@3rr0rquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Haters gonna hate. Hij is gewoon viesmad dat Friesland nog nooit op een WK voetbal heeft gestaan.quote:
Freek Jansen lmaoquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Beoef heeft het helaas net niet gehaald bij Marokko. Daar hadden ze al genoeg boeven.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.
Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Snap ik, maar we gaan het hier gewoon gezellig maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Eens, WK hoort gewoon in juni/juli te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben dat ook echt al lang vergeten. Het was dat ik datgene met argentinie voorbij zag komen...quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |