221036442


[ Bericht 100% gewijzigd door Bondsrepubliek op 14-06-2026 10:04:48 ]
  Admin zondag 14 juni 2026 @ 19:48:27 #160
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221042316
Ben dit topic telkens kwijt. En was ook vergeten dat er om 19u al foebal was.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 15 juni 2026 @ 13:20:24 #161
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221050473
Opvallend veel teams in het oranje.
Gisteren al 3 teams.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 12:03:54 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221059816
We gaan lunchen.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 16 juni 2026 @ 12:05:04 #163
35723 crew  GGMM
pi_221059820
Oh de lunch is hier vandaag

Nou eet smakelijk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221059832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de lunch is hier vandaag

Nou eet smakelijk
Smakelijk maat!!!!!!
U MAD?
pi_221079526
Zo, weekend ^O^
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 15:14:54 #166
35723 crew  GGMM
pi_221080061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef Xylar het volgende:
Zo, weekend ^O^
Geniet er lekker van :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 15:36:56 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221080216
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef Xylar het volgende:
Zo, weekend ^O^
Wat ga je doen? :)
What can change the nature of a man?
pi_221081124
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ga je doen? :)
Middagje strand gedaan, zo richting huis lopen.

De komende dagen Voetbal kijken en strand denk ik.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 18:18:37 #169
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221081127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef Xylar het volgende:

[..]
Middagje strand gedaan, zo richting huis lopen.

De komende dagen Voetbal kijken en strand denk ik.
Bohh lekker man.
What can change the nature of a man?
pi_221081141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Bohh lekker man.
Zeker.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:10:31 #171
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221081548
Ach TS.
pi_221082431
Wat is een TS?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 20:53:27 #173
35723 crew  GGMM
pi_221082434
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:53 schreef Xylar het volgende:
Wat is een TS?
Ja, gaan we dit echt doen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:59:59 #174
511221 Hetekip
Depressief
pi_221082479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja, gaan we dit echt doen?
Yes please en nog wat extra water voor tafel vier.

En een matige grap voor tafel 7
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221082855
?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:33:48 #176
35723 crew  GGMM
pi_221082908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef Xylar het volgende:
?
Prima, jij je zin. Hier gaat hij.

Leuk dat je het vraagt, nieuwe user :) Als nieuwe user die nieuw is kan jij dit niet weten maar TS staat voor 'TopicStarter'. Dat is de persoon die dit topic gestart is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:34:26 #177
511221 Hetekip
Depressief
pi_221082923
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Prima, jij je zin. Hier gaat hij.

Leuk dat je het vraagt, nieuwe user :) Als nieuwe user die nieuw is kan jij dit niet weten maar TS staat voor 'TopicStarter'. Dat is de persoon die dit topic gestart is.
Fijn hoe jij je toch altijd van je goede kant laat zien.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:34:48 #178
35723 crew  GGMM
pi_221082929
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:34 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Fijn hoe jij je toch altijd van je goede kant laat zien.
Jij houdt me op het rechte pad :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:36:19 #179
511221 Hetekip
Depressief
pi_221082949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Jij houdt me op het rechte pad :)
Wij zijn twee handen op een buik :)
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221083029
Wat een klucht _O- _O- _O-
Smile, it's free therapy.
pi_221083036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Prima, jij je zin. Hier gaat hij.

Leuk dat je het vraagt, nieuwe user :) Als nieuwe user die nieuw is kan jij dit niet weten maar TS staat voor 'TopicStarter'. Dat is de persoon die dit topic gestart is.
Oke dank u
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:08:15 #182
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221089249
_O_

quote:
WK-ster Yan Diomande schrijft uiterst aangrijpend verhaal over overleden zusje

Yan Diomande heeft, enkele dagen voor het WK-duel tussen Ivoorkust en Duitsland, een bijzonder aangrijpende brief geschreven. Daarin vertelt de 19-jarige ster van Ivoorkust openhartig over het overlijden van zijn zusje, die op haar vijftiende werd gedrogeerd en nooit meer wakker werd.

Dear Roxane, zo luidt de kop van zijn prachtig geschreven brief, gepubliceerd op The Players Tribune. De getalenteerde aanvaller begint met het oprakelen van veel herinneringen uit hun jeugd, veelal voetbalgerelateerd.

"Weet je nog dat iemand een nep Manchester United-shirtje voor me kocht, en ik er Ronaldo 7 opschreef met een zwarte viltstift? We kenden geen rijkdom of armoede, alleen blijdschap."
AD

"En weet je nog dat ik zo ver weg ging om te voetballen? Bij Inter Foot Sud Comoé, vlakbij de grens met Ghana. Ik weet niet of ik je dit ooit verteld heb, maar met een aantal jongens renden we het dorp in om aardappelen te stelen. Een bank heist, omdat we zóveel honger hadden."

"Twee kinderen die de winkeleigenaar afleidden, en twintig jongens die met aardappelen wegrenden. Ze waren niet eens lekker, maar smaakten geweldig. Het is nog steeds mijn favoriete eten, aardappelen met een beetje olie."

Diomande vertelt over hoe zijn zusje, Roxane, al vanaf jongs op hem lette. "Je was 10, maar toen al mijn zaakwaarnemer. Jij was altijd degene die ik dacht dat ik de volgende Cristiano Ronaldo kon worden, terwijl de rest allemaal lachte."

"Weet je nog dat ik op stage mocht komen bij Bournemouth? Bij Chelsea, Rangers, Olympiacos, Crystal Palace. Eberechi Eze en Michael Olise kwamen zelfs nog eens naar me toe en zeiden: 'hey knul, jij bent echt heel goed'."

"Zelfs de B-teams in de MLS wilden me niet. Niemand contracteerde me. Mijn reisvisum was afgelopen en ze stuurden me terug naar Afrika. We hebben toen samen gehuild. Maar jij was degene die nooit stopte met geloven in mij. Een paar weken later tekende ik bij Legánes en huilden we samen heel andere tranen."

"Dat was toen ik nog emoties had. Nu voel ik niets meer. Het is alsof ik geen mens meer ben. Sinds je overleden bent, ben ik niets." Roxane overleed op haar vijftiende, nadat iemand op een feestje iets in haar drankje had gedaan. Ze werd nooit meer wakker.

"Ik weet nog steeds niet waarom. Misschien wil ik het ook niet weten. Misschien was het jaloezie, misschien gebeurt dit gewoon in ons land. Misschien had ik je moeten beschermen. Ik weet het niet."

"Ik schrijf deze brief omdat ik er niet over kan praten. Ik wil dat iedereen weet wie jij bent, de hele wereld. Alles wat ik doe, doe ik voor jou. Na een wedstrijd tegen Real Madrid wisselde ik van shirt met Kylian Mbappé. Weet je nog, dat we tv keken en dat je zei: 'Mbappé? Ja, hij is goed. Maar mijn broer is beter'."

"Alles wat je ooit zei is uitgekomen. Ik wil gewoon dat je hier was, zodat ik je kon zeggen: we did it. Morgen vertrekken we naar het WK. Je broer gaat voor Ivoorkust een WK spelen, net als Drogba, Gervinho, en Yaya Touré."

"Voor mij zijn het geen wedstrijden. Het is een podium. Om te laten zien wat jij in mij zag. Ik zal zorgen dat ze jou nooit vergeten. Ik zweer het: ik zal doen wat jij voorspelde. Voordat ik überhaupt voetbalschoenen had, zei je al dat ik de beste ter wereld ging worden. Ik ga bewijzen dat je gelijk had. Of ik sterf terwijl ik het probeer."
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf4ae9d831ae2325b
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221089764
Zo. Wat een lekker weertje :)
pi_221135822
'Belgische presentator Ben Crabbé vertrekt na 33 jaar bij quizprogramma Blokken'

Wij wensen @capuchon_jongen veel sterkte.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:10:30 #185
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136231
Blokkengoden.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:10:36 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221136232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef GertKuyt het volgende:
'Belgische presentator Ben Crabbé vertrekt na 33 jaar bij quizprogramma Blokken'

Wij wensen @:capuchon_jongen veel sterkte.
Jammer, mijn vader keek dat altijd.

7000 afleveringen boh
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:13:05 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221136305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:08 schreef Xylar het volgende:
Zo. Wat een lekker weertje :)
En nu?
What can change the nature of a man?
pi_221136841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef GertKuyt het volgende:
'Belgische presentator Ben Crabbé vertrekt na 33 jaar bij quizprogramma Blokken'

Wij wensen @:capuchon_jongen veel sterkte.
Stukje jeugdsentiment.

Bekijk deze YouTube-video

Hopelijk mag Boogerd nog een keer meedoen bij zijn afscheid.
pi_221137802
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:13 schreef Coco het volgende:

[..]
En nu?
Nog beter *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')