Ik ben niet zo van het voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Er is racen dit weekendquote:
Dat kijk ik liever.quote:
Daarvoor hebben we mooie OP in het F1 live topic.quote:
15:00quote:
wel meer wedstrijden die weinig mensen zullen zien....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Solotovski het volgende:
Kreeg het niet voor elkaar om er vanochtend om 3:50 uit te gaan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Zuid-Korea had k-pop.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Ow jee. Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2026 15:50 schreef TLC het volgende:
Elk land heeft blijkbaar zijn eigen goaltune mogen indienen, wat zouden ze bij de KNVB hebben gekozen ?
Nee het begint om 21:00 pas je moet jezelf nog een uurtje vermakenquote:
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:19 schreef yvonne het volgende:
Andere vrouwen dan @:ZombieQueen, @:ESF1Gamer jullie foebalfan?
Okéquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tag, niet persee een voetbalfan. Maar wanneer Nederland speelt, dan kijk ik wel.
Hèhèquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |