Ik ben er nog niet over uit. Ik vind infantino of hoe die heet, een heel eng mannetje. Ook steun ik het regime Trump nou niet echt bepaald.quote:
Naar het WK?quote:
Hij gaat niet kijken. Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.quote:
Dat is niet wat je mij verteldequote:Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar het WK?
Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Oke okequote:Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar het WK?
Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Ja tijdens het werk kan ik wel kijkenquote:
Dankjewel grote geweldige mega makker. Ik wist dat ik niet aan jou moest twijfelen. Mijn excuses. Wat moest ik toch zonder jou als kameraad.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.
Sorry voor de verwarring.
Gaan wij niet samen kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.
Sorry voor de verwarring.
Gewoon blijven smeren, tweemaal daags. Ook het deel onder de kop niet vergeten.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:47 schreef Hetekip het volgende:
Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.
Inderdaad. Het leven is te kort om je daar allemaal druk over te maken. Ik hoop gewoon dat het een leuk WK wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
Qua tijden komt het niet lekker uit dus ik ga zeker niet alles kijken, maar ik ga het wel gewoon volgen. Ik heb niet zoveel met dat boycotgeneuzel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |